Noul BMW Seria 1 va avea şase versiuni diferite de caroserie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jurnaliştii britanici de la Autocar anunţă astăzi, citând surse din interiorul BMW, că recent-lansată generaţie a doua a lui Seria 1 va dispune de nu mai puţin de şase versiuni diferite de caroserie. Pe lângă variaţia naturală a caroseriilor, noul Seria 1 se va diferenţia de alte modele din segment şi prin faptul că cele şase versiuni vor fi construite pe două platforme diferite.
Evident, prima versiune Seria 1 care va apărea pe piaţă va fi hatchback-ul cu cinci uşi, versiune pe care deja am văzut-o în fotografiile oficiale prezentate de BMW săptămâna trecută. Aceasta urmează să intre pe pieţele europene imediat după Salonul de la Frankfurt, în luna septembrie a acesteui an. Evident, a doua variantă Seria 1 pe care o vom putea admira pe străzi va fi hatchback-ul cu trei uşi, acesta urmând să fie lansat în primăvara lui 2012, cel mai probabil la Salonul de la Geneva, în luna martie. Ambele versiuni sunt construite pe o platformă împrumutată de la Seria 3 şi vor avea tracţiune spate şi, opţional, integrală.
Următoarele versiuni pe care BMW le va arunca pe piaţă vor fi lansate în 2013 şi vor reprezenta înlocuitorii de drept ai actualelor Seria 1 Coupe şi Seria 1 Cabriolet.
Normal, aceste două versiuni de caroserie vor prelua linia de design de pe variantele hathcback, însă - foarte important - nu vor intra în gama Seria 1, ci vor fi redenumite. Astfel, dacă informaţiile celor de la Autocar sunt corecte, vor apărea noile BMW Seria 2 şi BMW Seria 2 Cabriolet.Deşi multe voci cer apariţia unei versiuni sedan a lui Seria 1, clienţii din SUA şi Asia aşteptând acest model, BMW va cntinua linia GT-urilor începută odată cu Seria 5 şi va lansa, în 2014, un Seria 1 GT. Modelul va ieşi în evidenţă prin caracterul său practic, urmând să aibă un plafon înalt şi spaţiu mult mai mare pentru pasageri. Noul Seria 1 GT nu va fi însă construit pe aceeaşi platformă precum fraţii săi de gamă, ci pe una cu tracţiune faţă împrumutată de la Mini. În sfârşit, ultima versiune de caroserie din gama Seria 1 va fi un break, acesta urmând să concureze cu A3 Sportback.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
-
Mazda a pregătit câteva noutăți minore pentru SUV-ul CX-60. Noul model aduce un interior actualizat, precum și mici schimbări la suspensie. (14.11)
- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
drogat parca esti tu..