Esential
300 | de cai putere oferă cea mai puternică motorizare disponibilă pe noul Audi A6. |
42.300 | de euro este preţul de pornire al noului Audi A6. |
300 | de cai putere oferă cea mai puternică motorizare disponibilă pe noul Audi A6. |
42.300 | de euro este preţul de pornire al noului Audi A6. |
Audi are din nou un concurent în segmentul românesc al berlinelor de clasă E. Constructorul din Ingolstadt a anunţat deja preţurile noii generaţii A6 pentru piaţa autohtonă, rivalul lui Seria 5 şi E-Klasse urmând să ajungă pe piaţă abia în luna mai.
Noua generaţie A6 vine cu un preţ de pornire de 42.300 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea diesel de 2.0 litri şi 177 de cai putere, asistată de o transmisie manuală cu şase rapoarte. Versiunea este de departe şi cea mai economică opţiune din segment, consumul mixt fiind estimat la doar 4.9 litri/100 de kilometri.
Gama de motorizări diesel mai include şi motorul 3.0 TDI, asistat de o cutie Multitronic, al cărui preţ de pornire este de 50.200 de euro cu TVA. Cel mai puternic diesel va fi cel de 245 de cai, putere stoarsă din aceeaşi unitate de 3.0 litri şi asistată de o transmisie automată, S-Tronic în 7 trepte, şi de o tracţiune integrală quattro. Cu un consum mediu de 6.8 litri şi emisii de 158 de g/km, versiunea are un preţ de pornire de 55.700 de euro.
Pentru cei care preferă benzina, Audi oferă o versiune entry-level 2.8 FSI de 204 cai putere, cu transmisie Multitronic şi un preţ de pornire de 47.400 de euro. Următoarea opţiune o reprezintă aceeaşi motorizare, asistată însă de o tracţiune integrală quattro şi o cutie automată S-Tronic cu şapte rapoarte.
Preţul acestei versiuni urcă la 50.500 de euro.Cea mai puternică opţiune pe benzină şi totodată vârful de gamă al sedanului german este unitatea 3.0 TFSI de 300 de cai putere, echipată de asemenea cu S-Tronic şi quattro. Preţul celui mai puternic A6 va pleca de la 57.400 de euro.
Lista echipării standard pentru noul A6 este una destul de bogată şi include: jante de 16 respectiv 17 inch din aliaj, sistem pentru monitorizarea presiunii în pneuri, comenzi pe volan, volan şi schimbător îmbrăcate în piele, geamuri şi lunetă cu tentă, ţevi de evacuare cromate, oglinzi electrice şi încălzite, scaune faţă cu reglaj lombar, senzori de lumină şi ploaie şi climatizare automată.
Cireaşa de pe tort va fi însă sistemul MMI Radio Plus, care vine cu un ecran color de 6.5 inch, două cititoare de card SDHC (până la 32 GB), Audi Sound System cu amplificator, 10 incinte acustice, subwoofer, interfaţă Bluetooth, CD Player compatibil MP3, WMA şi AAC.
Pe site-ul bmw.co.uk 520D cu 184cp (7 cp in plus) consumul combinat este de 4.9l si em de co2 sunt 129g...
Marinele...ai vorbit serios cu OPC-ul ala? compari Trufele cu poamele? hai sa fim seriosi...Insignia OPC este o masina buna, dar in clasa ei...nu are ce cauta aici nici daca ar avea 500CP ...nu au legatura una cu cealalta.
Noul A6 este pur si simplu impresionant, interiorul este de exceptie, din pct meu de vedere, Audi din 1980 incoace au facut ceva mai bune interioare. Si nu o compar cu Mercedes sau BMW, nu are rost sa compar o masina de clasa mare cu niciuna indeferent care este mai buna.
Eu posed un Audi, si ma declar indragostit de Audi, probabil din aceasta cauza o vad peste toate :) Asa cum impatimitii BMW nu vad decat BMW...eu in schimb nu ma arunc in curtea lor sa zic, dar uite Audi ce face etc etc!
sa fim subiectivi !
bravo Audi
Verifica un Mercedes, BMW, Lexus, sa vezi acolo cum e o masina premium ce nu imita vreun passat, Romanie!
Eu mi-am luat q5 din Germania - tot comanda ca in RO de noua de la un dealer Audi dar cu vreo 14% discount si am platit si fara TVA deci... cu vreo 15.000 eur mai putin.... si ma mai intreaba dealerul local unde imi fac garantia de ce nu am luat de la ei... ei na ca doar mai luam un Glof de diferenta :)
Si au facut un pas in plus si la calitatea interiorului (de la plasticul de logan acum arata decent. putin mai slab ca la Audi, dar decent)
Dar cui sa ii explici???poate reginei,ca bugetul nu o sa vada nici o chioara din banii pe care i-ar da cei ce ar vrea sa isi ia o masina scumpa,si care acum prefera sa o cumpere direct din afara.
In schimb mi se pare penibil ca Audi spune ca in dotarea de serie intra si tevile de evacure cromate. Au uitat sa spuna ca in serie sunt si airbag-urile frontale si ABS-ul.
Daca era un VW mai ziceam.
Si stai tu linisitit ca in segmentul asta peste 75% din masini sunt luate pe SRL, sau PFA, deci TVA-ul se deduce, unde mai pui ca mai scoti din niste bani care trebuia impozitati cu 16% pe profit. Una peste alta avantajele de a cumpara de la noi compenseaza diferenta aia de 4% de care vorbesti, chiar si pt o persoana fizica, cu salariu.
Problema e doar pt taranimea care isi mananca de sub unghie, ca sa-si ia bmweu, mertan, sau audi. Pe aia o sa-i auzi dupa plangandu-se de pretul carburantilor si costurile de intretinere.
Sa comenteze aici un jurnalist auto si sa-mi spuna mie ca audi e diferit fata de un passat, ca nu iti da acelasi sentiment. Atata timp cat motoarele provin de la o marca din segm mediu, restul se intelege de la sine si mai scutiti-ma cu remarci de genu "frate, esti maxim"; "nestiutor", asta vine de la un roman care nu are altceva mai bun de facut decat sa se dea expert google-search-wikipedia. Caviarul e de kkt atata timp cat exista icre de hering 4 la pret de 3, de aia e audi bun. Pentru voi!