Noul Audi A6 de la 35.700 euro cu TVA in Romania

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 16.10.2008
Audi a lansat astazi noul A6 facelift in Romania, impreuna doua noi motorizari, 2.0 TDIe si 3.0 TFSI.

Esential

290 cai putere dezvolta motorul V6 TFSI de 3.0 litri cu care poate fi echipat Audi A6.

Noul Audi A6 a fost lansat oficial in Romania. Acesta este disponibil cu noua motorizari, toate conforme cu normele de poluare Euro 5.

Printre aceste motorizari este si noul 2.0 TDIe, cu o putere de 136 CP si un consum de 5.3 litri la 100 km. Echipat cu acest motor, A6 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10.3 secunde si poate atinge o viteza maxima de 208 km/h. Pentru a obtine aceste performante dar si un consum redus, ultimele doua trepte de viteza au devenit mai lungi.

Ca noutate in materie de motorizari, a fost dezvaluit motorul TFSI de 3.0 litri, care dezvolta 290 CP. Acesta are o arhitectura V6 si este supraalimentat cu un compresor mecanic Roots, care poate dezvolta o supra presiune de alimentare de pana la 0.8 bari. Cu ajutorul acestuia, A6 3.0 TFSI dezvolta nu mai putin de 420 Nm cuplu motor la turatia de 2.500 rpm si mentine acest cuplu constant pana la 4.850 rpm. In combinatie cu transmisia tiptronic si tractiunea integrala quattro, motorul 3.0 TFSI consuma 9.4 litri de carburant la 100 km si poate propulsa modelul A6 de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde.

Cel mai puternic motor cu care poate fi echipat A6 este un motor V8 FSI de 4.2 litri, care dezvolta o putere de 350 CP. Avand capacitatea cilindrica de 4.163 centimetri cubi, acesta dezvolta un cuplu de 440 Nm la o turatie de 3.500 rpm.

Prevazut cu o transmisie tiptronic, aflata in dotarea standard, acesta propulseaza modelul A6 de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde, la fel ca motorul TFSI de 3.0 litri. Motorul FSI de 4.2 litri are un consum mediu de 10.2 litri la 100 km parcursi.

Pentru versiunile echipate cu transmisie manuala, Audi ofera un indicator pe plansa de bord care recomanda soferului treapta de viteza cea mai potrivita pentru viteza si regimul de turatie folosit. Fanii transmisiilor automate au de ales intre o transmisie automata multitronic si o transmisie automata tiptronic.

Design-ul modelului a fost revizuit, iar numeroase elemente sunt fabricate din aluminiu pentru a asigura o greutate cat mai redusa. Masa lui Audi A6 in versiunea de baza este de 1520 kg. Spatiul interior si capacitatea portbagajului au fost marite, acesta din urma oferind o capacitate de 546 litri. Modelul A6 Avant ofera un portbagaj cu un volum care variaza intre 565 si 1660 litri.

 

Suspensia lui A6 utilizeaza puntea fata cu patru elemente, caracteristica modelelor Audi si supensia spate trapezoidala cu urmarire automata, combinatie intalnita atat la versiunile cu tractiunie fata cat si la versiunile cu tractiune quattro. Optional este disponibila o suspensie pneumatica adaptiva, care poate regla caroseria la trei niveluri de inaltime, pentru conditii normale de rulare, pentru rularea pe autostrada si pentru teren accidentat. Diferenta totala intre aceste niveluri este de 30 mm.

Suspensia pneumatica adaptiva este combinata cu reglarea activa a amortizoarelor.

A6 beneficiaza de a doua generatie a sistemului MMI, acum cu un ecran care ofera o fidelitate mai mare. Cu ajutorul tehnologiei MMI, soferul poate selecta trei caracteristici – de la foarte sportiv la confortabil. In toate nivelurile selectate amortizoarele se adapteaza conditiilor de drum si stilului de conducere al soferului.

Lista de dotari a lui A6 a fost marita, printre noutati fiind Tempomatul adaptiv, care functioneaza la viteze intre 30 si 200 km/h, sistemele de parcare APS de la Audi, precum si facilitatile suplimentare pe care le-a primit sistemul MMI. Interfata MMI de la Audi a primit capacitatea de a afisa harta zonei in care se afla vehiculul, fie in varianta bidimensionala, fie 3D. Aceasta a primit si o unitate DVD, pe langa modulele prezente anterior.

Pretul lui Audi A6 pleaca de la 35.700 euro cu TVA, pentru varianta de baza si ajunge la 52.867 euro cu TVA inclus, pentru 3.0 TDI Quattro cu transmisie automata Tiptronic.

Taguri: A6, Audi, FSI, TDI, TFSI

Comentarii (10)

  • a6
    modelul e nou sau e facelift?:P
    0 0
  • Blaa...
    a6
    e facelift. reusit zic eu
    0 0
  • Da ce preturi nesimtite au nemtalaii astia in ei.
    Cred ca un sfert din pretul asta costa materialele in rest banii se duc in buzunarele lui Hitler.
    0 0
  • aiurea
    bbb
    si la logan tot un sfert din pretul masinii costa materialelel daca nu mai putin
    0 0
  • andrei
    pentru bbb
    ti se pare mult suma de 35.000 de euro CU TVA pentru o asemenea masina? cred ca nu stii ce vorbesti prietene,in conditiile in care un logan full te duce in 11.000 de euro. daca nici nemtii nu mai fac masini care sa-si merite banii atunci nu mai face nimeni masini calumea. si cred ca nu ai stat sa citesti foarte bine detaliile privind tehnologia folosita in constructia acestei masini numai tractiunea quattro si suspensia adaptiva isi merita jumatate din banii pe care ii cere producatorul. iti spun din propria experienta,conduc un audi a4 model 2007 si pret/calitate/performanta este excelent
    3 0
  • Memphis
    a6
    Arata kiar bine masina, are "fata" de la A4, dar parca arata mai bine pe A4 led-urile, cat despre motoare, no comment. Pretul este excelent pentru o masina din clasa ei.
    0 1
  • a6
    Arata foarte bine masina, merita si banii, cred ca e foarte tare noul motor 3.0T benzina. Ma indoiesc ca 10 e consumul real dar in fine:)
    0 0
  • in sfarsit a6 revine...atractiv. numa numa se prindea de mine modelul precedent, dar acum..imi place.in int nu este deloc modificat? oricum culorile parca schimba prea mult.
    0 0
  • Lucian
    Noul A6
    Am un A6, model 2006 si pot sa va spun ca e ceva de vis. Nu ma indoiesc ca nemtii chiar au facut un lucru bun prin acest facelift....poate ajung chiar sa fac un buy-back cu noul model caci intr-adevar se merita. Cat despre cei care afirma ca-i scump....luati-va Logan fratilor :)))
    1 0
  • Auto pentru est
    Am cumarat in Romania un A6 allroad nou. Am avut mai mute probleme cu el decat toti cei care au cumparat acelas tip la mana a doua din Germania si au peste 200 mii km. Mai precis in 3 ani plus 2 garantie am cheltuit peste 15000 euro, bani cu factura de la service specializat. Nu mai cumpar din tara. Acum intentionez sa-i dau foc.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru