Deşi noua generaţie Chevrolet Corvette Stingray a fost dezvăluită încă din luna ianuarie, cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, puterea ascunsă sub capota supercarului era un mister. Până astăzi, când un comunicat oficial face lumină în acest caz.
Echipat cu un motor LT1 V8 de 6.3 litri, noul Corvette Stingray este capabil să ofere o putere de 455 de cai şi un cuplu motor de 624 de Nm. Resursele pot creşte uşor, până la 460 de cai şi 630 de Nm dacă viitorii clienţi adoptă o evacuare superioară.
Chevrolet nu a publicat încă performanţele noului său vârf de gamă, însă este suficient de optimist pentru a susţine că sprintul de la 0 la 100 de km/h se va face în mai puţin de 4 secunde.Americanii promit îmbunătăţiri şi în ceea ce priveşte consumul, Corvette Stingray urmând să beneficieze, în premieră, de sistem de dezactivare al cilindrilor, o tehnologie pe care o întâlnim acum doar pe modelele Grupului Volkswagen. consum extraurban de 9 litri la 100 de kilometri.
Nu lipseşte nici injecţia directă. Toate aceste tehnologii îşi vor da mâna pentru a oferi unNoul Corvette Stingray este aşteptat pe piaţa americană undeva la mijlocul acestui an, însă debutul său european va mai întârzia.
.... Si Chrysler, Honda, Mitsubishi si Daimler.
Mi se pare foarte tare sa iti poti adauga componente mai performante la motorul masinii astfel incat sa o personalizezi precum i-ai face un tuning la motor. ,,MARFA FRATE" ! :))
Sub 4 secunde e un timp foarte bun tinand cont si de pretul mic pe care il are in comparatie cu supercarurile europene.
9 litri extra se transforma usor in 15-20 la un mers sportiv la viteze mari, insa consumul la un supercar nu conteaza pentru ca e normal sa fie mare si in acelasi timp proprietarul sa fie bogat.
Corvette imi place, dar lasand la o parte "tratamentele" PPR, aceasta versiune este asa si asa in materie de putere si performanta, chiar daca are 630Nm, dar putin sub 4 secunde, adica 3.9 probabil nu este chiar demn de un supercar, asta e tot ce spun, versiunea ZR1 va fi cu siguranta o super masina, iar 550 cai dintr-un motor de 5.4 este clar mai bine la Ford GT, care nu mizeaza pe fiabilitate, sigur, mizeaza pe non-fiabilitate, de la o vreme vorbesti din ce in ce mai des de fiabilitate, cred ca stiu de unde ti se trage:).