Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport

de Tiberiu Safta
Joi, 08.05.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a prezentat oficial noua Corolla Cross facelift. Noul model actualizat aduce un design revizuit, precum și o nouă linie de echipare GR Sport.

La 4 ani de la debutul modelului pe piața europeană, Toyota Corolla Cross tocmai a primit un facelift major. Schimbările aduse de noul model cuprind un design exterior și interior revizuit, o linie de echipare nouă și câteva tehnologii noi, care nu au fost prezente la modelul de până acum.

GRILĂ VOPSITĂ CU DESIGN NOU

Noua Toyota Corolla Cross facelift va putea fi ușor de recunoscut datorită unei grile noi, desenată sub forma unor faguri de miere și care este acum vopsită în culoarea caroseriei. Forma revizuită a grilei promite și un flux de aer îmbunătățit pentru răcirea motorului. Pentru prima dată, Corolla Cross primește acum faruri LED cu fază lungă adaptivă începând cu linia de echipare High.

În zona grilei sunt prezente acum două benzi LED relativ subțiri care sunt separate la mijloc de către sigla Toyota. Bara de protecție a fost și aceasta ușor redesenată pentru a include două elemente care imită prizele de aer laterale. Stopurile primesc o semnătură luminoasă nouă, iar inscripția Corolla Cross este gravată în mânerul pentru deschiderea hayonului.

Noutățile exterioare sunt completate de jante de 18 inch cu un design nou.

TUNEL CENTRAL MAI MARE

Cea mai mare schimbare din habitaclu este prezența unui tunel central mai spațios. În această zonă este acum mai mult spațiu pentru un telefon, precum și pentru o cutie glisantă și pentru două suporturi de pahare desenate diferit.

Noua Toyota Corolla Cross primește în standard încărcare wireless cu o viteză de încărcare mai rapidă de 1.5 ori față de sistemul vechiului model. Bineînțeles, noul model vine la pachet cu sistemul multimedia Toyota Smart Connect, afișat pe un ecran central de 10.5 inch și pe un instrumentar digital de 12.3 inch.

Alte noutăți includ o izolare fonică îmbunătățită, iluminare ambientală revizuită, scaune încălzite și volan încălzit pentru echipările superioare.

TRACȚIUNE INTEGRALĂ INTELIGENTĂ

Sub capotă noului Corolla Cross facelift se regăsesc aceleași motoare ca și până acum. Mai exact, vorbim, pe de o parte, despre motorul hibrid de 140 de cai putere, respectiv de un propulsor hibrid de 200 de cai putere.

Ceea ce este nou la nivel tehnic este un nou sistem de tracțiune integrală inteligentă, care include noul mod de rulare Snow Extra pentru mai multă aderență în condiții de iarnă.

NOUA ECHIPARE GR SPORT

Pentru prima dată, Toyota Corolla Cross poate fi acum configurată și cu echiparea GR Sport. Această linie de echipare aduce mai multe elemente vizuale specifice, cum ar fi jante negre de 19 inch, o grilă cu un design specific, sigle Toyota vopsite în negru și o vopsea exclusivă și bi-coloră gri Storm.

De asemenea, în interior avem scaune îmbrăcate într-un material care imită pielea sintetică întoarsă și care include sigle GR și cusături contrastante roșii.

Pentru echiparea GR Sport, suspensia are o gardă la sol mai joasă cu 10 milimetri. Șoferul are la dispoziție și modul de rulare Sport, disponibil doar pentru această echipare.

Noua Toyota Corolla Cross facelift va fi disponibilă în Europa începând din această vară. Prețurile nu au fost comunicate pentru moment.

via Toyota

Comentarii (14)

  • Boring mai sunt Toyotele astea, cred ca intentionat
    6 13
  • 1. Dacă prețul este la fel de.mare va avea un "succes" pe măsură, mai ales cu o concurență ce oferă mult mai multe în aceiași bani
    2. Farurile tot ridicol de mari, numai bine expuse la accidente și mătuire în timp
    3. Oare o avea țeava ăia de eșapament tot așa, pe jos?
    5 5
  • decat sa iei aceasta pseudo masina cu care nici macar un damb nu poti sa urci , recomand Subaru Forester
    pentru a va convinge cautati pe net si vedeti filmul pe yt ; "2023 Toyota Corolla Cross Hybrid AWD Off-Road Test Disaster!"
    10 7
  • Ce ofera concurenta in plus fata de modelul acesta? Mai multe ore de stat prin service? Daca pui lista de dotari la Toyota vs orice rahat european o sa constati ca japoneza este mai ieftina.
    13 6
  • Trilulilu
    Fiabilitatea Toyota este doar prin SUA, cu motoarele V6 în sus. Noile modele au aceleași probleme că oricare altă marcă.
    Concurența oferă comfort sporit, spațiu interior, spațiu portbagaj, un condus mult mai bine pus la punct și adaptat Europei. Exemple de mașini sunt cu duiumul, de la coreence la europene.
    2 8
  • George Simion
    inca un suv inutil si poluator. si isi bate joc si de nume..
    3 8
  • @nsrei
    posibil sa nu intelegi scopul acestei masini. este o familiala polivalenta pentru asfalt cu un sistem 4x4 pus acolo doar ca masura suplimentara de siguranta pe asfalt ud, polei, zapada, care lasa pretentiile de offroad modelelor din gama toyota special concepute pentru asa ceva.

    am vazut clipul recomandat, desi e clickbait la greu acolo. nici vorba de "un damb" in clip, daca era doar atat il treceai si cu un megane sau octavia cu pachet de drumuri grele, sau cu un logan/sandero in versiune stepway.

    nu e fair sa pui o masina de asfalt cu pneuri aproape linse sa treaca in rampa serioasa prin bolovani ascunsi in vegetatie si frunze si sa-si incruciseze puntile, in conditiile in care stii clar ca suspensia unui astfel de model are o cursa mica.

    deci nu a fost chiar floare la ureche traseul si masinuta l-a trecut totusi, cu putin ajutor. acum, sa-l compari cu sistemul awd de subaru, unul dintre cele mai capabile, e o meschinarie. compara subaru cu altceva de la toyota, daca vrei sa compari mere cu mere.
    5 2
  • Toyota produce masini care sunt sub cele europene la sistemele multimedia , antifonare proasta zgomot la vant mare inclusiv la Toyota RAV , cutia cvt te tampeste de cap la drum lung tureaza motorul la maxim aiurea . Fiabilitatea este discutabila nici astia nu mai fac masinile ca acum 15 -20 de ani . La preturi sunt la mijloc la modele similare de la concurenta . Personal nu ma vad conducand o Toyota dar sigur sunt foarte multi care apreciaza marca . Gusturile nu se discuta si cu siguranta sunt subiective.
    5 8
  • Banditos
    "la drum lung tureaza motorul la maxim aiurea"

    Nu imi pot explica de ce inca exista neni care isi baga parerea in necunostinta de cauza.
    10 4
  • @dutzi
    ia-ti electrica daca vrei liniste. altfel nu mai subtura motoarele!
    2 0
  • @dutzi
    si pune numai combustibil premium ca sa sune mai finutz.
    1 1
  • Banditos
    @SJTEO

    Kilometrii parcursi nu sunt o dovada a capacitatii de intelegere al modului de functionare al unui sistem hibrid. Sau miile alea de kilometri parcursi pe toyota hibrid ar trebui sa ma dea pe spate?

    Dincolo de cate oo ai tu la bord nu ai explicat nici macar o secunda de ce "la drum lung tureaza motorul la maxim aiurea". Bine, acum ai dat-o la intors: acum vorbesti de depasire si urcare in rampa...deci sarcina. Nu crezi ca e putin diferit de "la drum lung"?

    Asta plus "Personal nu ma vad conducand o Toyota" vs "Am condus Toyota hybrid mii de km"

    Sfat: las-o jos ca macane. Si pe viitor incearca sa nu vorbesti din postura de pasager.
    1 3
  • Km parcursi arata clar experienta la volan ! Fiecare apasare mai hotarata a pedalei de acceleratie tureaza motorul muuult prea mult devenind deranjant . La drum lung simti asta mai pregnant, pentru ca tu care intelegi cel mai bine cum functioneaza un model hybrid sti ca in oras acest motor functioneaza mult timp in mod electric si ai limitare la 50 de km/h in oras . Nu prea ai unde tura acest motor . Acuma ai inteles de ce la drum lung ? Am condus mii de km modele Toyota ca masini inchiriate . Mai peste tot in Europa parcurile de inchirieri auto au Toyota la inchiriat din cauza normelor de poluare . Nu ma vad posesorul unei masini Toyota din cauza cutiei de viteze CVT si a antifonarii foarte proaste . Nu vreau sa ma dau destept dar nici nu inghit toate prostiile pe care unii le debiteaza ca adevaruri absolute .
    1 1
  • Banditos
    Te-ai calmat? Ai dres-o? Bine.

    Deci stii ca turarea e explicabila datorita tehnologiei implicate.

    Apropos de adevaruri absolute, asta e un "adevar" absolut: "tureaza motorul la maxim aiurea".

    In rest ai dreptate: pana ultima generatie de Prius. Unde lucrurile stau putin mai altfel.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru