La 4 luni după debutul producției noii generații BMW M5, constructorul bavarez a dat startul producției și variantei break M5 Touring. Noua generație BMW M5 este prima care primește un motor hibrid. În cazul de față, vorbim despre o unitate V8 de 4.4 litri, care funcționează împreună cu un motor electric. Agregatul dezvoltă 727 de cai putere și 1000 Nm.
Cu asemenea performanțe, noul BMW M5 Touring are nevoie de 3.6 secunde pentru a atinge 100 km/h. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Partea electrică este alimentată de o baterie cu o capacitate netă de 18.6 kWh. Aceasta asigură o autonomie electrică de 66 de kilometri în regim WLTP.
Producția noului BMW M5 Touring are loc la uzina din Dingolfing, Germania. Tot acolo este produsă și varianta sedan, precum și alte modele de performanță, precum M4 și M8.
Noul BMW M5 Touring este disponibil și în România. Pe piața noastră, modelul de performanță are un preț de pornire de 135.006 euro.
Noul BMW M5 Touring vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW M5 Touring 4.4 V8 PHEV |
727 | 1.7 | 3.6 | 135.006 |
Audi RS 6 Avant 4.0 V8 Mild Hybrid |
630 | 12.4 | 3.4 | 122.900 |
Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ T-Modell 3.0 I6 PHEV |
585 | 0.9 | 3.9 | 116.989 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
https://www.mediafax.ro/social/bucurestenii-raman-fara-aer-poluarea-din-capitala-a-ajuns-la-un-nivel-extrem-22536933
"E vorba de dioxidul de azot, un gaz emanat în urma arderii motoarelor termice, deci care provine în special din traficul auto".
Luati in continuare masini cu motoare termice si care imput pana nu veti mai putea respira.
Sigur cei care isi iau M5 vor merge linistiti si vor ajunge la acest consum cand zboara porcul.
Si ne mai intrebam de ce o fi poluare, de ce avem inundatii?
Mor pana si copacii de la atata cocalareala.
Iar pretul este atat de mic ca poti lua vreo 3 full electrice decente!
Isi aduce vreun parinte copilul la scoala cu vreo nava de croaziera si o ancoreaza langa scoala sau la Mall?
Vine vreunul cu vreun avion/elicopter la scoala sau la cumparaturi?
Cred ca problema mare nu o intelegeti inca: poluarea din orase nu se datoreaza vapoarelor, ci traficului rutier!!!
Am locuit in multe orase si nu am simtit miros de motorina de la vapoare sau kerosen de avion, dar de la cocalarii cu DIZAL da. Aia se simte imediat.
Iar cand sunt multi si prosti, e si mai grav.
Deci vedeti cum sta treaba cu poluarea directa de langa voi, apoi ne luam si de vapoare, avioane, rafinarii si alte industrii care polueaza foarte mult!
Mașinile nu au fost niciodată o cauză reală. Am inventat o problemă și am cheltuit sute de miliarde să găsim o soluție… asta este realitatea. Miliardele sunt cheltuite, soluția nu funcționează, efectele nu se văd, job-urile se pierd, prețurile au crescut… și mai urmează.
Imaginează-ți ca toți acești bani erau folosiți pentru producerea și instalarea de surse regenerabile (solar, eoliene… și mai nou imaginează-ți și nuclear este considerat “curat”), chiar am fi avut rezultate palpabile, chiar se eliminau mult din ceea ce încă se produce (electricitate) cu fosili.
Mașinile mai putea să aștepte pentru ca nu era timpul lor, nu exista tehnologia iar banii cheltuiți au fost fără sens.
Să te legi de M-uri, AMG-uri, S-uri, G-uri este penibil. Vezi ce monștrii (suv-uri de 3 tone) conduc unii prin multe țări (inclusiv China), și sunt zeci de milioane în fiecare zi pe drumuri.
Hai pași cu propaganda ieftină ca nu antena 3 aici… cântă prostiile astea la grădiniță ca eu unul sunt sătul de chestiile astea ieftine.