BMW Seria 4 tocmai a primit un facelift, iar, așa cum era de așteptat, noutățile se aplică atât variantei Coupe cât și Cabrio. Lansarea pe piețele internaționale este programată pentru luna martie.
Până atunci, hai să trecem în revistă îmbunătățirile propuse de modelul german.
Așadar, înainte de toate, BMW a pregătit stopuri cu tehnologie laser, care pot fi bifate opțional. Ele sunt standard pe versiunea M440i, după cum transmit reprezentanții companiei. Și farurile au fost revizuite, iar clienții pot opta pentru jante noi, cu diametrul de 19 inch.
Paleta de culori exterioare a fost și ea extinsă, odată cu noile nuanțe Verde Cape York și Roșu Vegas.
De asemenea, versiunile 430i și M440i au primit o serie de accente noi, cum ar fi o grilă neagră, cu finisaj lucios, cu embleme M, accente cromate cu finisaj mat și terminații negre pentru sistemul de evacuare. De asemenea, există pachetul exterior M Carbon care propune mai multe elemente din fibră de carbon.
Și pentru habitaclu există o serie de îmbunătățiri minore, cum ar fi noul volan cu padele pentru schimbarea vitezelor, scaune sport standard, sistem de lumină ambientală revizuit, prize de aer noi și, deja celebrul, ansamblu Curved Display cu sistemul multimedia iDrive 8.5.
În ceea ce privește motorizările, tehnologia mild-hybrid este acum disponibilă pentru toate motorizările cu 6 cilindri în linie și pentru unitatea diesel cu 4 cilindri.
Așadar, versiunea M440i, echipată cu motor de 3.0 litri twin-turbo, cu 6 cilindri, dispune de 374 CP și 500 Nm, dar oferă acum un surplus de 11 CP și 200 Nm, "pentru mai mult de 10 secunde".
Așa cum spuneam, BMW Seria 4 facelift va debuta pe piață în luna martie 2024.
via BMW
De altfel tot stilul bmw de curand s-a cam dus pe apa sambetei de cand cu noul sef de design, croat sau ce dumnezeu natie de sarbi este.
Citeam tot pe automarket o știre cum că BMW XM este cel mai vândut model de lux din Europa. Nici ăla nu îmi place cum arată, dar trebuie să recunosc că l-am văzut pe stradă și nu îmi puteam lua ochii de la el, și cred că pentru public țintă acel design lovește fix unde trebuie. Opulence, I has it!
De acord. Dar sunt sigur ca peste 10 ani , aceste modele actuale o sa ni se para la fel de frumoase ca cele vechi din anii 80 90 2000. In 2030 40 o sa arate SF BMW si nu il vom mai recunoaste ca si linie veche. O sa ne uitam lung la astea de acum ce frumoase erau. Asa e in orice epoca. La inceput nu ne place , iar cand se antichizeaza parca ceva incepe sa ni se para frumos la ele si le respingem ca design pe cele noi aparute.