Dintre modelele care compun familia BMW M, M2 a fost dintotdeauna considerat a fi unul dintre cele mai bune. Iar acum, după o lungă campanie de promovare și câteva imagini scăpate pe internet, a venit momentul să facem cunoștință cu noua generație M2.
Așa cum era de așteptat, noul BMW M2 a crescut în dimensiuni, comparativ cu vechea iterație. Spre exemplu, lungimea măsoară 4.580 mm (+ 104 mm), 1.887 milimetri sunt trecuți în dreptul lățimii (+ 33 mm) și 1.402 milimetri în dreptul înălțimii (- 7.6 mm).
În funcție de transmisia aleasă, masa proprie pornește de la 1.730 de kilograme și ajunge până la 1.754 de kilograme.
Designul exterior va stârni foarte multe comentarii, lucru care se întâmplă cu mai toate modelele recente ale producătorului din Munchen. Fie ele M sau nu.
DESIGN EXTERIOR CARE VA STÂRNI CONTROVERSE
Partea frontală a fost redesenată complet (avem grilă fără rame și prize de aer generoase și funcționale), jante de 19 inch pe față și 20 de inch pe spate, difuzor de aer pronunțat și patru terminații pentru sistemul de evacuare.
Scaunele M Sport, îmbrăcate în piele și ajustabile electric sunt standard, dar clienții pot opta și pentru scaunele M Carbon.
Și acestea sunt ajustabile electric și au funcție de încălzire. Nu lipsesc ornamentele din carbon.Noul BMW M2 integrează sistemul de operare de generația a 8-a și, implicit, ansamblul curbat de 14.9 inch. Sistemul de navigație BMW Maps este standard, dar volanul încălzit și zona de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile sunt opționale.
MOTOR DE 3.0 LITRI CU 460 CP
Sub capotă regăsim motorul de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, fără vreo formă de electrificare. Unitatea dezvoltă 460 de cai putere și 550 Nm, pe are îi livrează punții spate. Transmisia automată cu opt rapoarte este standard, dar poate fi bifată și cutia de viteze manuală cu șase trepte.
Dacă o bifezi pe prima, suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.1 secunde, iar dacă alegi transmisia manuală aceeași repriză durează 4.3 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, sau 285 km/h dacă alegi pachetul M Driver.
Suspensia adaptivă este, la rândul ei, standard.
Cel de la volan are la dispoziție o serie de configurații pe care le poate face pentru a schimba comportamenul mașinii în funcție de dorințe.Noua generație BMW M2 va fi asamblată exclusiv la uzina din Mexic. Lansarea pe piață este programată pentru luna aprilie 2023.
via BMW
Pai asta zici ca are lipit un body kit din piata de la rusi, dintr-un plastic de foehn chinezesc... si nu are oricum nimic de-a face cu interiorul, sunt lumi total diferite.
Tot ce a scos BMW in ultima perioada e ciudat: XM, X7 facelift si seria 7.
@pmc: vrei sa te lauzi sau ce? tocmai acolo iti vin tie ouale?
sau mai ales greutatea, o tona si trei sferturi e tot un cal mort pt alea 55 gloabe in plus.
si pt bazati / speciali, costa chel de la 80 mii coco, pare mult dar cu o Aygo la 20 mii devine chilipir.
Partea buna ca nu au distrus dinamica, ba din contra, masina este superba… am “tras” de una de teste aproape 2 ore… foarte tare!!!
MIE INCA MI SE PARE HIDOASA GRILA DE LA M3/M4.
SI MULTOR STRAINI LI SE PARE INCA HIDOASA GRILA, DIN CE CITESC PE INTERNET.
POATE DE AIA LI SE POTRIVESTE BMW-URILOR CULOAREA NEAGRA, CA ESTOMPEAZA HIDOSENIA ;-)))