Noul Chevrolet Camaro va fi disponibil si in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors a confirmat faptul ca noua generatie Camaro se va vinde si in Europa, iar oficialii se asteapta ca aceasta sa repete succesul avut si peste Ocean.
Nu exista momentan informatii legate de motorizarile disponibile lui Camaro care vor traversa Atlanticul. In SUA, modelul dispune de un propulsor de 3.6 litri V6 ce dezvolta 304 CP si de o alta varianta de 6.2 litri V8 ce poate dezvolta 400 CP sau 426 CP in functie de transmisia aleasa. Optiunea pentru economisirea carburantului, denumita Active Fuel Management, este disponibila doar pentru propulsorul V8 de 400 CP. Camaro are de asemenea suspensii independente pe toate cele 4 roti.
Posibilele modificari pentru a indeplini regulile europene nu au fost inca discutate. Gama de preturi disponibile in SUA va incepe de la 23.040$ pentru propulsorul V6 si va ajunge la 35.425$ pentru motorul V8 SS.
via | worldcarfans.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
daca tot baga banii in tehnologii de imbunatatire a consumului mai bine ar investi si in niste motoare mai ca lumea
Nu sariti asa repede in sus ca e praf. Dintre cele 3 musclecaruri mustang, challenger si camaro, camaro e cel mai modern din punct de vedere al tinutei de drum, iar la pretul lui se bate lejer cu Hyundai Genesis Coupe sau Nissan 370 Z. Probabil Nissan-ul e mai bun, mai performant, dar Hyundaiul nu-l vad asa de bine, plus ca arata mult mai Camaro decat Genesis Coupe, deci din moment ce ar putea macar sa ii faca la vanzari pe cei de la Hyundai de ce sa nu il bage si in UE , produsul e deja pregatit nu trebuie multe modificari.
Nu stiu ce comparati voi acolo ca un camaro SS (426 cp) este ca performante peste majoritatea europenelor/japonezelor sportive (neincluzand supercaruri evident). Avantajul V8 este cheia...
......Avantajul V8 este cheia ..... pfuuuu !!!
la tv
dar pretul va fi mare...versiunea de 426 de cai costa aproape 50.000 de euro in germania...undeva peste 46.000 parca...
in america e vreo 33.000 de dolari...
in america masinile sunt pomana...lexus is, modelul de top, e vreo 34.000 de dolari...
Poate ca nu ar strica sa nu mai luati de bune toate vorbele populare si sa experimentati inainte sa comentati :) Parerea mea.
Chestia cu suspensia independenta are o explicatie foarte simpla: nu justifica costul in plus implementarea ei pentru amercani, PUNCT.
Camaro este un nume cu multa istorie.