Toyota Hilux este unul dintre cele mai populare și capabile pick-up-uri de pe piață. Acum, modelul nipon poate fi comandat și într-o versiune cu valențe sportive, denumită Hilux GR Sport. Aceasta poate fi comandată numai în variantă cu cabină dublă.
Din punct de vedere estetic, noua Toyota Hilux GR Sport propune o grilă frontală neagră, care integrează numele companiei, elemente negre pentru caroserie, embleme GR Sport și jante cu diametrul de 17 inch. Farurile LED sunt standard.
Pentru interior, constructorul japonez a pregătit scaune față sport, cusături roșii constrastante, pedale din aluminiu și ornamente din plastic, care imită textura fibrei de carbon. Sistemul de climatizare pe două zone și tehnologia Keyless Entry&Go sunt, de asemenea, incluse în standard.
Noul Hilux GR Sport este echipat cu un motor diesel, de 2.8 litri, care dezvoltă 204 cai putere și 500 Nm cuplu. Acesta vine în compania unei transmisii automate cu șase trepte.
Tot aici trebuie menționată suspensia îmbunătățită și diferențialul cu alunecare limitată.
Așa cum spuneam, noua versiune va fi disponibilă în Europa din vara acestui an.
via Toyota
Nu există plăcere mai mare decât să iei un deal pieptiș și să te bucuri la maxim de cuplul motor dezvoltat de Dieselul din dotare.
Cu dedicație pentru ecoglezniți, cu asta am cărat între Crăciun și rev mistreții ăia de i-am vânat cu noua lunetă din dotare. Mamă ce foc de tabără am mai făcut. Cum au mai sfârâit porcii în proțap! Și grătare super. Sunt fan cărbuni bineînțeles.
Un an nou fericit tuturor!
Sunt fan @Bogătanu, bineînţeles. Da’ între timp poate-mi explică şi mie băieţii cu ochi albaştri de ce nu mai pot vota aici de câteva săptămâni! Ei, lasă, că surpriza promisă dumnealor abia aşteaptă lumina tiparului…Doar articolul potrivit să apară.
În loc de concluzie: zi de zi, Diesel deasupra tuturor (“prietenilor”).
PS. Unitate de măsură: o talpă la Diesel = o alveolă pulmonară mai puţin (a copilaşilor populari ai lui Mafioso).
Chiar trebuie sa facem totul sport?