Constructorul sud-coreean de mașini premium a dezvăluit oficial noul concept Neolun. Acesta este un SUV de lux care ar urma să fie transformat în model de serie în viitorul apropiat. Noul concept a fost dezvăluit cu doar câteva zile înainte de deschiderea ediției din acest an a Salonului Auto de la New York.
Exteriorul conceptului Genesis Neolun este caracterizat de dimensiuni și proporții mari, tipice unui SUV de lux. Partea din față este dominată de farurile LED în forma unei benzi subțiri, care se extind până în portierele din față. Banda inferioară este desenată sub forma literei V în față, astfel încât conceptul Neolun păstrează identitatea vizuală a mărcii asiatice. Tot aici avem și o priză de aer mare integrată în bara din față cu forme de romburi.
Jantele de dimensiuni mari au forma unor stele, în timp ce plafonul este vopsit într-o culoare contrastantă neagră lucioasă. Restul exteriorului este vopsit într-o nuanță de albastru foarte închisă.
În spate avem și aici cele două benzi LED paralele pentru stopuri, precum și inscripția mărcii sud-coreene imediat deasupra acestora.În habitaclu, scaunele și bordul vopsite în mov sar imediat în evidență, la fel și ecranul central mare amplasat în mijlocul bordului. Volanul are formă dreptunghiulară și cuprinde mai multe comenzi, în timp ce scaunele din față pot fi rotite până la 180 de grade. De asemenea, conceptul Neolun aduce și o inovație nouă: o podea încălzită.
Tot aici, Genesis Neolun primește și un sistem audio special cu o arhitectură sonoră avansată care creează senzația că te afli într-o sală de concerte. Prezentul concept are doar două rânduri de scaune, însă este posibil ca versiunea de serie să fie disponibilă și într-o versiune cu 3 rânduri de scaune.
Deocamdată, Genesis nu a dezvăluit niciun detaliu despre motorul conceptului Neolun. Mai multe informații despre acesta ar urma să apară până la sfârșitul anului.
via Genesis
Una din cele mai ridicole amplasari ale ecranului...
Si mi se pare mie sau intra/iese (d)in bord? Caz in care e chiar smecher.
Încălzirea in pardoseală este ceva vechi de tot, nu se pune în mașini pentru că-i inutilă din cauza covoarelor (mai ales la cele de lux care au lejer 3 cm) plus încălțăminte (neapărat cu toc la doamne). De ecrane, asta este… kitch!!
inca un suv, inca un dric!
Chiar dacă ai covor, scopul e același: suprafață conductivă mai mare și temperatura mai mica, ceea ce înseamnă eficienta termica mai buna.
In plus, aerul cald se ridica și astfel camera (în cazul asta cabina) se încălzește mai uniform.
vantura praful.
daca e prost instalatorul.
Cat timp îți trebuie să se facă transferul prin covoare versus durata unei călători?
Tocmai de aceea nu am menționat (și eu am așa ceva în casă)… deci dacă compari cu casa este ceea tu ai spus, vorbit aiurea… pararea mea. ;)