Prima generație Renault Twingo a fost produsă între 1992 și 2007. Modelul de oraș al mărcii franceze s-a bucurat de un succes pe piața europeană și s-a distins în special prin design-ul său simplu, dar atrăgător pentru acea vreme. Acum, Renault Twingo urmează să fie transformat într-un model exclusiv electric, începând cu a doua jumătate a acestui deceniu.
Constructorul francez a prezentat un nou concept al viitorului Twingo electric, care va debuta ca model de serie în 2026. Așa cum se poate vedea, conceptul este, în esență, o reinterpretare modernă a primei generații Twingo. Aici avem un design cunoscut al farurilor, care dispun de tehnologie LED, iar pe capotă sunt montate și elemente decorative, care aduc aminte de design-ul original al primului Twingo.
Același design al stopurilor este prezent și în spate, iar exteriorul este completat de suprafețe netede și de jante desenate special pentru optimizarea aerodinamicii.
CONSUM DE 10 KWH/100 KM
Renault nu a oferit multe detalii tehnice despre noul concept. electrice a celor de la Renault. La final, aflăm că viitorul Twingo promite un consum de 10 kWh/100 de kilometri.
Cunoaștem, în schimb, că viitorul Twingo va avea un preț de pornire de sub 20.000 de euro și va fi produs de Ampere, noua divizie de mașinivia Renault
Îngrijorător este că majoritatea si-au “băgat” toți banii in tehnologiile actuale (electrice) si este clar că nu pot înlocui ICE-urile, de unde o să mai scoată alți bani pentru dezvoltare?
Electrocutații, aveți legătura…
E clar pentru cine, prostovane?
spatele pare o figura ce rade la termicele ce le depaseste prin oras.
Ca design mi se pare chiar interesant chiar daca nu va fi pe gustul unor romanasi care au impresia ca au mai mult de 2 oua si trebuie neaparat sa isi arate dezgustul pentru genul asta de masinute.
Inflația pe coșul de consum e altceva, am trecut deje de la ulei de 4 lei la 10 lei, iar acum e 4 lei. :)))))))))))
ciudat stil mai ai si tu, uneori reusesti sa fii decent si rezonabil, chiar si cand nu esti de acord cu subiectul, alteori de-a dreptul dezgustator, ii faci pe fanii electricelor (aspiratoare!!) spalati pe creieri si electrocutati.
In Romania super mini sunt nefrecventabile, mai ales dacă vin de la anumite branduri. Bărbatul roman simte nevoia să compenseze diverse deficiente fizice, mentale și materiale. Își ia masina virilă :)
Azi mă cred foarte deștept și îmi explodează capul dacă nu vă jignesc, spălaților pe creier.
Mâine sunt umil și vă cert că va jigniți între voi ca niște necivilizați, în loc să vă iubiți cum vă iubesc eu.
Ai observat că eu sunt superior și azi și mâine?
Hai, pa, mă duc să mă joc cu delfinii, erau 25 grade dimineață, apa are 30 grade, am 5 mașini, pereți de sticlă, rățuște în cadă și sunt șef pe basculă peste 34567884 de oameni.
A, stai... Dispoziția de grandomanie e de obicei duminica și miercurea... Am uitat să iau pilulele.
limuzine si suvuri grele exista destule si-n occident, dar acolo parca cu cat e mai grea si puternica masina, cu atat soferul se manifesta mai prudent in trafic, elegant in maniere si discret in aparitie, pentru ca ala care conduce o masina superscumpa si-a luat-o dupa ce si-a luat o casa superscumpa undeva ascunsa privirilor curioase si inca mai are suficiente fonduri ca sa si le ia a doua zi imediat, in caz ca se intampla cumva si ramane fara ele (casa si masina).
Aveam si eu “călărețul” obosit.. ;), si te mai saturi de opiniile obsesive, ipocrite si deplasate ale unora.
E prea subtilă aia cu capul chel pentru cocalar. Nici ironia nu deficiențele nu a înțeles. Nu doar că n-a înțeles, a ținut să o confirme. Îți dai seama cât e de inteligent.
Te-ai dat destul în stambă. Trage apa și du-te, gunoiule.
Sa nu uitam ca in tesla 3 se obtine 10-11kw/100km, si acolo avem un sedan sportiv destul de greu de 4.7m si aproape 300cp
Un cotet din asta nu are ce cauta cu un consum de "vai doamne" 10kw.
Ah, pentru tigaile non-tesla a caror tehnologie electrica nu se vrea a fi moderna, nu ne intereseaza. Standardul este altul nu ce isi imagineaza ei.
Si tare sunt curios sub imbracamintea lui se va afla oare o masina chinzeasca, cu alte haine, gen Dacia Spring, vanduta la pret tripul pentru clientii europeni fata de clientii chinezi?!
P.S. Nimeni nu este superior cand jigneste. Poate a gresit zilele si nu mai stie cand e cu grandomania. Inclusiv ''A, stai'' este formularea repetitiva perimata a inexplicabilului.
Dati-i ignor si o sa se certe si atace singur, sub diverse denumiri/fatete/disimulari.
:)))))))