Noul BMW Seria 7, in Romania de la 79.849 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a lansat ieri, 19 noiembrie 2008, noul Seria 7 in Romania. Acesta este disponibil cu trei motorizari, doua pe benzina si o motorizare diesel. Pretul de pornire pentru modelul 740i este de 79.849 euro, cu TVA. Versiunea alungita cu 140 milimetri a acesteia, 740 Li este disponbilia pentru 82.824 euro, cu tva.
Varful de gama, modelul 750i, este disponibil incepand cu 90.797 euro, cu TVA. Versiunea alungita a acestuia, 750Li, are un pret de pornire de 93.772 euro, cu TVA. Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un pret de pornire de 74.018 euro, TVA inclus.
Noul BMW Seria 7 exprima prin design-ul sau sportivitate de inalt nivel si eleganta. Motorizarile pe benzina au fost supraalimentate iar toate modelele beneficiaza de tehnologia EfficientDynamics. Varful de gama beneficiaza de un motor V8 pe benzina, cu doua turbine si tehnologia de injectie directa de benzina si dublu vanos. Acesta are o cilindree de 4.4 litri si dezvolta 407 cai putere intre 5.500 si 6.400 rotatii pe minut.
Puterea sa este mai mare cu 41 CP fata de versiunea precedenta si consumul de carburant este cu 3% mai mic.Toate versiunile de motorizare primesc o transmisie automata cu sase trepte care are un sistem de control al vitezei de schimbare a treptelor. Suspensia este complet noua, Seria 7 fiind prima limuzina BMW cu punte fata cu brate duble suprapuse si punste spate integrala in V. Acestea sunt realizate in mare parte din aluminiu.
Seria 7 poate beneficia optional de directie integrala activa, rotile spate isi maresc unghiul proportional cu cel al rotilor din fata, pentru a obtine o manevrabilitate mai mare si un control mai bun. La viteze mici rotile spate se rotesc in sens invers celor din fata pentru a imbunatati agilitatea dar si pentru a reduce diametrul de bracaj cu pana la 70 cm, in functie de viteza de deplasare.
Comportamentul suspensiei, directiei si al cutiei de viteze este controlat dintr-un buton de la care soferul alege intre doua setari, sport si comfort, tranzitia intre aceste doua moduri fiind progresiva. Langa acest buton se gaseste comanda pentru sistemul iDrive, a carei interfata a fost imbunatatita.
Sistemul iDrive a primit mai multe functii si un afisaj mai mare. In materie de noutati putem mentiona sistemul Night Vision, care lucreaza impreuna cu farurile adaptive si ofera soferului o vizibilitate mai mare in orice conditii.Via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Intern
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
-
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
2.E tare de tot teoria Bang&Olufsen: "forma sustine continutul". Se aplica cu succes si la masini.
3.Atat BMW cat si Mercedes (seria 7 si S Class) au trecut la design clasic.Asa se intampla cand evoluezi foarte mult cu caroseria si nu stii in ce directie sa mai mergi.
Concluzia: BMW-ul seria 7 merge si nu prea merge.Agaricii cu bani care nu sunt specialisti in doemniu ma vor critica si chiar il vor considera atractiv.Eu spun ca nu e o masina absolut deosebita, cu mult inainte fata de timpul ei.Upgrade-uri domnilor, prin care nemtzii iau bani grei de la prosti.Nu tot ce e nou e bun, dupa cum nu tot ce e vechi e depasit. :P
PT MASINILE ASTEA NU AR TREBUI ELIMINATA, AR TREBUI MARITA TAXA.
Peace and love
"Noul BMW Seria 7, in România de la 74.018 euro euro"???
Citat din articol:
"Momentan, o singura motorizare diesel este disponibila, pe versiunea 730d, care are un preţ de pornire de 74.018 euro, TVA inclus."
pretul la masinile din segmentul acesta in general nu se justifica...tocmai pentru ca masinile sunt adresate unui anumit segment.bani.o sa ajunga si la noi mai ales cand peste cativa pretu o sa scada la jumate.
A8 arata mult mai bine si motorizare mai buna si mai diversa
Felicitari BMW, ai ajuns sa tragi de forme pana ai dat-o in Japonisme :)))
azi s'a lanssat si la iasi , in fata unveritatii Cuza, masina e bestiala, e eleganta, sportiva , mult peste modelul anterior
nu vb daca nu ganditi
2.Ce batalie ar fi daca v-ati intanli toti.
3.Nu va mai certati.
seria 7 din 2002 cred ca a fost cea mai reusita masina din toate timpurile....eu personal sunt mort dupa un seria 7 din 2002..toti prietenii stiu..cand vad unu pe strada nu imi mai iau ochii de la el pana nu dispare din raza mea vizuala...acum ce sa zic...momentan si sigur in urmatorii 6-7 ani nu o sa mi-l permit ...poate apoi, dumnezeu stie si dumnezeu sa-mi ajute...seria 7 din 2008, scuzati-ma, dar cred ca este oribil...interiorul imi place, nu este cu mult diferit fata de cel din 2002, dar exteriorul este oribil cum spuneam....cel putin spatele, stopurile spate sunt strigator la cer de urate si vin ca dracu....m-am plimbat si eu cu un 760 din 2002, un prieten de familie il are. asta ca sa stiti ca totusi nu vorbesc chiar aiurea...
Cum vine asta? ca nu inteleg.