A venit momentul să facem cunoștință cu noua generație Audi A6 Avant. Cel mai mare break al constructorului german se anunță a fi un model mai impunător din punct de vedere estetic și tehnologic, dar și mai dinamic ca performanțe. Inițial, noul model trebuia să fie cunoscut sub numele A7 Avant, însă Audi a revenit asupra deciziei de a adopta nume noi pentru modele cu motoare termice. De notat aici că vorbim acum despre noul Audi A6 Avant cu motoare termice, diferit de modelul A6 Avant e-tron, lansat anul trecut.
CEL MAI AERODINAMIC AUDI BREAK CU MOTOR TERMIC
Noul Audi A6 Avant cu motoare termice primește un design apropiat versiunii electrice. Design-ul break-ului din Ingolstadt este caracterizat de linii fluide și dinamice în același timp, ceea ce îi oferă noului A6 Avant un aspect foarte impunător. Partea frontală este dominată de grila mare Singleframe, acompaniată în părțile laterale de două prize de aer. Apropo de prizele de aer, acestea sunt active.
Audi se laudă cu noul A6 Avant ca fiind cel mai aerodinamic Avant cu motoare termice din istorie, mulțumită unei caroserii care are un coeficient aerodinamic de numai 0.25. Farurile dispun de tehnologie LED, iar șoferul poate să aleagă între 7 semnături luminoase diferite. Stopurile primesc și acestea tehnologie OLED, iar în partea din spate avem și un eleron pronunțat, precum și un difuzor aerodinamic montat în bara din spate.
INSTRUMENTAR DIGITAL PANORAMIC
Noul Audi A6 Avant este acum și mai digitalizat față de precedenta generație și aduce un design interior apropiat cu cel văzut la omologul său electric. Primul lucru care iese în evidență în habitaclu este un ecran panoramic care integrează instrumentarul digital și sistemul multimedia. Bineînțeles, nu lipsește de aici nici ecranul multimedia separat pentru pasagerul din față.
Pentru a crea și mai multă lumină în habitaclu, noul Audi A6 Avant primește un plafon panoramic reglabil. Alte dotări în interior includ un sistem audio premium semnat de Bang & Olufsen cu sunete 3D, precum și climă automată cu 4 zone și un pachet de îmbunătățire a calității aerului din habitaclu. Pachetul, disponibil opțional, include un ionizator și un senzor de praf fin.
MOTOR DIESEL CU TEHNOLOGIE MHEV PLUS
La momentul lansării, noul Audi A6 Avant este oferit cu 3 motorizări. Versiunea de bază primește un motor pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 204 cai putere și care nu are nicio formă de electrificare. A doua motorizare este un diesel de 2.0 litri, tot de 204 cai putere, dar care integrează noul sistem mild-hybrid MHEV Plus, dezvoltat de Audi și despre care am vorbit în detaliu într-un articol dedicat.
Ansamblul mild-hybrid este alcătuit din 3 piese esențiale: bateria de 48 volți, un alternator pe post de demaror acționat prin curea și generatorul trenului de propulsie cu sisteme electronice integrate. Generatorul poate să producă un cuplu suplimentar de până la 230 Nm și aduce și un plus temporar de 24 de cai putere. Același generator poate să recupereze 25 kW de energie pe frânare.
Cu ajutorul sistemului MHEV Plus, Audi A6 Avant poate să ruleze electric atunci când mașina încetinește la intrările în localități, atunci când traficul se mișcă foarte lent sau la viteze mici în oraș.
Cea de-a treia motorizare este o unitate cu 6 cilindri, de 3.0 litri și care dezvoltă 367 de cai putere. Și acest motor este dotat cu sistemul MHEV Plus.
Față de generația precedentă, noul Audi A6 Avant promite un comportament mai dinamic grație unei suspensii recalibrate și a unei direcții care răspunde mai rapid. În standard, noul model primește direcție progresivă, iar ca opționale sunt disponibile o suspensie pneumatică și direcție integrală. Evident, noul model poate fi configurat și cu tracțiune integrală quattro.
START DE LA 58.000 EURO
Noul Audi A6 Avant cu motoare termice propune un preț de pornire de 58.000 euro pentru versiunea de bază. Cei care aleg motorizarea diesel MHEV Plus vor trebui să scoată din buzunar cel puțin 61.700 euro. Livrările noului Audi A6 Avant vor începe în luna mai.
via Audi
Comentarii (1)