Constructorul britanic a lansat o versiune mai puternică a modelului de lux Flying Spur, numită Flying Spur S. Principalele diferențe față de modelul standard se regăsesc la exterior, acolo unde sunt prezente o serie de accente negre la mai multe elemente. Astfel, grila, prizele de aer din bara față, capacele oglinzilor, ramele geamurilor, elementele decorative laterale și la bara spate, precum și evacuarea conțin accente negre.
În aceeași culoare sunt vopsite și jantele de 22 de inch cu 5 spițe desenate în forma literei Y. Modelul poate fi echipat și cu jante mai mici, de 21 de inch, iar etrierele sunt vopsite în roșu. Exteriorul este completat de embleme "S" amplasate pe aripile față.
Aceeași emblemă se regăsește și în habitaclul lui Flying Spur S, acolo unde inscripția "S" este brodată pe tetierele scaunelor. Inclusiv plăcuțele iluminate din interiorul pragurilor conțin noua emblemă. Scaunele sunt îmbrăcate în piele și pot fi vopsite în culori contrastante.
Afișajul instrumentarului de bord digital este identic cu cel al lui Bentley Continental GT Speed.Ca motorizări, noul Flying Spur S este oferit cu două propulsoare. Mai întâi, avem un motor V8 convențional, de 4.0 litri, care dezvoltă 550 de cai putere și un cuplu de 770 Nm. Cu acest motor, Flying Spur S accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.0 secunde și atinge o viteză maximă de 319 km/h.
Cel de-al doilea motor, un V6 hibrid de 2.9 litri, dezvoltă 544 de cai putere și un cuplu de 750 Nm. Cu ajutorul unui motor electric, accelerația de la 0 la 100 km/h este gata în 4.1 secunde. În modul electric, motorul oferă o autonomie de 41 de kilometri.
Noul model este echipat și cu sistemul Bentley Dynamic Ride, care neutralizează ruliul în viraje prin aplicarea unei forțe de 1300 Nm. De asemenea, roțile spate virează în direcția opusă celor din față la viteze mici, la un unghi de 4.2 grade. La viteze mai mari, roțile spate virează în aceeași direcție cu cele din față.
Noul Bentley Flying Spur S va debuta public în cadrul Festivalului de Viteză de la Goodwood.
via Bentley
Sa le facă pe astea toate electrice ca ies si mai ieftin si nu face nimeni naveta cu ele. Toți au garaj, unde-si pune panourile solare, deci toate bune…