Noul Audi A2 - primele ipoteze de design

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 18.05.2010
Audi pregăteşte relansarea lui A2, un model de oraş care nu a avut succesul scontat la prima generaţie din cauza preţului ridicat. Va putea noul A2 să şteargă această imagine?

Mai ţineţi minte Audi A2, modelul de oraş construit în întregime din aluminiu cu design extrem de controversat care a fost considerat un eşec de piaţă din cauza faptului că a fost poziţionat prost din punctul de vedere al preţului? Ei bine, marca germana pregăteşte un nou A2, care are rolul de şterge cu buretele renumele negativ al generaţiei precedente.

Conform primelor informaţii apărute în presa internaţională, noul A2 va fi construit pe platforma lui Volkswagen Up! sau pe cea a noului Audi A1. Designul modelului german urmează să păstreze caracteristicile unui monovolum mini, însă acesta nu va mai avea linii plictisitoare, ci unele dinamice împrumutate de pe A1. Deşi deocamdată nu avem de-a face decât cu ipoteze stilistice imaginate la nivel exclusiv digital, formele lui A2 promit să atragă mai ales clientela feminină interesată de un model de oraş cu dotări premium.

"Noul nostru model de oraş se numeşte A1, deci în mod clar există un loc liber între A1 şi A3", afirma acum ceva vreme Rupert Stadler, seful companiei germane, citat de Autocar.

Audi A2 va dispune după momentul lansării şi de o versiune electrică e-Tron, dar şi de o variantă hibridă care va avea rolul de a face legătura între motorizările standard pe benzină şi unitatea electrică de propulsie.

via | caradisiac

 

Comentarii (10)

  • semana cu Q5. defapt toate Audi sunt XEROX! Fara pic de inspiratie Dea Silva!
    17 22
  • Vortex66
    lolz
    Iara va fi un mare fail. Arata ca un A1 cu hemoroizi..

    Sa vezi de nu o sa fie iarasi un pret dinala de te iei de cap :)
    12 12
  • Degeaba imi dati voturi rosii pentru ca tot voi va mintit spunand ca arat bine! Ei ,chiar nu arata ! Arata naspa si nu este cool!
    15 16
  • frumusel:)
    spatele e chiar frumos...fata ar trebui sa fie schimbata putin, sa nu para a fi un a1:) dar pana la varianta finala poate se vor face ceva schimbari:)
    5 8
  • Abraxas
    Audi A2
    Prima generatie de Audi A2 a fost un esec comercial datorita constructiei din aluminiu a sasiului si a caroseriei, o solutie foarte scumpa ce nu se preteaza clasei mici, fiind apanajul claselor superioare . Se stie ca daca avariezi o masina din aluminiu, costurile reparatiei sunt foarte mari, acest lucru cat si asigurarea scumpa impiedicand potentialii clienti sa cumpere prima generatie de A2 . Audi a invatat din greseli, noua generatie de A2 urmand a fi construita din otel, un material mai ieftin decat aluminiul ce se preteaza mai bine clasei mici , iar daca va prelua linia stilistica a lui Audi A1 ( deja este un best-seller pentru Audi ), succesul comercial este garantat .
    16 7
  • audi A2 a fost uin "supercar la vremea lui! pe vremea cand unii nici nu visau la masini eco audi scoteau pe piata acest A2 care:
    1)"A2 was notable for being constructed from aluminium."
    2)It was the first five-door vehicle on sale in Europe whose average fuel consumption is less than 3 litres per 100 kilometres (94.2 mpg-imp; 78.4 mpg-US), although these figures only applied to a special "3L" version with a diesel engine, automatic gearbox, stop-start system, less power and narrower tyres.
    DECI SISTEM START STOP IN '99 (PE VREMEA AIA UNII SE SCOBEAU IN NAS )
    3)Due to the construction, the average A2 weighs less than 1,000 kilograms (2,200 lb).
    4)under certain circumstances, consumption of just over 2 litres per 100 kilometres (140 mpg-imp; 120 mpg-US) is possible. The Audi A2 won the Nordic Countries "EcoRun" economical driving race in 2005 with consumption of 2.62 L/100 km (107.8 mpg-imp; 89.8 mpg-US)
    5)Audi was the first manufacturer to try and incorporate lightweight building concepts using aluminium and associated alloys into a "mass market" vehicle
    6)The Audi A2 1.2 TDI had the lowest drag coefficient of any car in the world at the time of its launch.[13] It was also one of the most economical and lowest polluting, only emitting 89g/km of CO2 emissions.
    7)The A2 had many innovative ideas - such as the space floor storage system which was a box that slotted in the rear passenger foot well, a rear cup holder which unclipped and a double (false) floor boot where items could be hidden from thieves. The headrests also do not need to be removed from the rear seats when they are folded, and a four-seater can have the rear seats removed in a matter of seconds.
    CONCLUZIE :"Unfortunately, the cost of working with aluminium, particularly with small production runs, meant that the A2 was "overpriced" for the sector"
    11 7
  • @BANEL
    Baneleeee, A2-ul ala costa cat un A4, la ce folos?; ca nici nu si-au demonstrat calitatiile deosebite si au fost si o ratare de design.
    6 9
  • gtrgheorghe
    racer de ocazie
    zici ca e un porc cu leduri.
    6 5
  • @abrasax
    ai cifre despre vanzarile ,,fabuloase'' de A1?
    6 10
  • Abraxas
    @ RTI
    http://www.auto-types.com/autonews/presale-starts-of-audi-a1-6053.html
    9 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru