După o scurtă campanie de promovare, constructorul italian a dezvăluit oficial noul Roma Spider, varianta decapotabilă a modelului lansat în 2020. Noul model a fost dezvăluit într-un eveniment exclusivist organizat în Maroc și reprezintă o reinterpretare contemporană a stilului de viață italian extravagant din anii '50 și '60.
Ferrari Roma Spider aduce un plafon escamotabil confecționat în totalitate din material textil și este primul model care folosește un astfel de material din 1969. Prin apăsarea unui buton, plafonul este retractat în 13.5 secunde, iar mecanismul este activ până la viteza de 60 de km/h. Clienții își vor putea personaliza plafonul pentru a fi vopsit în culori diferite sau pentru a include grafice.
Noul model vine echipat și cu un deflector de vânt montat în spătarele scaunelor din spate, iar acesta poate fi acționat tot cu ajutorul unui buton. Portbagajul lui Roma Spider are o capacitate de 255 de litri, iar imediat în spatele scaunelor din spate există și un spațiu de depozitare suplimentar.
Bineînțeles, cu excepția plafonului, design-ul lui Roma Spider este identic cu cel văzut la varianta coupe, atât la exterior, cât și la interior. Ferrari.
În habitaclu avem un instrumentar digital, alături de un ecran central multimedia de 8.4 inch orientat vertical și care este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Noutatea adusă aici este reprezentată de comenzile volanului cu butoane tactile mai ușor de folosit decât la varianta coupe, așa cum spun cei de laDe asemenea, butonul rotativ montat pe volan este acum iluminat cu roșu, iar clienții pot opta și pentru încălzitoare de gât pentru scaunele din față, care sunt și ele încălzite. Tot opțional mai este disponibil și un ecran suplimentar de 8.8 inch montat în zona torpedoului.
Sub capotă avem același motor V8 bi-turbo de 3.9 litri care livrează 620 de cai putere și 760 Nm. Cuplat la o cutie automată cu 8 trepte, noul Roma Spider sprintează de la 0 la 100 de km/h în 3.4 secunde și atinge o viteză maximă de 320 de km/h. La fel ca omologul său coupe, Roma Spider beneficiază și de tehnologia Variable Boost Management, ce reglează cuplul livrat în funcție de treapta de viteze aleasă.
via Ferrari
capot si lateral arata old...motorul la fel..mai bine 1 corvet si o electrica de banii astia.