Constructorul suedez de mașini electrice a prezentat oficial primul său supercar din scurta sa istorie. Noul supercar se numește Synergy și este o mașină creată special pentru a onora câștigătorii unui concurs pentru viitori designeri auto, susținut anul trecut.
Rezultatul este o mașină de performanță cu un aspect futurist și inspirat din lumea motorsportului. De altfel, noul concept este un monopost cu plafon închis datorită prezenței unui singur scaun. Plafonul are o linie extrem de joasă, ceea ce înseamnă că Polestar Synergy măsoară doar 1.07 metri înălțime. În dreptul lungimii sunt trecuți 4.56 metri.
Partea frontală este dominată, în primul rând, de farurile desenate sub forma unor dungi subțiri și separate pe două niveluri. Farurile din nivelul superior se preling chiar până la extremitățile posterioare ale aripilor față, care sunt puternic înălțate față de suprafața centrală din față. Tot aici putem vedea și două zone prin care se poate vedea suspensia din față.
Aceste zone sunt desenate și în scopuri aerodinamice pentru redirecționarea fluxului de aer în spatele roților din față și către pragurile laterale.Plafonul din sticlă se deschide înspre față pentru a oferi acces la interior, în lipsa unor portiere convenționale. Partea din spate prezintă cealaltă jumătate a plafonului care plonjează în jos, iar aici mai putem vedea și un eleron integrat în caroserie, alături de stopurile LED desenate sub forma unei benzi subțiri.
Tema de design futuristă se continuă și la interior, acolo unde pilotul beneficiază de o poziție centrală la volan. Habitaclul este desenat special pentru a oferi impresia că bordul și volanul plutesc în aer. Aici avem un instrumentar digital principal afișat pe un ecran subțire, iar în centrul volanului desenat în forma unei manșe este prezent și un ecran mai mic pentru informații suplimentare.
Polestar nu a oferit niciun detaliu tehnic despre noul supercar. Cel mai probabil, acesta va rămâne doar un exercițiu de design al mărcii scandinave, deoarece nu există planuri pentru Polestar să se implice pe piața modelelor exotice.
via Polestar
Sunt in suedia sau in alta tara?
Daca sunt in alta tara nu mai bagati prosti cu brand suedez, aia e de forma.
E ca si cum iti faci firma in romania si toti banii ii trimiti undeva in cipru. Degeaba e firma deschisa in romania, aia nu e firma romaneasca, e doar o minciuna, ca banii nu se folosesc in beneficiul local.
Asta ca idee cand zici Toyota si e fabricata in turcia. Sau Dacia si e fabricata in china si adusa pe vapor cu pret triplu la vanzare.
Deci, unde e fabricat Polestar?!
In china?!
Atunci e marca chinezeasca.
Ce înseamnă "fabricată"? Asamblată? Componentele pot fi fabricate în 25 de țări și 4 continente.
In caz că te și interesează sa înveți ceva: o companie e considerata ca fiind suedeza dacă are headquarters in Suedia, așa cum Apple e companie americana pentru ca are headquarters in California.
Tot asa Renault e franțuzească deși fabrica mașini în multe țări.
Sunt curios, după logica ta, de ce țară aparține Renault?
Fordul meu marca e americana, asamblat in Germania, motor nemtesc, anvelope originale frantuzesti, cu piese chinezesti (radio si boxe) si cu airbag-uri laterale romanesti. M-a pus naiba sa ii schimb boxele cu Focaluri fabricate in Franta, i-am facut antifonarea cu materiale fabricate in Elvetia si acum am anvelope din Coreea.