Noua generaţie a modelului BMW X3 pleacă de la 41.168 de euro în România, preţ cu TVA inclus, valabil pentru versiunea xDrive20d cu 184 de cai putere şi 380 de Nm.
Deşi debutul live al noii generaţii X3 va avea loc abia peste o lună, în cadrul Salonului Auto de la Paris, BMW pregăteşte deja lansarea pe piaţa autohtonă. Constructorul german a publicat preţurile noului model, care a crescut acum considerabil în dimensiuni şi a adoptat un pachet tehnologic mai generos.
A doua generaţie a modelului X3 este cu 83 de milimetri mai lungă decât prima şi cu 29 de milimetri mai lată. Înălţimea a crescut şi ea cu 40 de mm, iar ampatamentul cu 15 mm. Deşi vizibil mai mare decât predecesorul său, noul X3 nu se îndepărtează foarte mult de la designul vechiului model, adoptând doar mici retuşuri estetice regăsite pe noile X1, Seria 5 GT şi bineînţeles X5.
Generozitatea dimensiunilor generale se oglindeşte şi în interior, unde spaţiul pentru pasageri a crescut considerabil iar portbagajul a devenit cel mai încăpător din segment, cu o capacitate cuprinsă între 550 şi 1600 de litri.
Suspensii noi şi xDrive în standard
Primele două versiuni disponibile pe BMW X3 vin în echiparea standard cu sistemul de tracţiune integrală xDrive, optimizat pentru o distribuţie variabilă a cuplului între cele două axe. De asemenea, clienţii pot opta pentru sistemul Performance Control, care oferă posibilitatea frânării roţii din spate, aflate la interiorul virajului, şi creşterea simultană a puterii transmise punţii posterioare, pentru a maximiza comportamentul pe viraje.
Suspensia celei de-a doua generaţii X3 este complet nouă şi îi oferă bavarezului condiţii ideale pentru agilitate sporită şi un nivel superior de confort. BMW oferă, de asemenea, în echiparea standard şi sistemul EPS, de servodirecţie asistată electric cu funcţia Servotronic. Acest sistem asigură varierea gradului de asistare al direcţiei, în funcţie de viteză, şi reprezintă o premieră în gama X3.
Cel mai puternic motor pe benzină din segment
Sub capota celui mai nou model BMW se vor afla momentan doar două opţiuni de motorizare, un diesel de 184 de cai putere şi 380 de Nm, ascuns sub indicativul xDrive20d, şi un propulsor pe benzină de 306 cai putere şi 400 de Nm, în versiunea xDrive35i.
Unitatea pe benzină este cea mai puternică din segment, şi poate livra valoarea maximă a cuplului încă de la 1300 de rotaţii. Resursele generoase îi permit modelului german să accelereze de la 0 la 100 de km/h în numai 5.7 secunde şi să atingă o viteză maximă de 245 de km/h.
Ambele unităţi propulsoare sunt disponibile cu singura transmisie cu opt rapoarte din segment, ea fiind regăsită în echiparea standard a versiunii xDrive35i şi opţional în cea a dieselului xDrive20d.
Preţ în România
Pe piaţa din România, modelul german pleacă de la 41.168 de euro, preţ cu TVA inclus, valabil pentru versiunea xDrive20d. Dieselul se dovedeşte a fi varianta cea mai ieftină de achiziţie, atât din punct de vedere al preţului de plecare, cât şi din cel al consumului, versiunea promiţând o valoare medie de numai 5.6 litri la 100 de kilometri.
Următoarea motorizare disponibilă pe noul X3 este şi totodată şi vârf de gamă, preţul fiind unul pe măsură. Germanii vor livra primele exemplare xDrive35i în România cu un preţ de pornire de 51.708 euro, cu TVA inclus.
Echiparea standard
În schimbul sumelor enumerate mai sus, BMW oferă în echiparea standard airbaguri frontale, laterale, cortină faţă şi spate, sisteme ABS, DTC şi DSC şi tetiere active. Lista dotărilor de confort include un sistem de aer condiţionat automat, geamuri electrice cu funcţie împotriva prinderii, radioc CD BMW Business cu conexiune auxiliară şi cinci difuzoare, închidere centralizată, volan îmbrăcat în piele.
oglinzile alea aduc a logan facelift...
De asta are Duster succesul ce-l are....nu mai da lumea bani pe plastic scump la risc...ci prefera sa plateasca un pret adevarat pt plastic...pret de Duster