Noul Chevrolet Corvette Stingray are 460 de cai putere

de Bogdan Mirică
Miercuri, 29.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a făcut publice astăzi resursele noului său Corvette Stingray. Modelul american dispune de un motor V8 de 6.3 litri care oferă până la 460 de cai putere şi 630 de Nm.

Deşi noua generaţie Chevrolet Corvette Stingray a fost dezvăluită încă din luna ianuarie, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, puterea ascunsă sub capota supercarului era un mister. Până astăzi, când un comunicat oficial face lumină în acest caz.

Echipat cu un motor LT1 V8 de 6.3 litri, noul Corvette Stingray este capabil să ofere o putere de 455 de cai şi un cuplu motor de 624 de Nm. Resursele pot creşte uşor, până la 460 de cai şi 630 de Nm dacă viitorii clienţi adoptă o evacuare superioară.

Esential 460 de cai putere se ascund sub capota noului Chevrolet Corvette Stingray.
630 de Nm sunt oferiţi de noul Chevrolet Corvette Stingray.
Chevrolet nu a publicat încă performanţele noului său vârf de gamă, însă este suficient de optimist pentru a susţine că sprintul de la 0 la 100 de km/h se va face în mai puţin de 4 secunde.

Americanii promit îmbunătăţiri şi în ceea ce priveşte consumul, Corvette Stingray urmând să beneficieze, în premieră, de sistem de dezactivare al cilindrilor, o tehnologie pe care o întâlnim acum doar pe modelele Grupului Volkswagen.

Nu lipseşte nici injecţia directă. Toate aceste tehnologii îşi vor da mâna pentru a oferi un consum extraurban de 9 litri la 100 de kilometri.

Noul Corvette Stingray este aşteptat pe piaţa americană undeva la mijlocul acestui an, însă debutul său european va mai întârzia.

Comentarii (9)

  • Chiar daca nu va fi cea mai puternica versiune, 460 de cai mi se pare cam putin pt un supercar, nici acceleratia putin sub 4 secunde nu este ceva extraordinar, este mai mult in zona supersport, stiu ca e mai fiabil cu mai putina putere, dar dintr-un V8 de 6.3 se poate peste 500 de cai lejer fara sa afecteze fiabilitatea, adica americanii tranverseaza desertul si cu M3 de 420 de cai obtinuti dintr-un V8 aspirat de 4 litri fara probleme. Consum extraurban de 9 litri/100? ook:).
    9 9
  • " urmând să beneficieze, în premieră, de sistem de dezactivare al cilindrilor, o tehnologie pe care o întâlnim acum doar pe modelele Grupului Volkswagen."
    .... Si Chrysler, Honda, Mitsubishi si Daimler.
    23 1
  • Tehnologia asta noua pe ce modele mai exact exista ? Ce motorizare si intre ce ani de fabricatie.

    Mi se pare foarte tare sa iti poti adauga componente mai performante la motorul masinii astfel incat sa o personalizezi precum i-ai face un tuning la motor. ,,MARFA FRATE" ! :))
    4 4
  • O avea ea doar 460 cp dar are cuplu foarte bun 630 Nm , uite-te la noul V12 Vantage S are 573 de cai şi 620 de Nm 6litri. Si sigur o sa fie versiunile mai puternice .
    8 2
  • inexorabil
    Dane, daca nu-ti place, nu mananci :) Pe bune, du-te atunci la Ford, care scosese, in editie limitata, temutul GT, cu niste cifre "mai tari" decat Corvette: 550 CP storsi din "doar" 5.4 V8, care ii asigura o vit.max. de 341 km/h. Iar din acest GT, tunerul american PPR a facut o racheta de 1700 CP, la care Bugatti si Koenigsegg pot doar visa: 455,72 km/h (record mondial stabilit anul trecut, pe o pista NASA). Astia de la Chevy "nu stiu de-astea". Ei mizeaza pe fiabilitate, confort si tinuta decenta. Ce-i drept, PPR s-a ocupat si de Corvette, dar n-au trecut de 1000 CP si 406 km/h. Slaaaaab, Dane, de parca s-au gandit la Captain Slow :)
    5 3
  • Foarte frumoasa si cu un motor care demonstreaza ca la aspirate, americanii se pricep foarte bine. Cai putere suficienti si cuplu excelent tinand cont ca vorbim de un aspirat.

    Sub 4 secunde e un timp foarte bun tinand cont si de pretul mic pe care il are in comparatie cu supercarurile europene.

    9 litri extra se transforma usor in 15-20 la un mers sportiv la viteze mari, insa consumul la un supercar nu conteaza pentru ca e normal sa fie mare si in acelasi timp proprietarul sa fie bogat.
    9 2
  • @inexorabil

    Corvette imi place, dar lasand la o parte "tratamentele" PPR, aceasta versiune este asa si asa in materie de putere si performanta, chiar daca are 630Nm, dar putin sub 4 secunde, adica 3.9 probabil nu este chiar demn de un supercar, asta e tot ce spun, versiunea ZR1 va fi cu siguranta o super masina, iar 550 cai dintr-un motor de 5.4 este clar mai bine la Ford GT, care nu mizeaza pe fiabilitate, sigur, mizeaza pe non-fiabilitate, de la o vreme vorbesti din ce in ce mai des de fiabilitate, cred ca stiu de unde ti se trage:).
    5 2
  • BaditzaEx
    acest Corvette si GT-R par cele mai frumoase, capabile si ieftine masini super-sport ( pana-n 100k euro )
    9 1
  • Am citit pe un site ca puteau scoate usor peste 500 CP dar am vrut sa faca motorul in asa fel incat sa livreze peste 400 de NM de la 1000 RPM si spuneau ca din ceva motiv daca il modificau atunci cuplul dar mai fi fost prezent pe o gama asa extrem de larga de turatii. Oricum asta-i versiunea entry level care incepe de la 52k-54k de dolari si full option va fi undeva peste 70k dolari, deci foarte ieftina. Vor aparea multe alte versiuni cu peste 500, 600 CP etc.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru