Constructorul american tocmai a dezvăluit o nouă versiune mai puternică pentru noua generație Mustang. De această dată avem de-a face cu noul Mustang GTD, o versiune care își are originea în Mustang GT3, modelul destinat exclusiv competițiilor. De altfel, noul Mustang GTD este o mașină de curse care a fost modificată pentru a putea fi folosită legal pe drumurile publice.
Față de un Mustang obișnuit, noua versiune GTD primește o caroserie complet nouă, confecționată din fibră de carbon și cu un design concentrat pe performanțe aerodinamice. Practic, toate panourile exterioare sunt noi, iar aici putem vedea elemente aerodinamice precum: un spoiler față, o bară nouă cu prize de aer mai mari, aripi evazate, o capotă nouă cu două prize de aer, praguri noi, bară spate cu difuzor integrat și cu evacuare dublă și, bineînțeles, un eleron mare, montat în două puncte imediat lângă lunetă.
Ca opțiune, clienții pot să aleagă și un pachet special care adaugă elemente aerodinamice active. Astfel, eleronul, precum și unele elemente aerodinamice din față vor putea fi acționate hidraulic. Pachetul mai aduce și un scut de protecție din fibră de carbon, montat sub podea.
Nu doar exteriorul este schimbat complet, ci și habitaclul noului model. Chiar dacă Ford nu a publicat imagini cu interiorul noului Mustang GTD, acesta cuprinde materiale din fibră de carbon, piele naturală și piele întoarsă, alături de ornamente din titaniu create cu imprimante 3D și provenite de la un avion Lockheed Martin F-22 Raptor. În locul unor scaune convenționale avem scaune sport de tip scoică, furnizate de Recaro, în timp ce bancheta este eliminată complet.
Mai multe elemente, precum padelele pentru schimbarea treptelor de viteză, comenzile rotative și chiar numărul cu seria modelului sunt confecționate din titaniu.
Sub capota noului Mustang GTD se află un motor V8 de 5.2 litri supraalimentat care dezvoltă peste 800 de cai putere. Acesta este cuplat la o cutie automată cu 8 trepte și cu ambreiaj dublu. Mai mult, evacuarea este confecționată din titaniu și conține și valve pentru reglarea sunetului motorului în funcție de modul de rulare ales. Unul dintre aceste moduri este Track Mode, iar modelul primește și un sistem variabil de control al aderenței.
Inclusiv suspensia este complet nouă, fiind semi-activă și care cuprinde și tije de împingere. Astfel, garda la sol este coborâtă cu 40 de milimetri atunci când este selectat modul de rulare Track Mode, iar reglajul activ al suspensiei este realizat cu ajutorul unui sistem hidraulic.
Noul Ford Mustang GTD va încerca, în viitorul apropiat, să stabilească un timp de sub 7 minute pe circuitul Nurburgring din Germania. Pe lângă acest lucru, noua versiune de performanță va avea un preț de pornire de circa 300.000 de dolari, iar vânzările vor începe la sfârșitul lui 2024 sau la începutul lui 2025.
via Ford
Daaaa.... V8 de 5 litri, papă oxigen pe bandă rulantă şi aruncă CO2 în atmosferă în mod iremediabil.
Deja în România culturile de roşii de vară SE PĂLESC !!!
Este cam imposibil să cultivi roşii sub cerul liber azi !
Ceea ce se făcea de sute de ani, datorită căldurii excesive... plantele mor.
Soluţia legumiltorilor români este instalarea de pânze de umbrire cu costuri adiţionale importante.
Nu ştiu ce va urma când va trece pragul ca animalele să nu mai reziste !!!
Le punem AC???
Dar cele sălbatice?? Extincţie???
Şi unii mai produc asemenea monştri poluanţi. Incredibil.
Bag o salata in cinstea ta, sper sa nu vad vreun Mustang prin zona sa mi se strice rosiile si ceapa din salata:)))
Arata si agresiv, dar elementele se imbina cu gust. Bravo celor care au desenesat acest body.
Mai departe eleronul ala e smecher rau de tot cum e agatat, nu mai e lipit de portbagaj.
Dar din ce vad e fixat de caroserie, si cum se deschide portbagajul?! Sigur se poate deschide, dar din unghiurile pozelor pare ca loveste "masa de calcat" :D aerodinamica.
Dar ii zice GTD?! A imprumutat 2.0 teedeeiii de la voltvagan?!
combustibili 100% bio nu există
Combustibili alternativi există doar pe hârtie şi înafară de experiment în care au demonstrat un preţ prohibitiv, nu există practic
Companiile petroliere aduc mereu aminte de aceşti combustibili alternativi că sunt verzi, doar ca să distragă atenţia de la distrugerea masivă neagră care o fac.
Combustibili artificiali au făcut armata SUA pe portavion pentru avioane, întrun experiment reușit dar cu consum mare de energie, dar au energie nucleară
Celălalt experiment este făcut întrun laborator Audi dar la fel cu preţ prohibitiv.
Deci în REALITATE există doar combustibilul cel POLUANT , cel artificial, bio, eco, verde e doar vrăjeală.
Sunt ironic, evident, dar asa gandesc spalatii pe creier gen Mike si restul care vorbesc numai de baterii si de alte aberatii pe care le conduc unii care stau in vile de 200 mp si care consuma curent si gaz de rup, dar ei salveaza planeta.
Sa stai in vila si sa mergi cu electrica sa salvezi planeta e ipocrizia suprema.
1. Cocioabele de 25m2 din cartierele "bune" ale Bucurestiului de pe ferestrele carora sar sar zilnic gunoaie polueaza mai putin decat o vila
2. Sa ai masina electrica + villa inseamna ipocrizie
Mentalitate de haurist bolnav de ura, care ii acuza pe altii de comunism si se lauda ca el nu judeca pe nimeni.
@13:50 invidie ca ce? Ca nu dau 40.000 de euro pe o masina cu care nu pot sa ma duc linisit nici macar pana la mare, nu sunt invidios pe fraierii care stau sa caute statii de incarcare, stai linisit, dar apreciez grija.