Constructorul bavarez a dezvăluit oficial cea mai puternică versiune a noii generații X1. Noua versiune este botezată M35i xDrive și aduce, printre altele, noutăți la nivel vizual și tehnic, un motor mai puternic și tehnologie nouă.
DESIGN MAI AGRESIV, MAI MULTE ACCENTE NEGRE
Noul model va putea fi ușor distins datorită unui design mult mai agresiv al caroseriei. Aici putem vedea o bară de protecție nouă, sculptată în scopuri aerodinamice și cu prize de aer mai mari față de cele văzute la versiunile obișnuite ale lui X1. Tot aici mai avem și o grilă complet neagră, alături de accente negre pentru capacele oglinzilor și pentru ramele geamurilor laterale.
Nu lipsesc nici pragurile noi, cu un design mai agresiv, precum și jante de 19 inch în standard. Ca opțiune, clienții pot alege și jante mai mari, de 20 de inch. Exteriorul este completat de partea din spate cu o bară nouă, din nou desenată agresiv pentru un caracter mai sportiv, alături de un eleron nou montat deasupra hayonului.
Tot aici putem vedea și cele 4 terminații rotunde ale evacuării.NOUL SISTEM IDRIVE 9
În habitaclu, noul X1 M35i xDrive primește scaune sport M, îmbrăcate în piele neagă în combinație cu roșu, precum și un bord care conține tapițerie alcantara. Cea mai mare noutate aici este reprezentată de noul sistem multimedia iDrive 9, astfel încât noul X1 M35i xDrive este printre primele modele care primește acest sistem de operare actualizat.
MOTOR DE 300 CP
Sub capotă se ascunde un motor de 2.0 litri cu 4 cilindri care dezvoltă 300 de cai putere și un cuplu de 400 Nm pentru piața europeană. Acest lucru este notabil, deoarece exemplarele destinate pieței americane vor primi același motor, dar cu mai multă putere. Mai exact, vorbim de 317 cai putere în cazul exemplarelor care vor fi comercializate peste ocean.
În orice caz, noul X1 M35i xDrive atinge 100 de km/h în 5.4 secunde și o viteză maximă de 250 de km/h, limitată electronic. Așa cum sugerează numele, puterea este transmisă către toate roțile, iar motorul este cuplat la o cutie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj.
Bineînțeles, noul model de performanță primește și un diferențial cu alunecare limitată.Alte noutăți aduse de X1 M35i xDrive sunt reprezentate de pachetul M Compound pentru frâne mai mari, alături de suspensia reglabilă M Suspension.
Deocamdată, BMW nu a anunțat prețurile noului model pentru piața europeană. Vânzările lui X1 M35i xDrive vor începe în luna octombrie.
via BMW
ma hazardez eu zic ca si x135i o sa coste vreo saptezeci.
Oi avea dreptate, n oi avea ? oricum bani n am
Tesla y (e si mai mare decat x1) versiunea de baza, 300cp dotata full 47.000
iX1 este 54.000 euro
Oare acest dinosaur rapciugit cat o costa? Daca e mai mult de 45.000 euro e deja prea scump. (ca doar electricele se zice ca sunt MULT mai scumpe decat echivalentul lor pe combustie)
In paralel ca si masina personala am un 235i… distracție maxima, si este folosit de soție care culmea știe să semnalizeze si să respecte tot și pe toți. A încercat un C class si a apus pas chiar dacă-i o masina mai elegantă (a apus ea)… nu se “simte” (tot ea a spus).
Veșnicii impotenți si limitați… dați drumul la batjocură si jeg, doar atâta puteți. Hai 1, 2 si 3… start!!!
depasesti benveul cu orice, iar cu electrice il spulberi. singurul avataj pana acum ca majoritatea nu au pus si ei tractiune spate.
BMW vinde foarte bine si grilele așa cum sunt (nu cred ca-s neaparat reușite si potrivite la toate modelele), dau bine in realitate, chiar foarte bine in unele cazuri.
De când ești tu pe aici, în afară de infantilități penibile ai venit cu ceva care sa ajute pe cineva?
Toți mai greșim si o mai dăm in bară, dar tu ești penibil. Chiar si de la obsedați gen Mike/Edikk sunt multe chestii de învățat… la tine zero!!!
Cea mai importantă cauza pentru explozia prețurilor este Tranziția spre electrice, care chiar sper sa reușească până la urmă, ca altfel e bai mare… si nu ma refer la clima, asta-i tot pentru prostalăii care cred ca omul poate sa facă mai mult decât un pârț. Când natura nu msi poate cu nou, ne “rezolva” cât ai spune dinozaur, si nu o sa putem face nimic in legătura cu asta, absolut nimic. Arca lui Noe este doar un mit ca si viața după moarte. Fa ceva si simte-te bine in viața asta, cel mai probabil este singura ;))
Asta cu “spulberatul” o aveam in vocabular si in comportament când mâncam guma Turbo, deci aveam o scuza la 12 ani… tu ce scuza ai?
Masina este pentru a ajunge la destinație si dacă-ți permiți ceva care sa-ți crească confortul si plăcerea de ce nu? Dacă tu vrei Tesla foarte bine, sa te bucuri de ea.
Nu ai cum sa umilești pe nimeni, dacă aceea persoana nu se simte umilită.
Când “mă umilește” unul așa… îi fac loc pentru a reduce orice risc pentru mine și mă bucur că am ajuns la destinație (de fiecare data până acum)… ai cam înțeles cine se umilește?
dintotdeauna am fost peste limite.
Am condus destul de multe SUV-uri de la BMW si nu le-am gasit farmecul mentionat de tine, de la X5 F15 4.0 D, X1 F48 2.5i si E84 2.0 TDI pana la E83 2.0 d. Nu stiu, o fi din cauza jantelor destul de mari, dar toate erau extrem de rigide si, impreuna cu scaunele destul de inconfortabile, mi-au dat rapid dureri de spate.
Pot intelege seductia la seria 3 sau 5, care absorb parca mult mai bine denivelarile plus tratiunea spate, dar in nici un caz SUV de la BMW. Din punctul meu de vedere, genul asta de masina ar trebui sa ofere in primul rand confort, iar la capitolul asta Audi de exemplu ii bate. My 2 cents.
dizalul la fel, doar cancer si zgomot. si zgarcenie manelistica.
unii au ramas la NFS. iar cand o sa dea pilotul adaptiv de la tesla cu mucii in fasole sa nu plangi pe aici.
Era vorba despre limitele bunului simț… si din păcate nu ești singurul peste limite, tot din păcate nu limitele astea trebuie depășite. Dar da-i talpă sau ma rog dublu click!!!
Unde dispari tu pe străzile si in traficul de astăzi??? Cât de subdezvoltat poți sa fi sa te lauzi ca tu depășești limitele la volan in trafic… masina pe care o ai si o folosești ca un mârlan te ajută, ești doar un frustrat care a găsit cum sa-si mai panseze rănile… pana o sa faci bufff… mai devreme sau mai târziu. Vezi ca nu se mai da cu suspendare…
Sa mori de râs, nu alta ;)
Un coleg care are Cadillac de când se știe a folosit intr-o vacanța (de-a mea) X3-ul, si a spus ca este cea mai “buna” masina pe care a condus-o… Deci, fiecare cum considera.
Foarte mult mi-a plăcut F46-le (confort, aspecte practice, spațiu), deșii ca forma nu-i ceva extraordinar plus ca era cu tracțiune (fără X-drive), oricum sunt scoase din fabricație, au mai înnoit doar F45-ul (varianta scurta).
cand intri in apa pe acolo, cate casti iti pui pe cap? acum inteleg de ce nu simti vantul nici noaptea..melc ..ia-ti macar un z4, trezeste-te!
Chestie de gust pana la urma. Se poate sa fiu eu prea batran pana la urma pentru asa suspenise rigida :-)
F46-le m-a rupt la spate, F15-le avea suspensie adaptiva si simteam ca lucreaza din greu ca sa compenseze pentru jantele gigantice.
Senzatia asta nu am avut-o insa in Tiguan sau Q5.
Celor de mai sus nici nu ma chinui sa le raspund, imi amintesc de gluma cu porumbeii si tabla de sah.