Recent, Alpina a fost preluată de BMW. Primul model din noua eră este cel pe care îl poți admira în imaginile alăturate. Numele său este B4 și are la bază varianta Gran Coupe a lui BMW Seria 4.
Din punct de vedere estetic, mașina are toate elementele specifice Alpina, inclusiv jantele forjate, de 20 de inch, cu 20 de spițe, spoilerele modificate și grafica specială. Pentru interior, germanii au pregătit piele Lavalina și o plăcuță pe care este inscripționat numărul exemplarului în cauză.
Sub capotă, noul Alpina B4 ascunde un motor de 3.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 495 de cai putere și 730 Nm cuplu. Pachetul este completat de o transmisie automată ZF cu opt rapoarte și de tracțiunea integrală xDrive.
În aceste condiții, sedanul cu alură de coupe atinge 100 de km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 301 km/h. Suspensia a fost recalibrată pentru o manevrabilitate îmbunătățită pe viraje.
În Germania, noul Alpina B4 costă de la 91.800 de euro în sus.
Livrările sunt programate pentru vara acestui an.via Alpina
de ex. M3 competition are 510 cp si 650 NM , dar acest b4 are cuplu 730, aproape cat M5 competition, care sa nu uitam, are un V8 de 4.4
vs
B3 S G20-700 Nm oferiti pe o plaja care insumeaza putin peste 1000 rot/min; @ 3000-4250 rot/min
vs
BMW M5 F90 Competition - 750 Nm oferiti pe o plaja de 4000 rot/min; @ 1800-5860 rot/min
vs
B4 -730Nm oferiti la rot/min? plaja de turatie?
Probabil ca cuplul maxim in jur de 3000rot/min.
Plaja de turatie a cuplului maxim, probabil 1000 rot/min, poate chiar sub aceasta valoare.
Au ramas de caruta germanii cu trotinetele lor.
Pentru linistea fanilor de germane.
On topic… dacă tu compari calitatea materialelor, a fabricație, insonorizarea si dinamismul unui BMW cu Tesla înseamnă ca nu ai condus nici una nici alta.
Tine-o tot asa.
PS mai merge matizu'
Deci nu sunt fan viteza, dar daca as alege intre cele 2, clar ar fi Tesla. Si sunt convins ca 90% ar alege la fel. Restul de 10% nu se pricep inca la masini si i-au spalat pe creier germanii.
Technical Data
Max output (kW (hp) / rpm) 340 (462) / 5500-7000
Max torque (Nm / 1/min) 700 / 2500-4500
Das ist richtig.
,nici pe mine nu maintereseaza sa urc pe munte cu un cazan de 3 tone
Am Volvo XC60 si înainte am avut un X3, si pot sa spun fără nici o îndoiala ca X3-ul era peste la cam tot. Siguranța la nivelul asta de preț tine in mare parte de stilul de condus si sa ai si umpic de noroc sa nu te pălească cineva de exemplu un camion…
Felicitări ca poți aloca 100.000 de euro pentru achiziția unei masini, deci faci parte din sub 10% din piața.
Nici tu si nici eu nu suntem relevanți (ca si reprezentanți ai pieței auto), adică suntem nisa…