- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Noul BMW Seria 7, in Romania de la 79.849 euro
2.E tare de tot teoria Bang&Olufsen: "forma sustine continutul". Se aplica cu succes si la masini.
3.Atat BMW cat si Mercedes (seria 7 si S Class) au trecut la design clasic.Asa se intampla cand evoluezi foarte mult cu caroseria si nu stii in ce directie sa mai mergi.
Concluzia: BMW-ul seria 7 merge si nu prea merge.Agaricii cu bani care nu sunt specialisti in doemniu ma vor critica si chiar il vor considera atractiv.Eu spun ca nu e o masina absolut deosebita, cu mult inainte fata de timpul ei.Upgrade-uri domnilor, prin care nemtzii iau bani grei de la prosti.Nu tot ce e nou e bun, dupa cum nu tot ce e vechi e depasit. :P
PT MASINILE ASTEA NU AR TREBUI ELIMINATA, AR TREBUI MARITA TAXA.
Peace and love
"Noul BMW Seria 7, in România de la 74.018 euro euro"???
Citat din articol:
"Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un preţ de pornire de 74.018 euro, TVA inclus."
pretul la masinile din segmentul acesta in general nu se justifica...tocmai pentru ca masinile sunt adresate unui anumit segment.bani.o sa ajunga si la noi mai ales cand peste cativa pretu o sa scada la jumate.
A8 arata mult mai bine si motorizare mai buna si mai diversa
Felicitari BMW, ai ajuns sa tragi de forme pana ai dat-o in Japonisme :)))
azi s'a lanssat si la iasi , in fata unveritatii Cuza, masina e bestiala, e eleganta, sportiva , mult peste modelul anterior
nu vb daca nu ganditi
2.Ce batalie ar fi daca v-ati intanli toti.
3.Nu va mai certati.
seria 7 din 2002 cred ca a fost cea mai reusita masina din toate timpurile....eu personal sunt mort dupa un seria 7 din 2002..toti prietenii stiu..cand vad unu pe strada nu imi mai iau ochii de la el pana nu dispare din raza mea vizuala...acum ce sa zic...momentan si sigur in urmatorii 6-7 ani nu o sa mi-l permit ...poate apoi, dumnezeu stie si dumnezeu sa-mi ajute...seria 7 din 2008, scuzati-ma, dar cred ca este oribil...interiorul imi place, nu este cu mult diferit fata de cel din 2002, dar exteriorul este oribil cum spuneam....cel putin spatele, stopurile spate sunt strigator la cer de urate si vin ca dracu....m-am plimbat si eu cu un 760 din 2002, un prieten de familie il are. asta ca sa stiti ca totusi nu vorbesc chiar aiurea...
Cum vine asta? ca nu inteleg.