Virușii sunt împrăștiați prin respirație, strănut sau tuse și se depun pe suprafețe unde pot rezista de la câteva ore până la câteva zile. Curenții de aer, schimbările de temperatură și umiditatea pot face ca particulele să se ridice în aer și să ajungă inclusiv în filtrul de habitaclu al mașinii tale.
Pentru a reduce riscul infectării, inclusiv cu noul SARS-CoV-2, Honda și Freuneberg au dezvoltat un filtru de habitaclu inovator. Acesta este vândut ca piesă OEM Honda și este cea mai bună alternativă la filtrul obișnuit de polen.
Protecția activă este asigurată de cele patru straturi de material filtrant. Acestea nu numai captează aerosolii, ci îi și face nedăunători.
Primele două straturi din microfibră colectează aerosolii ultrafini de praf sau polen, iar cel de-al treilea strat, cu carbon activ, absoarbe noxele dăunatoare. Cel de-al patrulea strat, tratat cu o substanță activă pe bază de extract din fructe, se asigură că aerosolii nu sunt eliberați mai apoi în cabină.
Testele efectuate de Institutul de Cercetare OFI din Austria au demonstrat că noul filtru dezoltat de Honda captează mai bine de 90% din aerosolii virali, iar cel de-al patrulea strat inactivează până la 100% dintre aceștia.
Alte metode care pot reduce riscul de infectare cu viruși, atunci când conduci, sunt aerisirea deasă a habitaclului și dezinfectarea suprafețelor cu care ai contact cel mai des (volan, schimbător de viteze, butoanele de deschidere\închidere a geamurilor etc.).
via Honda
@All .......încercați să gândiți, citiți, informați-va și nu mai luați de bun tot ce spun ăștia în mass- media oficială. Când veți avea cel puțin 100 de ore de lectură și vizionare pe acest subiect o să vedeți că vi se va mai schimba percepția asupra lucrurilor.
deci tot de la mann freciousplus iau..