Noua Toyota Prius, amanata din cauza bateriei nesigure
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota a anuntat ca noua generatie a modelului hibrid Prius va fi lansata mult mai tarziu decat era asteptat. Motivul invocat de oficialii japonezi este nesiguranta bateriei lithiu-ion care ar urma sa asigure alimentarea vehiculului. Surse oficiale au dezvaluit ca bateriile ar fi putut sa se supraincalzeasca, sa ia foc sau chiar sa explodeze.
Desi au anuntat ca intre 2008 si 2010, vehiculele destinate pietei din Statele Unite vor fi echipate cu baterii lithiu-ion, oficialii Toyota au revenit asupra deciziei si au anuntat ca se vor baza in continuare pe bateriile nichel-metal pana in 2011.
Actualele baterii care echipeaza modelul Prius ofera un consum de combustibil cuprins intre 5.8 si 4.7 litri/100 km. Insa cu noua tehnologie lithiu-ion hibridul japonez ar urma sa consume doar 3.36 litri/100 km.
Alaturi de mult asteptatul Prius, toyota ar urma sa amane si lansarea unor modele noi precum Tundra si SUV-ul Sequoia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
suntem liberi sa mergem cu ce vrem atata vreme cat nu punem in pericol viata nimanui...
Te rog frumos retraget afirmatiile prostesti!!!
cand vorbim de SUV-uri, trebuie sa luam in considerare mult mai multe aspecte...dar daca e sa ne referim strict la cel al sigurantei rutiere, pot sa-ti spun ca acestea (si sunt lucruri dovedite prin teste, verificari, etc) sunt mult mai periculoase decat un autoturism normal: stabilitate mai proasta, franare mai slaba, samd...Ai idee ce se intampla daca se rupe cureaua de la servodirectie la un SUV? La viteze mai mici de 40 km/h, nici Schwartzenegger nu-l mai tine pe sosea...
Sfatul meu: roaga-te la Dumnezeu si toti sfintii sa nu faci accident cu un Cadillac Escalade, Toyota Land Cruiser, Lincoln Navigator, samd, tu fiind intr-o masina normala...
@ ursus2
rolul unei taxe nu e neaparat acela de a face bani pentru stat...o taxa poate avea si efect de descurajare...daca o taxa e foarte mare, se poate intampla una din urmatoarele: ori omu` isi cumpara masina, si statu incaseaza banii, ori nu si statu nu ia nimic. in alta ordine de idei nu trebuie sa cumperi oxigen de la tarabele din Obor sau sa strangi CO2 cu damigeana...bani sa fie ca sunt tz lucruri pe care le poti face...iti dau un singur exemplu: infrastructura...
Prius e o masina care nu imi starneste nici mai mica dorinta de a conduce si nu face decat sa localizeze poluarea in alta parte, respectiv sa o mute la nivelul producatorilor masinii sau al celor care o recicleaza cand se caseaza.
Una dintre cele mai inutile si imbecile masini din lume a adus profituri bune pentru Totyota dar si un renume ecologist fals pentru acest brand.
Pacat de Toyota care fabrica cateva masini si motoare foarte bune, dar PRIUS e o speculatie de PR care sper ca intr-o buna zi li se va intoarce ca un bumerang si ii va plesni direct in fata.