Actuala generație Audi Q7 a fost lansată în 2015. De atunci, SUV-ul de dimensiuni mari al constructorului german a primit un facelift în 2019, iar acum același model are parte de o a doua astfel de actualizare. Astfel, al doilea facelift al lui Audi Q7 aduce o parte frontală revizuită, unde putem vedea o grilă și mai mare. De asemenea, bara de protecție are și aceasta un design nou, vizibil în special datorită prizelor de aer noi.
Farurile sunt și acestea ușor redesenate și dispun de tehnologie LED HD Matrix cu laser, o dotare care va fi disponibilă ca opțiune la momentul lansării. Semnătura luminoasă a farurilor va putea fi personalizată de către șofer. Inclusiv semnătura luminoasă a luminilor de zi va putea fi personalizată, la fel și stopurile LED.
Noul Audi Q7 facelift este acum disponibil în 3 culori noi: albastru Ascari, auriu Sakhir și roșu Chilli. În standard, noul model primește jante de 19 inch, însă sunt disponibile și jante cu design nou și cu dimensiuni cuprinse între 20 și 22 de inch.
În habitaclu, modelul primește acum cusături contrastante în standard și până la 9 ornamente decorative disponibile opțional.
Pentru prima dată, sistemul multimedia al lui Audi Q7 suportă aplicații terțe, cum ar fi Spotify. De asemenea, pe instrumentarul digital vor fi acum afișate noi avertismente ale sistemelor de siguranță avansate.Noul model este disponibil cu un motor diesel de 3.0 litri în variante cu 228 sau 282 de cai putere. Există și un motor V6 pe benzină de 335 de cai putere, precum și o unitate V8 bi-turbo de 4.0 litri și de 500 de cai putere. Cel din urmă motor se regăsește la versiunea SQ7.
Noul Audi Q7 facelift va fi disponibil pe piața europeană începând cu primul trimestru din acest an. Prețul de pornire anunțat pentru noul model este de 79.300 de euro.
via Audi
... As dori sa stiu pe cati dintre dumneavoastra va deranjeaza de-asemenea noaptea aceste faruri LED ??
Mai degrabă deranjează xenoanele after market puse în far cu oglindă sau becurile de putere mult mai mare decât ceea ce pune constructorul, farurile nereglate, care bat aiurea. De obicei farurile led sunt pe mașini de producție recentă și sunt reglate ok.
Adica, pricepandu-ma la masini, vad ca sun X6-uri, GLE-uri samd... Inclusiv Dacia Logan ultima generatie, nu confund masinile.
Adica stiu despre ce vorbesc si anume despre LED-uri, care din fabrica au farurile orbitoare.
Nu am avut probleme cu ochii la niciun test, niciodata.
As pune link-uri, dar nu stiu daca mi le lasa Automarket.
Din păcate pe drumurile din România cu circulație în dublu sens, denivelări care “ridică” fasciculul în ochii celor din sens invers și o chestie foarte urâtă (să nu zic altfel) și anume condusul “în fundul” celuilalt agravează mult situația.
Din păcate aceleași probleme… infrastructura de tot rahatul și lipsa bunului simț. LED-urile nu vor dispărea pentru o vreme cel puțin, așa ca recomandarea “de a ne obișnui” este potrivită :))
PS dacă nu aș avea oglinzi heliomate aș aplica folii, ajuta oricum la soare (mai puțin A/C) și la luminile din spate inclusiv pe geamurile laterale față… folii cu atenuare în limitele legii. Am început să percep ca ciudată o mașină cu geamuri perfect “transparente”… parca-i acvariu.