Ford Kuga tocmai a primit un facelift. Pe lângă o serie de modificări estetice, atât la exterior cât și la interior, SUV-ul constructorului din Dearborn oferă și o versiune plug-in hybrid cu o autonomie pur electrică mai mare decât înainte.
NOUTĂȚI ESTETICE ȘI VERSIUNE ACTIVE
Înainte de toate, Ford Kuga facelift propune o nouă parte frontală cu o grilă revizuită, faruri full LED unite de o bandă LED (opțional, faruri Dynamic Pixel LED), capotă retușată, stopuri noi și un difuzor de aer redesenat.
SUV-ul este disponibil în versiuni Titanium, ST Line și, pentru prima oară, clienții pot opta și pentru un Kuga Active. Fiecare propune elemente estetice distincte, Kuga Active fiind potrivit pentru amatorii de aventuri în off-road.
Vine cu jante de 18 sau 19 inch speciale, elemente din plastic pentru un aspect mai robust și o gardă la sol mai ridicată (+10 mm în față și 5 mm în spate). Indiferent de alegerea făcută, Ford a crescut capacitatea lui Kuga de remorcare la 2.100 de kilograme.
Paleta de culori exterioare include acum nuanțe noi precum Albastru Desert Island și Verde Lush Bursting.
Sunt disponibile și culorile Negru Agate, Argintiu Solar, Alb Frozen și Roșu Lucid. De asemenea, oferta include 5 noi tipuri de jante.MAI MULT CONFORT LA INTERIOR
Ford Kuga facelift propune un habitaclu revizuit, care pune și mai mult accent pe confortul pasagerilor. Spre exemplu, al doilea rând de scaune culisează pe o distanță de 150 de milimetri, astfel că pasagerii din spate au peste 1 metru spațiu pentru picioare, iar acest lucru crește și volumul de încărcare al portbagajului cu 140 de litri, la 553 de litri.
Avem apoi un nou instrumentar digital de bord, cu ecran de 12.3 inch, disponibil în standard, iar display-ul central al sistemului multimedia SYNC 4 are o diagonală de 13.2 inch. Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este wireless.
În ceea ce privește motorizările, clienții pot opta pentru un motor de 1.5 litri EcoBoost, tracțiune față și transmisie manuală, care oferă 150 de cai putere și o repriză 0-100 km/h în 9.5 secunde. Viteza de top ajunge la 195 CP.
Apoi există versiunea full hybrid, cu motor de 2.5 litri, care dispune de 180 CP în configurația cu tracțiune față și 183 CP cu tracțiune integrală.
Potrivit celor de la Ford, cu un plin de rezervor, Kuga Hybrid facelift poate parcurge până la 900 de kilometri.VERSIUNE PLUG-IN HYBRID CU 69 KM AUTONOMIE ELECTRICĂ
Ultima, dar nu cea din urmă, este noua versiune plug-in hybrid, cu motor de 2.5 litri, unitate electrică și baterie de 14.4 kWh. Kuga Plug-in Hybrid facelift oferă 243 CP și are o autonomie pur electrică de până la 69 de kilometri.
Ca tehnologie, noul Ford Kuga Hybrid oferă un sistem Adaptive Cruise Control îmbunătățit, cu funcție Predictive Speed Assist, Intersection Assist, cameră video cu vedere la 360 de grade, Corner View, Reverse Brake Assist și Rear Cross Traffic Braking.
Noul Ford Kuga facelift va fi produs în Spania, la uzina din Valencia. Comenzile vor fi deschise chiar luna aceasta.
via Ford
Macar să pună opțiune sa l iei mai mic, conta cost. Sau eventual să nu l ai deloc
Și Mazda.
Sau alea s altfel?
Despre ce vorbim? Măcănim pe net, poate mai prostim niște gușteri.
Dupa 10 ani de Ford si peste 200.000km concluzionez ca un Focus, per ansamblu, este ok dar cu nenumarate mici prostioare aparute de-a lungul timpului si rezolvabile in garajul propriu. Iar daca nu ai doua maini stangi poti trece si la interventii mai serioase, gen schimbare discuri de frana, amortizoare/arcuri, kit presiune sau daca ai timp (si cu adevarat curajos cu motorul de 1L in posesie) si kit distributie.
De cateva lucruri imi este dor la Focus:
- pozitia la volan (un scaun excelent),
- feeeling-ul pe viraje (cu toate micile topaieli ale puntii spate inregistrate pe virajele denivelate) si
- informatiile pe care le primesti de la anvelope (informatii date cu mare zgarcenie la noile modele de masini - incluzand aici si Honda Civic gen 11).
@Michi 15:05: cel ma tare comentariu si perfect adevarat. Am avut 1,5 Ecoboost pe Mondeo luat de nou si doar de 2 ori am apucat sa-i platesc impozitul. Inainte sa implineasca 2 ani la mine in garaj a trebuit sa-l vand, acceptand o paguba de peste 10k euro fata de valoarea normala de piata a masinii la acel moment, motorul si elemente ale transmisiei fiind compromise. Am tinut-o in service luni de zile, fara efect, iar reparatia pe garantie mi-a fost refuzata, invocandu-se tot felul de cretinatati (precum soc termic, ca cica am iesit cu masina din garaj subteran unde erau +14 grade, afara la -2 grade = eu am stricat masina, eu sunt vinovat ca iarna e frig) mie care sunt poate cel mai grijuliu sofer posibil. Am avut anterior o asa zisa "lemon car" Renault Symbol care m-a tinut 14 ani fara nicio problema iar Fordul a inceput sa crape dupa primul an. Mi-am mai expus aici necazul, nu mai reiau, dar va dati seama ca pentru mine Ford nu mai exista, orice ar scoate si orice ar promite.
Scaunele difera foarte mult, poate ca si in functie de versiunea masinii. Si depind si de conformatia fiecaruia. In Focus stateam ca intr-o gaoace, scaunul inconjurandu-ma la modul ideal. Aveam tendinta sa ma reasez in scaun dupa 3-4 ore de mers continuu dar ieseam din masina super fresh. Poate ca sunt mai multi factori la mijloc. La Civic, "reglajul lombar" imi impinge in fata coloana si par ca stau infipt intr-un par. Mi-au trebuit vreo 5.000km sa ma obisnuiesc. Probabil ca daca trec din nou la Focus mi se va parea prost la Focus. In CRV, atat cat l-am testat, scaunul mi s-a parut chiar mai ok decat la Civic. Dar e irelevant pentru ca abia la drum lung, cum zici tu, se vede treaba. Abia in primavara voi ajunge sa merg cu Civicul spre 800km dintr-o bucata. Sunt curios...
Acum este tardiv insa probabil mai castigati erati cu motorizari diesel, care provin de la PSA din cate stiu si la masinile frantuzesti n-am auzit de probleme grave la ele.
In general motorul diesel este mai trainic si construit cu piese mai solide decat motorul otto, are piesele forjate, de acolo si greutatea mai mare. Stiu ca incepe sa nu mai fie popular dieselul dar asta e parerea mea si sper ca nu deranjez. Eu personal intre cele doua aleg diesel. Pentru oras, tramvaiul.
Si da, asa e, sunt fermecat de scaunele din CRV. La Puma si eu simteam nevoia sa ma reasez in scaun, ridicandu ma in maini de marginile scaunului, ca sa mi indrept coloana, dar mult mai des cam la fiecare 5...10 minute trebuia sa o fac.
PS. La Focus gen 3 excelente stergatoarele si spatiul "de garare" a acestora, ascunse sub capota. NICIODATA n-am avut probleme cu ele, sa inghete sa nu stearga, etc. La Civic...BOOM!...se aduna gheata la axul stergatoarelor si acestea numai coboara la maxim. Le-a fost lene sa prelungeasca capota sa rezolve situatia: sa decupeze niste fante de aer cald de la motor sau sa protejeze zona axelor impotriva acumularii de gheata....teste in real-life lipsa?
Nu știu de ce unii preferă să fie canalii?!?
Rechemări pentru motor praștie. Alții te cheamă pt un airbag, o centură de siguranță, un "șurup", numa' Ford are probleme decât cu motoare trompetă, desigur, pentru guvizi trompe...triști.
Legat de kuga, dacă întrați pe forum o sa vedeți mulți oameni mulțumiți de motorul de 2.5, dar na, dacă nu e Toyota hybrid scrie câh pe ea și o ignoram..Mergeți voi și dați 55k pe un rav4, ca eu dat pe kuga 37k și o sa fiu f mulțumit. :)
Corect, ecoboost este unul dintre cele mai bune motoare. De aruncat la gunoi.
https://autolatest.ro/editorial-auto/ford-are-mari-probleme-cu-motorul-pe-benzina-1-0-ecoboost-ecoboom-2018/
https://autolatest.ro/stiri/ford-scoate-din-productie-motorul-pe-benzina-1-5-ecoboost-construit-la-craiova-este-un-esec-tehnologic/
Discuția e puerilă, Ford și-a bătut joc de clienți, iar aici e un norocos care ne spune că milioane de clienți Ford au avut ghinion. Plauzibil, dar în baza acestei statistici, doar un prostovan și-ar cumpăra Ford. Chiar și produs în România, idealul în viața analfabeților angajați la fițuici auto.