La 4 ani de la debutul modelului pe piața europeană, Toyota Corolla Cross tocmai a primit un facelift major. Schimbările aduse de noul model cuprind un design exterior și interior revizuit, o linie de echipare nouă și câteva tehnologii noi, care nu au fost prezente la modelul de până acum.
GRILĂ VOPSITĂ CU DESIGN NOU
Noua Toyota Corolla Cross facelift va putea fi ușor de recunoscut datorită unei grile noi, desenată sub forma unor faguri de miere și care este acum vopsită în culoarea caroseriei. Forma revizuită a grilei promite și un flux de aer îmbunătățit pentru răcirea motorului. Pentru prima dată, Corolla Cross primește acum faruri LED cu fază lungă adaptivă începând cu linia de echipare High.
În zona grilei sunt prezente acum două benzi LED relativ subțiri care sunt separate la mijloc de către sigla Toyota. Bara de protecție a fost și aceasta ușor redesenată pentru a include două elemente care imită prizele de aer laterale. Stopurile primesc o semnătură luminoasă nouă, iar inscripția Corolla Cross este gravată în mânerul pentru deschiderea hayonului.
Noutățile exterioare sunt completate de jante de 18 inch cu un design nou.TUNEL CENTRAL MAI MARE
Cea mai mare schimbare din habitaclu este prezența unui tunel central mai spațios. În această zonă este acum mai mult spațiu pentru un telefon, precum și pentru o cutie glisantă și pentru două suporturi de pahare desenate diferit.
Noua Toyota Corolla Cross primește în standard încărcare wireless cu o viteză de încărcare mai rapidă de 1.5 ori față de sistemul vechiului model. Bineînțeles, noul model vine la pachet cu sistemul multimedia Toyota Smart Connect, afișat pe un ecran central de 10.5 inch și pe un instrumentar digital de 12.3 inch.
Alte noutăți includ o izolare fonică îmbunătățită, iluminare ambientală revizuită, scaune încălzite și volan încălzit pentru echipările superioare.
TRACȚIUNE INTEGRALĂ INTELIGENTĂ
Sub capotă noului Corolla Cross facelift se regăsesc aceleași motoare ca și până acum. Mai exact, vorbim, pe de o parte, despre motorul hibrid de 140 de cai putere, respectiv de un propulsor hibrid de 200 de cai putere.
Ceea ce este nou la nivel tehnic este un nou sistem de tracțiune integrală inteligentă, care include noul mod de rulare Snow Extra pentru mai multă aderență în condiții de iarnă.
NOUA ECHIPARE GR SPORT
Pentru prima dată, Toyota Corolla Cross poate fi acum configurată și cu echiparea GR Sport. Această linie de echipare aduce mai multe elemente vizuale specifice, cum ar fi jante negre de 19 inch, o grilă cu un design specific, sigle Toyota vopsite în negru și o vopsea exclusivă și bi-coloră gri Storm.
De asemenea, în interior avem scaune îmbrăcate într-un material care imită pielea sintetică întoarsă și care include sigle GR și cusături contrastante roșii.
Pentru echiparea GR Sport, suspensia are o gardă la sol mai joasă cu 10 milimetri. Șoferul are la dispoziție și modul de rulare Sport, disponibil doar pentru această echipare.
Noua Toyota Corolla Cross facelift va fi disponibilă în Europa începând din această vară. Prețurile nu au fost comunicate pentru moment.
via Toyota
2. Farurile tot ridicol de mari, numai bine expuse la accidente și mătuire în timp
3. Oare o avea țeava ăia de eșapament tot așa, pe jos?
pentru a va convinge cautati pe net si vedeti filmul pe yt ; "2023 Toyota Corolla Cross Hybrid AWD Off-Road Test Disaster!"
Concurența oferă comfort sporit, spațiu interior, spațiu portbagaj, un condus mult mai bine pus la punct și adaptat Europei. Exemple de mașini sunt cu duiumul, de la coreence la europene.
am vazut clipul recomandat, desi e clickbait la greu acolo. nici vorba de "un damb" in clip, daca era doar atat il treceai si cu un megane sau octavia cu pachet de drumuri grele, sau cu un logan/sandero in versiune stepway.
nu e fair sa pui o masina de asfalt cu pneuri aproape linse sa treaca in rampa serioasa prin bolovani ascunsi in vegetatie si frunze si sa-si incruciseze puntile, in conditiile in care stii clar ca suspensia unui astfel de model are o cursa mica.
deci nu a fost chiar floare la ureche traseul si masinuta l-a trecut totusi, cu putin ajutor. acum, sa-l compari cu sistemul awd de subaru, unul dintre cele mai capabile, e o meschinarie. compara subaru cu altceva de la toyota, daca vrei sa compari mere cu mere.
Nu imi pot explica de ce inca exista neni care isi baga parerea in necunostinta de cauza.
Kilometrii parcursi nu sunt o dovada a capacitatii de intelegere al modului de functionare al unui sistem hibrid. Sau miile alea de kilometri parcursi pe toyota hibrid ar trebui sa ma dea pe spate?
Dincolo de cate oo ai tu la bord nu ai explicat nici macar o secunda de ce "la drum lung tureaza motorul la maxim aiurea". Bine, acum ai dat-o la intors: acum vorbesti de depasire si urcare in rampa...deci sarcina. Nu crezi ca e putin diferit de "la drum lung"?
Asta plus "Personal nu ma vad conducand o Toyota" vs "Am condus Toyota hybrid mii de km"
Sfat: las-o jos ca macane. Si pe viitor incearca sa nu vorbesti din postura de pasager.
Deci stii ca turarea e explicabila datorita tehnologiei implicate.
Apropos de adevaruri absolute, asta e un "adevar" absolut: "tureaza motorul la maxim aiurea".
In rest ai dreptate: pana ultima generatie de Prius. Unde lucrurile stau putin mai altfel.