Salonul Auto de la Geneva 2013

Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat

Publicat Marti, 05.03.2013
de Mircea Meșter
Comenteaza 35
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 1
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat - Poza 2
Principala premieră a celor de la Dacia la Salonul Auto de la Geneva este versiunea break a lui Logan. Denumit tot MCV, ca în cazul primei generaţii, modelul se modernizează vizibil.

Esential 380.000 de clienţi din toată lumea şi-au comandat Logan MCV de la lansarea sa din 2006.
90 de cai putere dezvoltă cel mai puternic motor de pe Logan MCV: diesel 1.5 sau benzină turbo 0.9.
573 de litri are portbagajul noului Logan MCV. Este cel mai mare volum din segment.
5 locuri are Logan MCV. Versiunea cu şapte locuri dispare în favoarea monovolumului Lodgy.
La o jumătate de an de la lansarea noii generaţii Logan şi Sandero, Dacia îşi continuă ofensiva modelelor noi în acest an la Salonul de la Geneva, acolo unde constructorul de la Mioveni lansează astăzi noul Logan MCV, versiunea break a cunoscutului sedan de segment B. După 380.000 de comenzi din toată lumea din 2006 până astăzi, Logan MCV se modernizează vizibil, scăpând de părţile hulite de fanii break-urilor şi prezentând atât un design plăcut, cât şi o serie de elemente tehnologice demne de 2013 şi preluate direct de la noul Logan. O altă modificare importantă: noul Logan MCV va fi disponibil exclusiv în versiune cu cinci uşi.

HAYON CU DESCHIDERE VERTICALĂ

Noul Logan MCV preia faţa noii generaţii de modele de la Mioveni şi îşi schimbă complet profilul şi spatele. Cu 4,49 metri lungime (cu aproximativ o jumătate de metru mai lung decât Sandero), Logan MCV propune un portbagaj de 573 de litri în configuraţie cu cinci locuri, rabatarea scaunelor permiţând transportul unor obiecte de până la 2.7 metri.

Marea noutate este deschiderea verticală a hayon-ului, MCV scăpând astfel de cele două uşi opozabile anterioare. Datorită acestei modificări, modelul românesc primeşte un profil mai dinamic, geamul hayon-ului fiind înclinat şi mai potrivit în contextul estetic general al unui break.

CINCI LOCURI PENTRU MCV

Pentru cei cinci pasageri (modelul nu va mai avea versiune cu şapte locuri), noul Logan MCV a pregătit o mulţime de spaţii de depozitare, acestea totalizând 16 litri. Astfel, obiectele de mici dimensiuni de la bord pot fi aşezate în buzunarele portierelor faţă şi spate, un buzunarele din spatele scaunelor, pe consola centrală, sau în zona superioară a planşei de bord. O altă noutate care atestă apartenenţa break-ului Dacia la anul 2013 este acoperişul textil al zonei de încărcare care se rulează în caz de nevoie. Acesta va fi disponibil opţional, în funcţie de versiunea de echipare.

La nivel tehnologic, noul Logan MCV primeşte elementele care şi-au făcut apariţia acum o jumătate de an pe Logan şi Sandero. Este vorba de sistemul Media Nav cu touchscreen de 7 inci, de limitator şi regulator de viteză, de asistenţă cu senzori la parcarea cu spatele şi de direcţia asistată. Siguranţa - călcâiul lui Ahile în cazul Dacia în ultimii ani - este satisfăcută prin patru airbag-uri în standard (şofer, pasager şi laterale faţă). Mai există ESP şi asistenţă la frânarea de urgenţă în versiunea de bază.

Noul Logan MCV câștigă în dinamism, în special la nivelul lunetei spate ușor înclinate, dar și prin atenția acordată liniilor laterale, al căror tratament caracteristic îl regăsim și în cazul modelelor Lodgy și Duster.

Cu acest design, Noul Logan MCV afișează o imagine modernă, specifică autoturismelor, fără a sacrifica spațiul interior. Este mult spațiu și asta se vede!

David Durant
Director de Design gama Entry
BENZINĂ, DIESEL, GPL

Motoarele nu sunt o surpriză. Fanii unităţilor pe benzină se vor putea baza pe clasicul 1.2 16v de 75 CP sau pe recent lansatul 0.9 TCe de 90 de cai putere. Normal, obişnuitul 1.5 dCi nu poate lipsi la apel, acesta fiind disponibil în două versiuni: de 75 sau 90 CP. În varianta de 75 CP, Dacia promite un consum mediu mixt de 3.8 litri/100 km. În plus, va exista opţiunea benzină-GPL care va fi disponibil opţional şi care are rolul de a stinge setea celor aproximativ 10% dintre clienţii Dacia care îşi comandă acest tip de motorizare.

Noul Logan MCV fi lansat în România în cursul verii anului 2013, Dacia promiţând un nivel de preţ comparabil cu cel al actualei versiuni break a lui Logan. Alături de Logan MCV, Dacia a lansat la Geneva şi Duster Adventure, despre care puteţi citi AICI.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.


Comentarii (35)

  • De ce la poza cu interiorul in culoarea bej are comenzile pentru actionarea geamurilor si pe usi si pe consola centrala? comenzi duble?:))
    In rest arata ca nubira sw( sau lacetti sw).
    27 9
  • Break-ul asta arata chiar bine pentru o dacie. Are proportii bune, spatiu enorm si un aer improspatat.
    Ma bucura faptul ca oamenii se vede ca incerca sa adreseze cat mai bine si corect clientela. Treaba cu GPL-ul mi se pare un exemplu de astfel de adresare.
    Eu zic ca exploreaza bine segmentul asta de nisa in care se situeaza deocamdata cel putin in frunte.
    Nu idolatrizez marca sau modelul, dar imi place sa vad ceva cu un scop precis si bine gandit.
    Cred ca va avea mare succes.
    60 3
  • @ bog .....buna observatie cu geamurile :)))))
    In alta ordine de idei, observ ca dupa rabaterea banchetei spate podeaua nu devine plata. Un mare minus daca e chiar asa, mai ales ca e un break, pentru ca spatiul din zona respectiva nu va completa restul masinii si nu va ajuta la transportul de obiecte lungi, grele si voluminoase (lucru care face parte din filozofia masinii).
    In rest arata binisor, daca daca va fi mai ieftina decat Lodgy cred ca in Romania va lua o parte din clientii care si-o doreau cu varianta de 5 locuri.
    17 1
  • @Automarket

    Doar o singura premiera,nu era vorba ca vor fi doua?:)
    9 1
  • Daca varianta benzina+GPL va avea acelasi 1.2 75 cp, ma tem ca va fi submotorizata pentru dimensiunile acestei masini.
    16 4
  • Daca e sa o iei asa toate motorizarile sunt subdimensionate (poate mai putin dieselul de 90cai). Dar nu vorbim de asta... GPL-ul este in general cumparat pentru consum si pentru mers decent prin oras.
    Zic ca optiunea in sine este valoroasa pentru cine o gaseste utila si dorita... chiar si pentru benzinarul de 75 de caluti :)
    8 1
  • Design identic Renault Megane II Break
    6 11
  • Break-ul arata foarte bine, spatiu din belsug.
    Tot ce mai lipseste din gama Dacia este o masina din categoria mini.
    27 0
  • A crescut cu 2 cm in lungime, dar portbagajul are doar 573 de litri, fata de 700 MCV-ul vechi. Probabil si din cauza ca e mai ingusta si mai scunda. Adica mai aerodinamica, deci mai economica. E de bine.
    Cine are nevoie de portbagaj mai mare se poate orienta spre Lodgy, care are 827 de litri in versiunea cu 5 locuri.
    13 0
  • Intrati pe autoweek.nl si vedeti cat de entuziasmati sunt olandezii de noul MCV de la DACIA.Probabil sunt niste taranoi ?!?!
    16 2
  • Cea mai frumoasă Dacie de până acum! Un break adevărat, chiar cu oarecare stil, aş putea spune.
    Ar merge inca 1 sau 2 variante de motorizare pe benzină, sistem start+stop (măcar opţional) şi opţiuni de siguranţă gen airbaguri suplimentare, dar sperăm că vor apărea şi astea.
    16 0
  • asa mai da
    in sfirsit un design care imi place si mie in gama dacia...bordul ala in 2 nuante,, cu navi pe el, e demential pt o masina low cost..acum ramine sa vedem cit au progresat vis-a-vis de ce inseamna confort scaune sau curenti suparatori in zona genunchilor sau linga stilpii dintre usi...sinteti pe drumul cel bun
    14 1
  • Trebuie sa recunosc faptul ca nu ma asteptam sa arate asa bine noua dacia mcv. Sunt placut surprins, iar daca la ncap ia 4 stele si pretul e unul competitiv atunci pot spune ca dacia a dat lovitura cu aceasta masina.
    18 0
  • motoare mult prea mici ... ar fi trebuit sa pastreze si benzina 1.6 16V ... in rest, e relativ ok
    5 1
  • Foarte tare poza cu nr 21 !!!! Comenzile pentru geamurile electrice sunt si pe panoul usii , dar si pe consola centrala. Asa ceva nu am mai vazut , dubla comanda pentru geamurile electrice fata !
    3 4
  • Adrian
    Nu este comanda dubla, sunt comenzile de la geamurile din spate !
    4 4
  • O evolutie pt Dacia.Bravo.
    9 0
  • Arata bine acest break Dacia! Spatiu din belsug, forme acceptabile si speram un pret bun.Asteptam cu interes noua Solenza si faceliftul Duster!
    4 0
  • Bravo Dacia. Ati progresat mult dar:
    Uitati-va la poza 17 sa vedeti hayonu/usa de la portbagaj ca nu are deloc captuseala. Ii tabla goala. Asta ma enerveaza. Niste mici detalii care costa 10euro, fac toata diferenta, iar dacia trece cu vederea acest lucru.
    8 2
  • Ce ochi de soacra ai !! Dar si dreptate ai !
    7 2
  • Daca va aduceti aminte si cand au aparut primele poze cu Lodgy apareau niste anomalii prin fotografii (avea o teava la toba extrem de lunga) care o data cu aparitia modelului au disparut! Mi greu sa cred ca faza cu butoanele pe usi si consola + lipsa capitonajului de la hayon o sa ramana asa
    4 1
  • antonny
    @scorpyon ....Pentru noi 10 euro sau 100 euro poate nu inseamna nimic dar la un mic calcul pe 300000 de unitai inseamna 3 milioane euro sau 30 milioane de euro .....Pacat de brekul asta ca nu are motorul de 1. 2 tce
    6 3
  • @ScorpyonVAG: poate vor proprietarii sa mestereasca ceva la masina (ca acum 30 de ani) si au lasat tabla goala ca sa lipim o bucata de mocheta sau ceva materiale antifonante. Asa, dupa spiritul estetic al fiecaruia.

    Da, intr-adevar, arata cam urat. Nici Lodgy nu face rabat de la economia asta de material. In alta ordine de idei, mie imi place masinuta asta (desi hayonului parca ii mai trebuiau 2-3 nervuri, asa, pentru estetica).

    Postam pe o alta pagina si spuneam ca ampatamentul o sa ramana la fel si eram contrazis. Desi nu am gasit date oficiale referitoare la dimensiuni, cred, in continuare, ca ampatamentul a ramas la fel. Chiar si asa, spatiul in spate este suficient.

    Bravo Dacia!
    4 0
  • @antonny: Orice lucru pus in plus se plateste ! Deci nu avea de suferit Renault. Cred ca mai degraba cresteau nivelul de vanzari.
    Iar daca gandim din privinta posesorilor, tu cumperi unu, nu 30000000 unitati sa dai 3000000000000000000 de euro in plus !
    Trebuia lucrat putin la detalii.
    4 1
  • De departe cel mai echilibrat model Dacia, dpdv al designului.Ma temeam de forma stopurilor insa mi-au depasit asteptarile ,in mod pozitiv.Arata a masina moderna, are spatiu suficient samd. Am considerat mereu Loganul o masina corecta, nu mai mult, dar de astazi ,zic, nici mai putin. Incepe incet-incet sa-si depaseasca conditia si lasa in urma multi concurenti directi. Cel putin la design!Bravo si bafta!
    10 0
  • @MRC

    eu ziceam ca ampatamentul va fi lungit. Pare se ca a ramas identic. Consola spate in schimb a castigat in lungime
    2 0
  • Privita din lateral ceva nu da bine:
    -rotile prea mici
    -jante din aliaj un singur tip... si alea foarte urate.
    -usile sunt prea mari, da senzatia ca sunt foarte grele. Sunt pana sus si nu sunt desenate frumos mai ales in partea de sus cum sunt la celalalte masini.
    -plasticurile alea negre (deasupra stopurilor, la usi (bandouri), etc) ma scot din pepeni. Da senzatia de ieftin. Mai bine faceau pe lateral geamurile (laterale) tot una, cum e la passat si octavia, sau alte masini, fara sa se vada ca sunt intrerupte de ramele usilor. Era frumos sa fie ceva negru invizibil ca la noua octavia combi sau celelalte modele europene si sa aibe o rama cromata. Arata mult mai bine.
    4 4
  • gigiloni
    super tare sa vedem si pretul?
    1 0
  • *scuze* : negru (fara invizibil)
    si aiba o rama cromata nu /aibe.
    Am gresit cand am scris pe fuga. :))
    4 0
  • @scorpyon
    Da senzatia de ieftin:). Pai este senzatia corecta, vrei sa-ti dea senzatie premium acu.
    3 2
  • Ma uit cu interes ce s-a scris si vad ca doriti o masina perfecta. Nu uitati ca e o masina low-cost. Ar mai trebui motoare mai puternice atat diesel cat si pe benzina (poate 1.2 Tce), care sa aduca clienti noi.In rest are un design interesant si spatiu suficient petru un break.Sper sa nu duca lipsa de clienti! Mult succes Dacia!
    5 1
  • Nu credeam s-o spun vreodata, dar chiar imi place directia pe care o ia Dacia. Ca masina de familie, asa alege oricand MCV-ul in detrimentul Logan-ului normal. Daca le-ar da prin cap sa scoata si o varianta gen "Stepway", cred ca ar avea un super succes.
    6 0
  • este uimitor sa vad la fiecare articol unde se scrie de Dacia cam aceleasi discutii: lada-mai bun un sh-submotorirata-claxonul nu este pe volan.../pret mic-fiabila-se vede schimbarea design- strainii il cumpara ca painea calda.........
    In principiu fiecare are dreptate, in sufletul nostru toti ne-am dorii un Ferrari, care sa aiba 7 locuri, portbagaj de Renault Trafic, sa nu fie mai mare decat un C1 si sa coste cat un Logan chel (in principiu si asta este dificil de cumparat)
    Bonus aproape toti (exculd cei care au sub 20 ani, ei au dreptul sa comenteze ce vor) am mers in niste troace: D1300, Warburg, Trabant, Sckoda 1100, Lada 1100,1300, la care asteptam 5 ani si dadeam spaga inca o data din pretul masinii si nu comentam nimic
    11 4
  • @xxx :mare dreptate ai !!!
    Insa tocmai pt ca am mers in niste troace pe care le asteptam 5 ani avem ,din pacate , "cultul"asta al masinii. Noi Romanii nu am invatat inca sa privim masina ca pe un bun de larg consum. La noi masina face parte din familie si daca am putea am dormi cu ea in pat.
    Si inca nu am invatat sa ne uitam si sa ne cumparam masina care sa corespunda nevoilor REALE pe care le avem in momentul respectiv.
    Si cel mai rau dintre toate este ca transmitem aceste lucruri celor mai tineri ca noi.
    5 0
  • in sfarsit, au reusit si ei sa puna ESP-ul pe dacie !!!., mai asteptam ceva ani si poate od a avem parte sid e climatronic :)
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru