Noul BYD Seal U debarcă în Europa: sistem plug-in hybrid, 125 km autonomie electrică

de Alexandru Monenciu
Marti, 21.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul chinezesc BYD Seal U ajunge în această vară în Europa. Propune un sistem de propulsie plug-in hybrid și oferă până la 125 de kilometri autonomie pur electrică.

Europenii vor putea achiziționa, din această vară, un nou SUV electrificat venit din China. Este vorba despre BYD Seal U, un model plug-in hybrid care a fost prezentat, în premieră, la începutul anului, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

BYD Seal U are o lungime de 4.775 de milimetri, o lățime de 1.890 milimetri, o înălțime de 1.670 de milimetri, iar ampatamentul măsoară 2.765 de milimetri.

SUV-ul va fi disponibil în 3 versiuni. Cea de bază va fi echipată cu un motor de 1.5 litri, aspirată natural, care dezvoltă 98 CP. Din ansamblu mai face parte o unitate electrică de 197 CP, iar puterea totală ajunge la 218 CP și 300 Nm.

În cazul acestei versiuni, bateria cu o capacitate de 18.3 kWh promite o autonomie pur electrică de până la 80 de kilometri. Versiunea de mijloc are tot 218 CP, dar vine cu o baterie de 26.6 kWh și promite o autonomie pur electrică de 125 kilometri.

Versiunea de top oferă un motor termic de 131 CP și două unități electrice, pentru un total de 324 CP și 550 Nm.

În aceste condiții atinge 100 de km/h în 5.9 secunde și poate parcurge până la 70 de kilometri în modul pur electric.

Lista cu dotări standard include, printre altele, un display central de 15.6 inch, rotativ și două zone pentru încărcarea prin inducție a telefoanelor mobile. Portbagajul are o capacitate cuprinsă între 552 și 1.440 de litri.

Noul BYD Seal U vine cu o garanție de 6 ani și 150.000 de kilometri. Mai mult, chinezii garantează că bateria are o capacitate de 70% timp de 8 ani sau 200.000 de kilometri.

Așa cum spuneam, lansarea pe piața europeană este programată pentru vara acestui an.

via Carscoops

Comentarii (7)

  • Fara sa citesc articolul, pariez ca are motor de 1.5.
    6 3
  • @alex cu creier mic
    Tu în general comentezi fata sa citești.
    6 6
  • Cand nici macar Byd nu mai face masini electrice ci tot cu supa de dinozaur.
    Aaahahahahahaha! :)))))
    6 5
  • Yep… viitorul “este” :))), viitorul probabil va fi electric (ca de aia-i viitor, prezentul este), doar ca intre timp este “alăptat” de ICE-uri. Cum așa, super tehnologia… o vai!!!
    Momentan electricele sunt niște paraziți care papă miliarde de la dezvoltare și până la utilizare (subvenții) și să nu uit cu reclamă mincinoasă gen “zero emisii” si creșteri aburite… erau ca acuma-i nasol dar nu mai “zice” știrile că-i de porc.
    Tot anul trecut am spus că se va întâmpla și ce s-a vezi… Chuck Norris este copil mic, am menționat doar să evit clișeele focilor.
    Așa cum am spus BYD (și nu doar ei) se vor reorganiza, fără hibride nu se poate pentru moment și este imposibil să produci o hibridă sub costul unui ICE… deci este clar cât este de mare măgăria în care am intrat?
    Și să nu-mi spuneți ca mai marii, ca deștepți, ca ei știu, ca dreg, ca au viziune etc… ca tot asa “genii” ne-au băgat în buda cu mizeria COVID. Asta nu înseamnă că nu sunt mulți oameni/specialiști care au muncit și încă muncesc, doar că nu ei au creat mizeria, nu ei hotărăsc… de fapt nu a hotărât nimeni, ne-a luat așa “valul”.
    De Tesla a mai auzit cineva, ceva? :)
    5 4
  • Exact ca telefoanele chinezești, după specificații pare competitiv, diferența o face implementarea. Dpmdv tre să fii absolut nebun să dai banii pe BYD în loc de Tesla, vorbind de electrice, că acest plugin hibrid dacă nu costă 1/2 din RAV4, nicio șansă.
    4 2
  • dar panarama aia de matei unde este?
    0 1
  • Europa
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru