Esential
200 | de cai putere dezvoltă cel mai puternic motor instalat pe Citroen DS4. |
19.890 | de euro estepreţul de pornire al noului Citroen DS4 în România. |
200 | de cai putere dezvoltă cel mai puternic motor instalat pe Citroen DS4. |
19.890 | de euro estepreţul de pornire al noului Citroen DS4 în România. |
Citroen a lansat aseară, în cadrul unui eveniment la care au luat parte numeroase vedete autohtone, noul DS4. Hatchback-ul cu accente premium propune un nou tip de caroserie, coupe înălţat în 4 uşi, care încearcă să depăşească limitele modelelor convenţionale.
Potrivit comunicatului oficial Citroen, noul DS4 încearcă să ofere publicului aspectul dinamic al unui coupe, spaţiul şi confortul unui compact spaţios cu trei locuri în spate şi, nu în ultimul rând, siguranţa şi robusteţea unui SUV.
Noul DS4 vine disponibil pe piaţa din România cu trei motoare pe benzină: entry-level-ul Vti de 120 de cai putere, THP-ul de 155 de cai putere şi vârful de gamă de 200 de cai putere. Pentru fanii dieselului DS4 oferă două HDi-uri, unul de 110 şi unul de 160 de cai putere. Versiunile pot fi comandate în trei niveluri de echipare, botezate Chic, So Chic şi Sport Chic.
Preţul de pornire pentru noul DS4 în România este de 19.890 de euro. Pentru această sumă clientul primeşte motorul pe benzină de 120 de cai putere şi echiparea Chic, care include: aer condiţionat manual, computer de bord, geamuri electrice, oglinzi încălzite şi rabatabile, parbriz panoramic, proiectoare de ceaţă, radio CD cu MP3 şi conexiune auxiliară, lumini LED faţă şi spate, ABS, AFU, REF, ESP, ASR, 6 airbaguri, asistenţă la pornirea în pantă şi jante de 16 inch.
Publicul va putea face cunoştinţă mai bine cu noul DS4 chiar începând cu weekendul acesta, când Citroen organizează evenimentul "Porţi Deschise", dedicat celor care vor să conducă noul coupe.
Via | Citroen
Masina este superba!
@tedei:Mai delirezi mult cu ulei am 50000 km cu celebrul motor la care "cica" ii cade injectoarele si nu am completat,
@tedei:Mai delirezi mult cu uleiul am 50000 km cu celebrul motor la care "cica" ii cad injectoarele si nu am completat,
Vorbeste proprietarul de logan chel sau symbol la 5 mi de euro .
La banii astia cat e un DS4 1.6 THP sau Diesel echiparea SoChic iei Golf VI GTI sau GT si am terminat cu smecheria decat un C4.
O seara buna!
Legat de pret, din rautate si din ipocrizie niciunul nu cred ca a studiat si a facut comparatie cu ce se ofera in clasa compacta; e aflati ca pretul mediu pentru masini gen Golf, Astra, Focus, Auris, etc este de 16000- 18000 euro la echipare comparata; diferenta nu este enorma!
Oricum masina este superba!
Felicitari CITROEN!
Citroen a fost un producator exclusivist, ie: citroen cu perne de aer ( sistemul complex de sfere ) , volanul cu butuc fix etc.
La VAG spre exemplu ce sa vezi, acelasi model de Golf de 10-15 ani incoace.
Oricum toti cei care au dat comenturi negative nu sunteti decat niste exigenti, pentru ca oricum nu va permiti sa aveti un Citroen sau ceva exclusivist care oricum nu se pupa haina voastra de oameni.
Asa ca nu mai aruncati cu comenturi aiurea!
Va aduceti voi aminte melodia aia a lu BUG Mafia - 10 km/h..."M-a stresat in p$#a mea atata gri metalizat" asa si cu voi
Pana aici nimic deosebit,doar 2 masini.
Problema e ca in materie de stil,prezenta statica si sex-appeal C4 era altceva,de pe alta treapta.
Si daca chestia asta se simte la fratele mai "sarac",imi inchipui ce efect produce DS4 in jurul sau.E o masina total diferita de ceea ce este pe piata acum,si lasand la o parte faptul ca toata lumea blameaza Citroen prin prisma fiabilitatii,la orice alt aspect a fost apreciat.Nici VW nu prea mai e ce a fost,fiabilitatea modelelor sale a scazut invers proportional cu ambitiile manifestate!
E o masina cu care te poti afisa oriunde,fara sa te simti complexat,ba s-ar putea sa complexezi pe altii care au cheltuit poate de 2 sau 3 ori mai mult pe o masina,e un efect "MINI" DUPA PAREREA MEA!