După ce a publicat, zilele trecute, o imagine teaser cu noul Continental GT Speed, Bentley a lansat acum varianta sportivă a coupe-ului de lux britanic. "Cel mai dinamic Bentley, de serie, de până acum," după cum îl descrie constructorul din Crewe.
659 DE CAI PUTERE ȘI 900 NM CUPLU
Din punct de vedere tehnic, noul Bentley Continental GT Speed vine echipat cu un motor W12 biturbo de 6.0 litri. Unitatea dezvoltă 659 de cai putere (+24 comparativ cu varianta standard) și 900 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.6 secunde (- 0.1).
Viteza maximă este de 335 km/h. Agregatul W12 lucrează alături de o transmisie automată cu opt rapoarte, recalibrată pentru schimbări mai rapide.
Pentru un plus de manevrabilitate, Bentley a revizuit suspensia și a echipat mașina cu direcție integrală (virează și cu roțile din spate). Sistemul este disponibil și pe nava amiral Flying Spur, dar în cazul noului Continental GT Speed este ceva mai dinamic.
DIFERENȚIAL SPATE CONTROLAT ELECTRONIC
Tot aici trebuie să menționăm diferențialul spate controlat electronic și sistemul de frânare cu o serie de componente din carbon ceramic.
Mulțumită acestora, masa proprie a mașinii scade cu 35 de kilograme.Pentru a-l diferenția de un Continental GT obișnuit, noua versiune Speed propune grile frontale negre, praguri ușor restilizate, embleme Speed pe aripile față și un set de jante cu diametrul de 22 de inch.
La interior, pasagerii vor regăsi tapițerie din piele și Alcantara, ornamente exclusiviste pentru consola centrală și, din nou, emblema Speed în partea dreaptă a bordului. Clienții au la dispoziție nu mai puțin de 15 nuanțe interioare.
Habitaclul poate găzdui până la 4 pasageri, iar portbagajul are un volum de încărcare de 358 de litri.
via Bentley
Că doar nu-i hot-hatch.
În orice caz, Conti GT se vinde-n draci (39% din total Bentley), iar ”paradoxul” că britanicii au vândut mai multe mașinuțe de +2,5 tone și +250 mii € în plină plandemie ca-n 2019 nu mă miră deloc.
@Seriff: cand vor fi Bentley-urile bara la bara in orase cum sunt acum cazanele cu 7 fost proprietari, atunci o sa ne punem probleme. cat timp raportul ramane 1(biciuitor):100000 (biciuiti) nu prea conteaza.
Mai verde-n față, ar trebui să-ți dau linkul spre un patent oficial din 2015 (Olanda) + altul din 2017 (USA) ref. la transmiterea datelor biometrice (autor: un oarecare Ro. thschild), în care apare negru pe alb numele ”ucroniei” prezentului, aia cu teminație -19.
Ar fi însă pierdere de timp -- la fel ca postările d-aici, pe care văd că-i cazul să le răresc spre zero.
Back ontopic acum, dacă prin absurd aș fi un potențial client de Conti GT, aș prefera V8-ul.
Nu cu mult mai slab ca herghelia W12 și nici prea ieftin, dar mai manevrabil și agil.
de ce fac asta? pentru ca automarket nu a fost mereu asa. la inceputuri a fost o platforma deosebita de discutii pe teme auto. tu nu ai de unde sa stii asta. era un loc in care oameni gen @Alpine77 pe care sunt placut surprins sa-l revad mai sus, aveau conversatii destinse, la subiect, in care ne impartaseam unii altora cunostinte din domeniu si multumeam pentru ele, in care recunosteam cand vorbeam aiureli si ne ceream scuze, un loc in care ne aparam pozitiile cu argumente si cu respect pentru opinia celuilalt. era frumos, un loc virtual in care tu nu te-ai fi putut integra, pentru ca ai alte valori, de taranete care brusc a devenit orasean si a ars toate etapele intermediare, le stie, le-a vazut pe toate si are numai certitudini.
ei bine locul asta s-a stricat cand au aparut de-alde tine, cu ghioaga virtuala in mana, gata sa dea in orice nu convenea credintelor lui, predispus sa ne convinga tot cu ghioaga ca doar el are dreptate.
de fapt s-a stricat ceva mai inainte, atunci cand inexorabil (ex. giga motors ex saab cuantic) a inceput sa o ia grav pe aratura si latrai fanatici de teapa lui sau cu idei diametral opuse dar tot fanatici, au inceput fie sa-i tina isonul fie sa faca circ.
a fost cea mai interesanta platforma de stiri auto si cam singura de valoare a romaniei si ma tem ca doar a fost si nu va mai fi din nou.
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Efectul_Dunning-Kruger
Exista un singur articol in care sa nu ataci useri de-a valma, inregistrati sau nu? De cand (mai ales de cand nu te mai semnezi) altceva decat sa injuri si sa votezi multiplu negativ nu faci. ORICE articol il duci in derizoriu, acuzi, injuri, balacaresti. ATAT. Si chiar asa, TU CU CE TE OCUPI? O simpla observare a siteului si se poate constata ca postezi de dimineata pana seara tarziu. Tu cand te mai bucuri de condusul ala barbateste prin oras? Sau ai ramas fara permis?