Noul Alpina B4 debutează cu 495 CP și 0-100 km/h în 3.7 secunde

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 30.03.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alpina a publicat primele imagini cu noul B4, sau cu alte cuvinte varianta îmbunătățită a lui BMW Seria 4 Gran Coupe. În Germania costă de la 91.800 de euro în sus, iar livrările vor debuta în vara acestui an.

Recent, Alpina a fost preluată de BMW. Primul model din noua eră este cel pe care îl poți admira în imaginile alăturate. Numele său este B4 și are la bază varianta Gran Coupe a lui BMW Seria 4.

Din punct de vedere estetic, mașina are toate elementele specifice Alpina, inclusiv jantele forjate, de 20 de inch, cu 20 de spițe, spoilerele modificate și grafica specială. Pentru interior, germanii au pregătit piele Lavalina și o plăcuță pe care este inscripționat numărul exemplarului în cauză.

Sub capotă, noul Alpina B4 ascunde un motor de 3.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 495 de cai putere și 730 Nm cuplu. Pachetul este completat de o transmisie automată ZF cu opt rapoarte și de tracțiunea integrală xDrive.

În aceste condiții, sedanul cu alură de coupe atinge 100 de km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 301 km/h. Suspensia a fost recalibrată pentru o manevrabilitate îmbunătățită pe viraje.

În Germania, noul Alpina B4 costă de la 91.800 de euro în sus.

Livrările sunt programate pentru vara acestui an.

via Alpina

Comentarii (10)

  • desi au acelasi motor si aproximativ aceeasi putere, propulsoarele alpina dezvolta mai mult cuplu decat cele sub capota bmw.
    de ex. M3 competition are 510 cp si 650 NM , dar acest b4 are cuplu 730, aproape cat M5 competition, care sa nu uitam, are un V8 de 4.4
    9 0
  • Wolfgang
    M3 CompetitionG80 -650 Nm oferiti pe o plaja de aprox. 3000 rot/min;@ 2750-5500 rot/min
    vs
    B3 S G20-700 Nm oferiti pe o plaja care insumeaza putin peste 1000 rot/min; @ 3000-4250 rot/min
    vs
    BMW M5 F90 Competition - 750 Nm oferiti pe o plaja de 4000 rot/min; @ 1800-5860 rot/min
    vs
    B4 -730Nm oferiti la rot/min? plaja de turatie?
    Probabil ca cuplul maxim in jur de 3000rot/min.
    Plaja de turatie a cuplului maxim, probabil 1000 rot/min, poate chiar sub aceasta valoare.
    6 0
  • Cu banii astia se poate lua Tesla Plaid care sterge pe jos cu aceasta zdranganitoare.
    Au ramas de caruta germanii cu trotinetele lor.
    5 16
  • https://youtu.be/tdtvhsfZ9Xo
    Pentru linistea fanilor de germane.
    1 8
  • Mihai cine te oprește sa-ți iei Plaid? Aici era vorba despre altceva. Ai ceva de spus relevant pentru articolul asta sau din nou copy/paste? Dacă era despre i4 putea si te remarci cu Tesla dar așa…
    On topic… dacă tu compari calitatea materialelor, a fabricație, insonorizarea si dinamismul unui BMW cu Tesla înseamnă ca nu ai condus nici una nici alta.
    12 1
  • mai mihai, nu scapi nicio ocazie sa te penibilizezi.
    Tine-o tot asa.

    PS mai merge matizu'
    11 1
  • Cu 103000 euro am luat un PHEV. Nu face suta in 3-4 secunde, dar nici nu ma intereseaza. Calitatea, confortul si siguranta sunt superioare comparativ cu BMW sau Tesla si pe unde am ajuns cu masinuta asta, cele 2 modele nu ar trece.
    Deci nu sunt fan viteza, dar daca as alege intre cele 2, clar ar fi Tesla. Si sunt convins ca 90% ar alege la fel. Restul de 10% nu se pricep inca la masini si i-au spalat pe creier germanii.
    0 11
  • Alpina Burkard Bovensiepen
    BMW ALPINA B3 Saloon AWD
    Technical Data

    Max output (kW (hp) / rpm) 340 (462) / 5500-7000
    Max torque (Nm / 1/min) 700 / 2500-4500

    Das ist richtig.
    1 0
  • mihaita cum pe tine nu te intereseaza viteza
    ,nici pe mine nu maintereseaza sa urc pe munte cu un cazan de 3 tone
    7 0
  • Bănuiesc ca este Volvo XC90.
    Am Volvo XC60 si înainte am avut un X3, si pot sa spun fără nici o îndoiala ca X3-ul era peste la cam tot. Siguranța la nivelul asta de preț tine in mare parte de stilul de condus si sa ai si umpic de noroc sa nu te pălească cineva de exemplu un camion…
    Felicitări ca poți aloca 100.000 de euro pentru achiziția unei masini, deci faci parte din sub 10% din piața.
    Nici tu si nici eu nu suntem relevanți (ca si reprezentanți ai pieței auto), adică suntem nisa…
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru