Noul BYD Seal facelift: arhitectură de 800 de volți și timp de încărcare mai mic

de Tiberiu Safta
Luni, 12.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BYD a prezentat oficial noul Seal facelift. Actualizarea majoră aduce acum o arhitectură de 800 de volți, de unde rezultă un timp de încărcare mai mic.

BYD Seal, cel mai cunoscut model electric al mărcii chineze, a primit un facelift major. Deși noul model nu primește foarte multe actualizări pe partea de design, acesta primește, în schimb, câteva noutăți semnificative sub caroserie.

Cea mai mare noutate este arhitectura de 800 de volți, care o înlocuiește pe cea de 400 de volți. Datorită noii arhitecturi, timpul de încărcare a bateriei de la 10% la 80% durează acum 25 de minute, față de 37 de minute cum a fost până acum.

Alături de noua arhitectură, noul BYD Seal facelift poate fi dotat acum cu un senzor lidar montat pe plafon. Despre acest senzor, BYD spune că aduce o îmbunătățire semnificativă a sistemelor de asistență avansate, în special în ceea ce privește cruise control-ul adaptiv și parcarea automată.

Motoarele rămân aceleași ca până acum, fiind vorba de o versiune de 313 cai putere cu tracțiune spate, respectiv de o versiune cu 530 de cai putere și tracțiune integrală. În schimb, bateriile care alimentează aceste propulsoare sunt acum mai mici.

Acestea au acum capacități de 61.4 kWh, respectiv de 80.6 kWh. Versiunea de până acum primea o baterie de 82.5 kWh.

Evident, din cauza bateriilor mai mici, avem parte de o autonomie scăzută. Astfel, noua autonomie maximă a lui BYD Seal facelift este de 650 de kilometri în regim CLTC, cu 50 de kilometri mai mică decât autonomia versiunii de dinainte de facelift.

În ceea ce privește designul exterior, noul BYD Seal facelift primește o nuanță nouă de mov și o emblemă vopsită în roșu vizibilă în partea din spate. La interior, noul model aduce un volan nou și tapițerie din piele în standard. Ornamentele negre lucioase sunt înlocuite de unele gri mate, iar aeratoarele sunt acum înlocuite de o suprafață nouă.

BYD a confirmat că noul Seal facelift va ajunge și în Europa, fără să dezvăluie prețurile.

via BYD

Comentarii (6)

  • Cătălin
    Superbă mașină
    2 0
  • Asta cu incarcatul rapid e ultima gaselnita de marketing in materie de electrice.
    In realitate sa alimentezi un punct cu chiar si cu 500kw e o mare provocare.
    E posibil? Da! Se intampla deja in multe puncte.
    E posibil sa vedem pe toate drumurile prize de sute de KW si sa incarcam fara grija la orice ora din zi si din noapte 50kw in 10 minute? Da, dar nu prea curand. E multa cheltuiala cu punctele de incarcare si mai multa cheltuiala cu linia de 4KV minim care s-o alimenteze.
    7 2
  • Flavius
    "alex- Si dupa tot chinul asta ca sa asiguri sursa capabila sa furnizeze atata curent , dupa atata cheltuiala suplimentara ca sa faci o asemenea statie , cheltuiala care se va reflecta fara nici un dubiu in pretul crescut al Kilovatului vine un Springulet si o "ia ostateca" ca sa incarce cu uluitoarea viteza de 30KW / h!!!!
    3 0
  • George Simion
    star trek pt europeni masina asta. sf la bani mai putini.
    4 0
  • Punctele de încărcare ultra rapide nu trebuie sa fie pe toate drumurile. Trebuie sa fie din loc în loc pe autostrăzi, ca pe acolo faci sute de km într-o zi.
    3 1
  • @Flavius
    Din experienta mea în locurile unde sunt încărcătoare ultra rapide, de exemplu Ionity, exista și încărcătoare normale, 50wh, lângă. Posesorul de Spring merge la acelea pentru ca la cele ultra rapide nu are de ce și sunt mai scumpe.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru