HAYON CU DESCHIDERE VERTICALĂ
Noul Logan MCV preia faţa noii generaţii de modele de la Mioveni şi îşi schimbă complet profilul şi spatele. Cu 4,49 metri lungime (cu aproximativ o jumătate de metru mai lung decât Sandero), Logan MCV propune un portbagaj de 573 de litri în configuraţie cu cinci locuri, rabatarea scaunelor permiţând transportul unor obiecte de până la 2.7 metri.
Marea noutate este deschiderea verticală a hayon-ului, MCV scăpând astfel de cele două uşi opozabile anterioare. Datorită acestei modificări, modelul românesc primeşte un profil mai dinamic, geamul hayon-ului fiind înclinat şi mai potrivit în contextul estetic general al unui break.CINCI LOCURI PENTRU MCV
Pentru cei cinci pasageri (modelul nu va mai avea versiune cu şapte locuri), noul Logan MCV a pregătit o mulţime de spaţii de depozitare, acestea totalizând 16 litri. Astfel, obiectele de mici dimensiuni de la bord pot fi aşezate în buzunarele portierelor faţă şi spate, un buzunarele din spatele scaunelor, pe consola centrală, sau în zona superioară a planşei de bord. O altă noutate care atestă apartenenţa break-ului Dacia la anul 2013 este acoperişul textil al zonei de încărcare care se rulează în caz de nevoie. Acesta va fi disponibil opţional, în funcţie de versiunea de echipare.
La nivel tehnologic, noul Logan MCV primeşte elementele care şi-au făcut apariţia acum o jumătate de an pe Logan şi Sandero. Este vorba de sistemul Media Nav cu touchscreen de 7 inci, de limitator şi regulator de viteză, de asistenţă cu senzori la parcarea cu spatele şi de direcţia asistată. Siguranţa - călcâiul lui Ahile în cazul Dacia în ultimii ani - este satisfăcută prin patru airbag-uri în standard (şofer, pasager şi laterale faţă). Mai există ESP şi asistenţă la frânarea de urgenţă în versiunea de bază.
DIESEL, GPL
BENZINĂ,Motoarele nu sunt o surpriză. Fanii unităţilor pe benzină se vor putea baza pe clasicul 1.2 16v de 75 CP sau pe recent lansatul 0.9 TCe de 90 de cai putere. Normal, obişnuitul 1.5 dCi nu poate lipsi la apel, acesta fiind disponibil în două versiuni: de 75 sau 90 CP. În varianta de 75 CP, Dacia promite un consum mediu mixt de 3.8 litri/100 km. În plus, va exista opţiunea benzină-GPL care va fi disponibil opţional şi care are rolul de a stinge setea celor aproximativ 10% dintre clienţii Dacia care îşi comandă acest tip de motorizare.
Noul Logan MCV fi lansat în România în cursul verii anului 2013, Dacia promiţând un nivel de preţ comparabil cu cel al actualei versiuni break a lui Logan. Alături de Logan MCV, Dacia a lansat la Geneva şi Duster Adventure, despre care puteţi citi AICI.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
In rest arata ca nubira sw( sau lacetti sw).
Ma bucura faptul ca oamenii se vede ca incerca sa adreseze cat mai bine si corect clientela. Treaba cu GPL-ul mi se pare un exemplu de astfel de adresare.
Eu zic ca exploreaza bine segmentul asta de nisa in care se situeaza deocamdata cel putin in frunte.
Nu idolatrizez marca sau modelul, dar imi place sa vad ceva cu un scop precis si bine gandit.
Cred ca va avea mare succes.
In alta ordine de idei, observ ca dupa rabaterea banchetei spate podeaua nu devine plata. Un mare minus daca e chiar asa, mai ales ca e un break, pentru ca spatiul din zona respectiva nu va completa restul masinii si nu va ajuta la transportul de obiecte lungi, grele si voluminoase (lucru care face parte din filozofia masinii).
In rest arata binisor, daca daca va fi mai ieftina decat Lodgy cred ca in Romania va lua o parte din clientii care si-o doreau cu varianta de 5 locuri.
Doar o singura premiera,nu era vorba ca vor fi doua?:)
Zic ca optiunea in sine este valoroasa pentru cine o gaseste utila si dorita... chiar si pentru benzinarul de 75 de caluti :)
Tot ce mai lipseste din gama Dacia este o masina din categoria mini.
Cine are nevoie de portbagaj mai mare se poate orienta spre Lodgy, care are 827 de litri in versiunea cu 5 locuri.
Ar merge inca 1 sau 2 variante de motorizare pe benzină, sistem start+stop (măcar opţional) şi opţiuni de siguranţă gen airbaguri suplimentare, dar sperăm că vor apărea şi astea.
Uitati-va la poza 17 sa vedeti hayonu/usa de la portbagaj ca nu are deloc captuseala. Ii tabla goala. Asta ma enerveaza. Niste mici detalii care costa 10euro, fac toata diferenta, iar dacia trece cu vederea acest lucru.
Da, intr-adevar, arata cam urat. Nici Lodgy nu face rabat de la economia asta de material. In alta ordine de idei, mie imi place masinuta asta (desi hayonului parca ii mai trebuiau 2-3 nervuri, asa, pentru estetica).
Postam pe o alta pagina si spuneam ca ampatamentul o sa ramana la fel si eram contrazis. Desi nu am gasit date oficiale referitoare la dimensiuni, cred, in continuare, ca ampatamentul a ramas la fel. Chiar si asa, spatiul in spate este suficient.
Bravo Dacia!
Iar daca gandim din privinta posesorilor, tu cumperi unu, nu 30000000 unitati sa dai 3000000000000000000 de euro in plus !
Trebuia lucrat putin la detalii.
eu ziceam ca ampatamentul va fi lungit. Pare se ca a ramas identic. Consola spate in schimb a castigat in lungime
-rotile prea mici
-jante din aliaj un singur tip... si alea foarte urate.
-usile sunt prea mari, da senzatia ca sunt foarte grele. Sunt pana sus si nu sunt desenate frumos mai ales in partea de sus cum sunt la celalalte masini.
-plasticurile alea negre (deasupra stopurilor, la usi (bandouri), etc) ma scot din pepeni. Da senzatia de ieftin. Mai bine faceau pe lateral geamurile (laterale) tot una, cum e la passat si octavia, sau alte masini, fara sa se vada ca sunt intrerupte de ramele usilor. Era frumos sa fie ceva negru invizibil ca la noua octavia combi sau celelalte modele europene si sa aibe o rama cromata. Arata mult mai bine.
si aiba o rama cromata nu /aibe.
Am gresit cand am scris pe fuga. :))
In principiu fiecare are dreptate, in sufletul nostru toti ne-am dorii un Ferrari, care sa aiba 7 locuri, portbagaj de Renault Trafic, sa nu fie mai mare decat un C1 si sa coste cat un Logan chel (in principiu si asta este dificil de cumparat)
Bonus aproape toti (exculd cei care au sub 20 ani, ei au dreptul sa comenteze ce vor) am mers in niste troace: D1300, Warburg, Trabant, Sckoda 1100, Lada 1100,1300, la care asteptam 5 ani si dadeam spaga inca o data din pretul masinii si nu comentam nimic
Insa tocmai pt ca am mers in niste troace pe care le asteptam 5 ani avem ,din pacate , "cultul"asta al masinii. Noi Romanii nu am invatat inca sa privim masina ca pe un bun de larg consum. La noi masina face parte din familie si daca am putea am dormi cu ea in pat.
Si inca nu am invatat sa ne uitam si sa ne cumparam masina care sa corespunda nevoilor REALE pe care le avem in momentul respectiv.
Si cel mai rau dintre toate este ca transmitem aceste lucruri celor mai tineri ca noi.