Noul Audi e-tron GT facelift: versiune cu 925 de cai putere

de Alexandru Monenciu
Marti, 18.06.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul cu zero emisii Audi e-tron GT tocmai a primit un facelift. Disponibil în trei versiuni, acesta oferă acum până la 925 de cai putere și 609 kilometri autonomie.

Audi e-tron GT a debutat în urmă cu trei ani. Acum, geamănul lui Porsche Taycan a primit un facelift și, odată cu el, o serie de îmbunătățiri. Cele mai importante sunt, desigur, cele care nu se văd, dar care se simt.

Ne referim aici la noua baterie cu o capacitate netă de 97 kWh care promite o autonomie de până la 609 kilometri. Apoi, viteza maximă de încărcare a crescut la 320 kW, ceea ce înseamnă că repriza 10-80% durează 18 minute. Mai mult, 10 minute de așteptare înseamnă 280 de kilometri autonomie.

Gama lui Audi e-tron GT include acum trei versiuni: S e-tron GT oferă 679 CP (0-100 km/h în 3.4 secunde), RS e-tron GT cu 856 CP 9 (ajunge la 100 km/h în 2.8 secunde) și RS e-tron GT Performance. Aceasta din urmă oferă 925 de cai putere.

Întâmplarea face ca noul RS e-tron GT Performance să fie cel mai puternic Audi de serie din istorie. El atinge 100 de km/h în 2.5 secunde și are o viteză maximă de 250 km/h.

Frânele au fost, la rândul lor, îmbunătățite.

La fel și suspensia pneumatică, oferită în standard, sau cea activă, inclusă pe lista de opționale.

Designul exterior a fost ușor revizuit. La interior, pasagerii vor regăsi un volan nou, scaune noi (opțional, ajustabile electric pe 18 direcții), ornamente din lemn, microfibră Dinamica și un plafon din sticlă care devine opac la apăsarea unui buton. Opțional, desigur.

În Europa, noul Audi S e-tron GT pornește de la 126.000 de euro. Dacă optezi pentru un RS e-tron GT, pregătește-te să scoți din buzunare cel puțin 147.500 de euro. Nu în ultimul rând, cel mai puternic Audi din istorie, adică RS e-tron GT Performance, costă 160.500 de euro.

via Audi

Comentarii (8)

  • Parca tot degeaba e cel mai puternic, daca nu e dizal cu 4 turbine.
    Electricele nu e bune...Avem experti care conduc diesel si stiu exact cum sta treaba cu electricele.
    5 9
  • Jian de la Calafat
    Mihăiță
    La aceiasi bani, un e-tron GT sau două RS3?
    Audi este un generator al dilemelor. Parol !:-))
    5 3
  • Niciunele.
    Nu sunt fac masini germane sau masini de viteza.
    La aceeasi bani sunt multe alte optiuni pentru masini bune.
    3 1
  • nici eu
    nu sunt fan masini cu puteri obscene, chiar ma intreb ce e idiotenia asta cu atatea sute de cai total inutili, carui om normal si intreg la minte i-ar trebui asa ceva si pentru ce?
    9 1
  • Mihaela, aceleasi non-argumente le clampani ca un octogenar decrepit, ca Brandon la Casa Alba. Astea sunt masini de performanta, demonstratii de maiestrie tehnologica din partea unor producatori de prima mana. Dar nu sunt deloc relevante pentru 98% din populatie. Cei interesati de asemenea bolizi sunt o minoritate care chiar nu conteaza.

    Electricele nu e bune, asa cum spui. Si nu e bune nu pt puterea inutila si acceleratiile fulminante pe care n-o sa le foloseasca nimeni nici macar pe circuit. Nu e bune pentru ca nu tzine, ca sa zic asa. Calcaiul lui Ahile in EVuri sunt bateriile. Degeaba ai sute, mii de cai, daca nu ai cu ce-i hrani ca bateria te lasa in drum. :)
    4 2
  • @nici eu , a te afișa cu ultimele noutăți în tehnologie și performante e un must în multe cercuri pe mapamond. De ce...nu trebuie sa iti bați capul cu asta. Nu știu, te duci spre exemplu la Monaco și o sa vezi ca un asemenea exemplar o sa iti para ceva natural, din peisaj.
    4 0
  • spaclu lu manole
    925 CP sunt irelevanti. Poate doar ca bonus. Cel mai important este ca range-ul a ajuns sa treaca lejer de 500-600 km. Aici e cheia. Daca ramai iarna cu 3-400 km, esti super multumit. Viteza de incarcare e foarte buna.
    Mai ramane doar ca toata tehnologia asta sa intre pe masinile de volum la un pret rezonabil.
    Ar gasi foarte multi clienti, dar va mai dura. Poate prea mult pentru unii dintre noi :)
    0 1
  • @21:57 cum dracu sa fii multumit ca ai 400 de km autonomie cand ai dat peste 120 k pe masina asta (in cel mai bun caz)? De suma respectiva iti construiesti o casa pe viata. Si nu numai in Romania. Audi scoate masinile astea doar ca sa-si flexeze muschii. Sa demonstrze ca poate. Dar sunt aproape sigur ca sunt pe pierderi cu modelul asta. 500 de km face o Tesla SR si costa 30 k si ceva. Adica asa spun ei ca face 500 de km. :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru