Noul concept electric Volkswagen ID.Every1: versiunea de serie va costa 20.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 06.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro.

Volkswagen intenționează să facă mobilitatea electrică accesibilă. Știm deja că producătorul din Wolfsburg pregătește două modele care ar urma să coste mai puțin de 30.000 de euro.

Viitorul ID.2all va fi lansat în clasa 25.000 de euro, chiar anul viitor. În 2027 vom face cunoștință cu un nou model electric accesibil, prefațat acum de conceptul ID.Every1. Versiunea de serie a acestuia din urmă va costa circa 20.000 de euro.

Din punct de vedere estetic, conceptul Volkswagen ID.Every1 mizează pe îndrăzneală și accesibilitate. Habitaclul va putea găzdui până la 4 pasageri, iar portbagajul are un volum de încărcare de 305 litri. Mașina are o lungime de 3.880 de milimetri.

Sub caroseria acestui prototip regăsim platforma modulară MEB. Avem un motor electric montat pe puntea față, care dezvoltă 95 de cai putere, suficient pentru a atinge o viteză maximă de 130 km/h. Deși capacitatea bateriei este necunoscută, Volkswagen susține că autonomia este de cel puțin 250 de kilometri.

Așa cum spuneam, cea mai accesibilă electrică Volkswagen va debuta în 2027.

Până în acel moment, constructorul german intenționează să lanseze nouă modele noi

via Volkswagen

Comentarii (6)

  • E bine ca au revenit la un design apropiat de imaginea de marca pe care o aveau. Solid, serios, bine executat. Înțeleg ca au cautat în mod expres sa repare neajunsurile limbajului de design I.D. dar cred ca puteau păstra capota scurtă. Nu asta era problema iar la un model de oraș și 2cm în plus contează.

    Ma aștept ca modelul de serie sa aibă mânere normale și mai mult plastic în față, spate și laterale.
    2 1
  • ih, hidos. Arata ca un PET de fanta bineinteles dupa culoare de portocale. Nu m ar mira ca multe subansamble sa fie facute din acelasi material reciclat.
    Dar daca va avea spre 500 de km autonomie ar fi de luat in considerare. La cat merg eu ar insemna cam 3 incarcari pe luna
    0 2
  • Adică un Spring cu o palmă mai lung, 179 mm mai precis, cu un portbagaj aproape identic și autonomie și viteză maximă aproximativ similare, doar că e mai scump cu vreo 3000 de euro.
    0 0
  • Cătălin
    20.000 la valoarea de azi. Odată cu creșterea ratei inflației, ce preț va avea? Mai era un francez (?,) care ne dădea la 5.000
    0 3
  • arata bine, cum zice @matei, design apropiat de stilul lor clasic.

    @ds, desi e cu o palma mai lung decat spring, spatiul interior va fi net mai mare, fiind pe platforma dedicata de electrica si nu conversie ca spring. la platformele dedicate altfel ai libertatea sa aranjezi componentele. id3 are spatiu cat passat, de exemplu si e mai scurt cu juma de metru.

    la CP si viteza n-am de comentat, sunt in regula, dar personal la autonomie mi-ar fi de folos un minim de 350-370, ca sa o pot folosi ca unica masina. nu vreau 2 masini, n-am nevoie de bataie de cap si taxe aiurea de platit. la o autonomie de 250 km eu o vad destinata mai degraba zonei urbane-periurbane si cam atat, asta daca urmarim o utilizare confortabila.

    in fine, acum e doar un buzdugan aruncat in presa, sa asteptam lansarea oficiala si detaliile definitive, pana in 2027 multe se pot schimba, tehnic in bine, politic in rau. sau in bine :))
    1 0
  • Adrian
    Renaul 4 ?
    Fiat Grande Panda ?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru