Noul Aston Martin DB11 AMR este aici: motor V12 twin-turbo de 5.2 litri, 640 de cai putere, 700 Nm și viteză maximă de 334 km/h

de Petre Barac
Sambata, 12.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin Racing a dezvăluit noul DB11 AMR, varianta de performanță a lui DB11. Modelul DB11 AMR a primit un propulsor V12 twin-turbo de 5.2 litri ce dezvoltă 640 de cai putere, cu 30 CP mai mult decât versiunea standard. Viteza maximă este de 334 km/h, iar accelerația 0-100 km/h este realizată în 3.7 secunde.

Familia Aston Martin s-a mărit cu încă un membru, odată cu lansarea celui mai nou produs al diviziei de racing a constructorului din Gaydon.

Este vorba despre Aston Martin DB11 AMR, varianta de performanță a lui DB11. Noul model britanic dispune de un motor V12 twin-turbo de 5.2 litri ce dezvoltă 640 de cai putere, cu 30 CP mai mult decât versiunea standard, în timp ce cuplul a rămas neschimbat la 700 Nm.

Cu o viteză maximă de 334 km/h și o accelerație 0-100 km/h în 3.7 secunde (cu 0.2 secunde mai puțin decât DB11), DB11 AMR a devenit cel mai rapid model de serie al celor de la Aston Martin.

Cu o producție limitată de doar 100 de exemplare la nivel global, noul DB11 AMR are un preț de pornire de 175.000 de lire sterline în Marea Britanie, respectiv 218.000 de euro în Germania. Primele unități vor ajunge la clienți în a doua parte a lui 2018.

Via Aston Martin

Comentarii (7)

  • Astepti 3-4 ani si il iei la o zecime de pret si la sub 100.000 km. Devalorizare imensa pentru masinile astea,
    5 5
  • Edikkk
    O prostie imensă de maşină !!!

    Cât ego prost pot avea unii !!

    640 de cai !!! Autobuzele din oraş, şi majoritatea dealtfel au 299 cai şi cară câte 20-40 şi chiar 60 persoane !


    Toate maşinile pe ardere internă, nu numai că emit CO2 dar acest CO2 este extrem de fierbinte !
    Şi.... binenţeles se consumă OXIGENUL care îl respirãm !
    2 16
  • O masina ce nu e ptr oricine, iar sa spui ca e o prostie de masina e chiar o blasfemie! Doar ptr ca e la un nivel la care nu ajungem multi dintre noi, nu ne da dreptu sa o desconsideram. Nu e nici genul de masina pe care sa o cumperi SH (exceptiile vor confirma regula), tocmai datorita/din cauza EGO-ului la care se face referire.
    Eu unul o pun cap de lista printre preferate, chiar daca (poate) nu o voi conduce vreodata.
    9 3
  • Edikkk
    Când strănepoţii tăi o să se înece de concetraţia scăzută de oxigen să ştii că eşti unul care a iubit aceste maşini ale morţii !!

    Dar hai să vorbim de prezent, cu explozia de copii cu astm - ce crezi că e de ls puful de plop ???
    Este de la noxele maşinilor termice, dar o maşină de până în 100 cai, hai 150 cai înţeleg dar măcar hibridă dacă nu plugin, dar o PORCĂRIE de 600 cai pentru un ego idiot este dăunător grav sănătăţii.

    Dar cancerele pulmonare, nu toate sunt de la ţigări, explozia celor datorită poluării este un fapt.

    şi de SCĂDEREA CONCENTRATIEI DE OXIGEN nu zice nimeni nimic, toţi profită, dar lumea moare.


    Dar fiecare cu preferinţa lui, unii cu admiraţia faţă de maşini criminale.. mda...
    2 12
  • babacloanta
    @Edikkk Site-ul asta este despre de masini adevarate si nu despre panouri fotovoltaice sau rasnite electrice. Ai gresit adresa!!!
    9 3
  • Rudolf D.
    edikkk, sa inteleg ca esti fan Diesel, ca ala emite cel mai putin CO2.
    :)))
    7 1
  • Edikkk
    Dle Rudolf dacă ar fi un Toyota hibrid cu motor diesel de la Bosch care are foarte puţine emisii nocive, de ce nu !?

    Dacă ai panouri solare şi încarci electrica poţi să ai şi 300 cai cât un autobuz, dar măcar nu poluezi pe ceilalţi
    2 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru