Cadillac Escalade, cel mai faimos SUV de lux din lume, tocmai a primit un facelift. Noua versiune actualizată a lui Escalade aduce, printre altele, un design nou al părții frontale și un interior care pune și mai mult accent pe digitalizare față de până acum.
Noul Escalade facelift va putea fi recunoscut ușor după o parte frontală nouă. Aici avem faruri LED subțiri noi, împrumutate de la Escalade IQ, versiunea electrică a SUV-ului de lux. Sub acestea sunt montate și faruri LED verticale, iar pe grilă este montată o siglă iluminată nouă. În cazul versiunii de performanță Escalade-V, care primește și aceasta facelift, grila conține o ramă iluminată.
În standard, noul Escalade facelift primește jante de 22 de inch. Pentru prima dată, sunt disponibile și jante de 24 de inch. De asemenea, paleta de culori cuprinde 3 nuanțe noi: verde Aegean Stone, albastru metalizat Deep Sea și bronz deschis metalizat Latte.
Noutăți importante avem și la interior, acolo unde noul Cadillac Escalade facelift primește un ecran masiv cu diagonală de 55 de inch și care se întinde de la șofer până la pasager.
Ecranul este împărțit în două zone, de 35 de inch pentru șofer, respectiv de 20 de inch pentru pasagerul din față. Inclusiv pasagerii din spate primesc câte un ecran tactil de 12.6 inch dacă este bifat pachetul opțional Executive Second Row.
Sub capota noului Escalade facelift avem un motor V8 de 6.2 litri de 420 de cai putere și 623 Nm, neschimbat față de modelul anterior. În schimb, acesta rămâne singurul motor în cazul versiunii obișnuite, deoarece motorul diesel de 3.0 litri nu mai este disponibil. Între timp, versiunea de performanță Escalade-V are un motor V8 supraalimentat de 6.2 litri care dezvoltă 682 de cai putere și 885 Nm.
Alături de motorul mai puternic, Escalade-V mai primește o parte frontală mai agresivă, o grilă inferioară mai mare, accente din fibră de carbon în habitaclu și piele neagră. Toate versiunile noului Escalade facelift primesc suspensie adaptivă pneumatică, sistemul Magnetic Ride Control 4.0 și sistemul Super Cruise pentru condusul semi-autonom.
Deocamdată, Cadillac nu a anunțat prețurile noului Escalade facelift.
via Cadillac
Ce e asa greu sa faci faruri ca si pana acum, mai mari si sa te folosesti de asta pentru a te juca cu designul masinii, in conditiile in care multe masini sunt asemanatoare in ziua de astazi? Elementele tehnice legate de iluminare care se afla in interiorul farurilor pot fi subtiri, asta nu conteaza.
Sa nu uitam de grilele masive si prizele de aer false, care sunt doar bucati negre de plastic cu niste elemente tip "fagure" stantate pe ele. La fel se pot face faruri "false", doar pentru design.
Auzi la el, "Ce e asa greu sa faci faruri ca si pana acum", "faruri false"...
Fii sincer, mai ai frați?
Sper ca industria auto sa revina la bord-urile de alta data, si sa ofere o combinatie intre clasic si digital. Trebuie totusi vazut live sa-ti faci o impresie.
In rest, masina de serviciu secret. Pe negru si geamuri fumurii e perfecta pentru distantarea familiei de ochii publicului.
Pai daca tu esti asa inteligent, explica-mi!
Dar din cum pui problema, vii cu jigniri si nu cu argumente, se vede cat esti de "inteligent".
Da, sunt singur la parinti si toata inteligenta mi-a revenit mie.
Se pare ca tu ai mai multi frati si tie nu ti-a fost repartizata inteligenta :-)))
In caz ca esti fan Caddy si esti subiectiv si atungi jignesti "by default", referirea mea legata de faruri este valabila si pentru Rolls Royce Spectre, noul Range Rover, cat si pentru alte masini noi.
Si daca ti se pare asa ciudata faza cu farurile "false", pot sa iti dau rapid un exemplu de astfel de faruri. Mercedes E W123 avea farurile mai mari, in care erau incanstrate blocurile optice, in jurul acestora fiind doar plastic, pentru a integra farurile in designul masinii.
La Porsche 930 turbo, banda rosie dintre luminile spate era doar de decor.
Asa ca nu imi spune ca tu "intelegi" mai bine lucrurile decat designerii unor masini celebre :-)))