Noul BMW X6, promovat outdoor în România cu o imagine imortalizată de fotograful Automarket

de Bogdan Mirică
Miercuri, 17.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW România a demarat campania de publicitate stradală a noii generații X6. SUV-ul coupe este promovat pe piața din România cu ajutorul unei imagini realizate de fotograful Automarket, Ciprian Mihai.

În urmă cu mai bine de doi ani, Automarket a decis să vă aducă mai aproape de meseria de jurnalist auto și chiar să vă lase să asistați, virtual, la o ședință foto uzuală în redacția noastră.

SECRETELE AUTOMARKET: Povestea fotografiilor din testele noastre

Ghidul vostru de atunci este și cel de astăzi, Ciprian Mihai, fotograful care semnează albumele noastre cu imagini. Revenim asupra lui nu pentru a vă spune cât au evoluat lucrurile față de acum cinci ani, când a început să fotografieze pentru noi, ci pentru a marca un moment important în marketing-ul auto românesc.

Ciprian Mihai este autorul fotografiei cu care noua generație BMW X6 debutează în mediul publicitar stradal. Este pentru prima dată când un model BMW are la bază o campanie construită în jurul unei fotografii făcute în România, chiar de fotograful nostru.

Urmareste Automarket
Imaginea aleasă pentru a reprezenta lansarea în forță a noului BMW X6 plasează SUV-ul coupe la capătul unui traseu acoperit de zăpadă.
Decorul alb face trimitere la tracţiunea integrală BMW xDrive şi pune în evidenţă culoarea roşie a maşinii. Proiectul este lansat în mai multe spaţii din Bucureşti, imaginea fiind însoţită de mesaje despre atributele şi performanţele noului model.

Soarele a desăvârșit peisajul de iarnă.

Esential 70.184 euro este prețul de pornire cu TVA al noului BMW X6.
Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România, a declarat: „Cred că dintotdeauna ne-am dorit – atât noi, cât şi agenţiile noastre - să avem o campanie mare, pentru un model important, făcută în România. Am reuşit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a început deja cu outdoor, urmând ca în ianuarie, devreme, să înceapă şi restul media mix-ului pregătit pentru lansare.”

Tot Nina Brătfălean a declarat că alegerea lui Ciprian Mihai pentru campania de lansare a noului X6 a venit în urma succesului de care s-au bucurat imaginile sale realizate în cadrul proiectului „În căutarea fotografiei perfecte”, desfășurat de Automarket alături de BMW M4.

În căutarea fotografiei perfecte. Pasul 1: Călătorie prin infern

În căutarea fotografiei perfecte. Pasul 2. Aventuri în Ţara Poveştilor

În căutarea fotografiei perfecte.

Pasul 3. Viena Underground

În căutarea fotografiei perfecte. Pasul 4. Magnificii Alpi

„Provocarea a fost să căutăm o locaţie potrivită pentru a putea avea o atmosferă perfectă pentru maşină. Am vrut să îi redăm puterea, prezenţa impresionantă a noului model şi panorama din Munţii Bucegi s-a dovedit, în final, alegerea perfectă. Până la ora shooting-ului, vremea nu a ţinut cu noi: ceaţă, burniţă, lumină puţină. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic şi perfect pentru scenă, cu nori pierduţi în munţii din fundal. A fost o experienţă pe care o căutam de mult”, a declarat fotograful Ciprian Mihai.

Noua generație BMW X6 a debutat în showroom-uri în luna decembrie și are un preț de pornire de 70.000 de euro. Lista completă de prețuri este aici.

Comentarii (4)

  • Felicitari! Alte cuvinte sunt de prisos.


    P.S.: ...si cand te gandesti ca noi, vizitatorii site-ului, primim toata aceasta munca in mod absolut gratuit....
    6 0
  • Felicitari si multa bafta in continuare!
    1 0
  • P.S.: Ador cum scrie Hotel ****.
    1 0
  • Reclama la X6 strica privelistea din hotelul de ****
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru