Noul Cadillac Escalade facelift: faruri subțiri noi și ecran masiv de 55 de inch

de Tiberiu Safta
Joi, 18.07.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cadillac a prezentat oficial noul Escalade facelift. Noul model actualizat primește o parte frontală ușor redesenată, cu faruri foarte subțiri, precum și un ecran nou de 55 de inch la interior.

Cadillac Escalade, cel mai faimos SUV de lux din lume, tocmai a primit un facelift. Noua versiune actualizată a lui Escalade aduce, printre altele, un design nou al părții frontale și un interior care pune și mai mult accent pe digitalizare față de până acum.

Noul Escalade facelift va putea fi recunoscut ușor după o parte frontală nouă. Aici avem faruri LED subțiri noi, împrumutate de la Escalade IQ, versiunea electrică a SUV-ului de lux. Sub acestea sunt montate și faruri LED verticale, iar pe grilă este montată o siglă iluminată nouă. În cazul versiunii de performanță Escalade-V, care primește și aceasta facelift, grila conține o ramă iluminată.

În standard, noul Escalade facelift primește jante de 22 de inch. Pentru prima dată, sunt disponibile și jante de 24 de inch. De asemenea, paleta de culori cuprinde 3 nuanțe noi: verde Aegean Stone, albastru metalizat Deep Sea și bronz deschis metalizat Latte.

Noutăți importante avem și la interior, acolo unde noul Cadillac Escalade facelift primește un ecran masiv cu diagonală de 55 de inch și care se întinde de la șofer până la pasager.

Ecranul este împărțit în două zone, de 35 de inch pentru șofer, respectiv de 20 de inch pentru pasagerul din față. Inclusiv pasagerii din spate primesc câte un ecran tactil de 12.6 inch dacă este bifat pachetul opțional Executive Second Row.

Sub capota noului Escalade facelift avem un motor V8 de 6.2 litri de 420 de cai putere și 623 Nm, neschimbat față de modelul anterior. În schimb, acesta rămâne singurul motor în cazul versiunii obișnuite, deoarece motorul diesel de 3.0 litri nu mai este disponibil. Între timp, versiunea de performanță Escalade-V are un motor V8 supraalimentat de 6.2 litri care dezvoltă 682 de cai putere și 885 Nm.

Alături de motorul mai puternic, Escalade-V mai primește o parte frontală mai agresivă, o grilă inferioară mai mare, accente din fibră de carbon în habitaclu și piele neagră. Toate versiunile noului Escalade facelift primesc suspensie adaptivă pneumatică, sistemul Magnetic Ride Control 4.0 și sistemul Super Cruise pentru condusul semi-autonom.

Deocamdată, Cadillac nu a anunțat prețurile noului Escalade facelift.

via Cadillac

Comentarii (10)

  • Nu inteleg moda farurilor subtiri.
    Ce e asa greu sa faci faruri ca si pana acum, mai mari si sa te folosesti de asta pentru a te juca cu designul masinii, in conditiile in care multe masini sunt asemanatoare in ziua de astazi? Elementele tehnice legate de iluminare care se afla in interiorul farurilor pot fi subtiri, asta nu conteaza.
    Sa nu uitam de grilele masive si prizele de aer false, care sunt doar bucati negre de plastic cu niste elemente tip "fagure" stantate pe ele. La fel se pot face faruri "false", doar pentru design.
    5 4
  • Cătălin
    Sigur prețul este cel care ne îngrijorează
    1 1
  • Escalade mereu mi s apărut o masina de filme americane,asa o asociez eu,acum cu faceliftul asta arata SF ,din fața arata foarte bine iar din spate nu prea obs eu vreo dif,la interior e clasic cadillac 2020s . As alege masina peste orice alt model nemțesc
    5 3
  • Lasă, nu te mai chinui să înțelegi.
    Auzi la el, "Ce e asa greu sa faci faruri ca si pana acum", "faruri false"...
    Fii sincer, mai ai frați?
    0 5
  • spaclu lu manole
    Oi fi eu demodat, dar parca ecranul ala de 55" nu e doar imens, dar foarte impersonal. Mi se pare un interior rece si probabil extrem de "distractiv" la condus. In plus, mai ai un alt ecran sub el. E prea mult.
    Sper ca industria auto sa revina la bord-urile de alta data, si sa ofere o combinatie intre clasic si digital. Trebuie totusi vazut live sa-ti faci o impresie.
    In rest, masina de serviciu secret. Pe negru si geamuri fumurii e perfecta pentru distantarea familiei de ochii publicului.
    4 0
  • @pp
    Pai daca tu esti asa inteligent, explica-mi!
    Dar din cum pui problema, vii cu jigniri si nu cu argumente, se vede cat esti de "inteligent".
    Da, sunt singur la parinti si toata inteligenta mi-a revenit mie.
    Se pare ca tu ai mai multi frati si tie nu ti-a fost repartizata inteligenta :-)))
    4 0
  • @pp

    In caz ca esti fan Caddy si esti subiectiv si atungi jignesti "by default", referirea mea legata de faruri este valabila si pentru Rolls Royce Spectre, noul Range Rover, cat si pentru alte masini noi.
    3 0
  • @pp

    Si daca ti se pare asa ciudata faza cu farurile "false", pot sa iti dau rapid un exemplu de astfel de faruri. Mercedes E W123 avea farurile mai mari, in care erau incanstrate blocurile optice, in jurul acestora fiind doar plastic, pentru a integra farurile in designul masinii.
    La Porsche 930 turbo, banda rosie dintre luminile spate era doar de decor.
    Asa ca nu imi spune ca tu "intelegi" mai bine lucrurile decat designerii unor masini celebre :-)))
    3 0
  • Mare, foarte mare, deci spațiu și lux… în rest iluminat totul, ecrane peste tot și un design exterior la fel ridicol (cel puțin în fața cu farurile subțiri). Sunt curios care este următoarea etapă. Dacă nu se montează panoramic, plafonul este în “pericol” să devină ecran cu două fețe ;)
    3 0
  • Gândit în bună tradiție americană, adică big. Dacă ar fi prima mașină de dimensiuni 7XL aș mai zice, dar ei nu fac decât să fie consecvenți. Amintiti-va de mașinile anilor '70, acelea cu capota portbagajului de 4 mp. Așa că nu mă mai miră nici dimensiunea exterioară, nici mărimea ecranelor. :))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru