Constructorul american de mașini de lux a dezvăluit primele imagini oficiale cu noul Lyriq-V. Cel mai nou model al americanilor este versiunea de performanță a lui Lyriq și este, totodată, primul model electric de performanță produs vreodată de Cadillac.
Detaliile despre noul model sunt foarte limitate, așa încât nu se cunosc informații despre propulsor sau alte date tehnice. În schimb, putem vedea în noile imagini că Lyriq-V primește un pachet vizual nou, care nu este neapărat mai agresiv. Mai degrabă, acesta scoate mai mult în evidență caracterul dinamic al noului model. Putem vedea elemente decorative noi în barele din față și din spate, iar acestea sunt acum vopsite în culoarea caroseriei, la fel și pragurile.
Cadillac nu a publicat imagini nici cu interiorul noului model, însă este de așteptat ca acesta să primească schimbări specifice, inclusiv un buton special V pentru un mod de rulare nou. Lansarea pe piață a noului Cadillac Lyriq-V va avea loc la începutul anului viitor.
via Cadillac
Ca bani, Ford Mustang Mach-E are mai mult sens. Dar daca ar fi sa iau ce-mi place, Lyriq e foarte aproape de maximul pe care il poti avea in ziua de azi.
Masina e pe piata de doi ani de zile in America de Nord, deci nu stiu ce mare noutate ar fi. Daca nu ma insel e comercializata si in Elvetia.
Oricum, e foarte aproape calitativ de Mercedes, avand in vedere ca Mercedes a scazut in ultimii ani la materiale si asamblare. Deci un Cadillac ar putea fi mult mai bun ca investitie. Ca sa nu spun ca Mercedes e la peste 100k ca bani.
In fine, mai am un pic de asteptat, dar sper sa se limpezeasca apele cat de curand :)
Exemplarul de mai sus este ludic, nicidecum Lyriq.
Eu cred ca i-au zis Lyric, pentru ca in masina asta chiar poti sa auzi lira, spre deosebire de ice :)
Una din componentele masinilor de lux este silentiozitatea. Oricat de mult mi-ar place cum suna un motor, la un moment dat vreau LINISTE. Nici macar radio, playlist, nimic. Doar eu, masina si soseaua. E unul din momentele cele mai faine ale condusului, in special pe o sosea neumblata, pe coclauri.
Ne place sau nu, masina electrica va fi silentioasa. O sa-mi lipseasca sunetul motorului turat cand o calc, din cand in cand? Da, probabil. Dar la fel de probabil o sa ma obisnuiesc si cu linistea unei electrice. Apreciez mult mai mult o acceleratie puternica, in surdina. Un fel de "action speaks louder than the words". Cauciucurile pe asfalt or sa ramana multa vreme de-acum incolo. Probabil una din putinele surse de zgomot ale condusului din viitor.
asa dauga eu si....viraje.
Iaca de aia mi-am antifonat la greu vechea masina....75kg de materiale fonoizolante
Cand am trecut pe actuala primul lucru observat a fost.... galagia. Lasa ca nici asta nu scapa.