În vara anului trecut, Toyota a lansat noua Corolla Cross pe piața din Thailanda. De atunci, modelul nipon, poziționat între CH-R și RAV4, a ajuns pe mai multe piețe, inclusiv în Statele Unite ale Americii. Acum, "versiunea SUV a compactei Corolla" a debutat și în Europa.
Noua Toyota Corolla Cross are o lungime de 4.46 metri, o lățime de 1.85 metri, 1.62 metri sunt trecuți în dreptul înălțimii, iar ampatamentul este de 2.64 metri. Din punct de vedere estetic, nu sunt diferențe majore comparativ cu modelele destinate celorlalte piețe.
Habitaclul, însă, a fost "europenizat" și vine cu echipamente ceva mai sofisticate. Spre exemplu, avem un instrumentar de bord digital, cu display de 12.3 inch (cel de SUA are ecran de 7 inch), iar sistemul multimedia are un ecran de 10.5 inch.
Mai mult, este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay wireless, și suportă actualizară over-the-air.
Noua Toyota Corolla Cross vine echipată cu a cincea generație a sistemului de propulsie hibrid.
Acumulatorul Li-ion este mai puternic și cântărește cu 40% mai puțin decât vechea generație.Sistemul de propulsie hibrid, care integrează și un motor de 2.0 litri pe benzină, dezvoltă în total 199 de cai putere. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 8.1 secunde. Versiunea cu tracțiune integrală mai are un motor electric (de 41 CP) montat pe puntea spate.
Lista cu sisteme de siguranță include, printre altele, Pre-Collision System, Intersection Cut-In Traffic Assist, Intersection Turn Assist, Lane Trace Assist, Cruise Control Adaptiv, Blind Spot Monitor și Rear Cross Traffic Alert cu funcție Automatic Braking.
Primele exemplare Toyota Corolla Cross vor fi livrate în Europa începând cu toamna anului viitor.
via Toyota
Volumul portbagajului: 487 litri.
Este chiar un SUV!
Produsa in Japonia.
Se va vinde foarte bine
- Prețurile încep de la echivalentul a 15.400 de euro pentru versiunea de bază cu motor pe benzină de 1,8 litri și tracțiune față.
- Versiunea de top cu tracțiune hibridă și integrală precum și cea mai înaltă linie de echipare „Z” costă cel puțin 24.600 de euro.
Un diesel cinstit de 2 litri scoate și mai mulți cai, cuplu și un consum mai bun... Dar hai sa ne mințim ca suntem mai eficienți mai economici și mai verzi... HALAL
M-am dat cu un Lexus ES300h din 2012 (2.5 hibrid, 205 cai) cu unu cu W212 E250 cdi (2.2 biturbo diesel 204cp 500Nm). L-am bătut.
Un GS450h dib 2006, 100-200 ucide A6 3.0 bi-tdi.
Ca să subliniez totuși teapa suprema hibrida de la Toyota o sa aduc aminte de Toyota Rav 4 hibrid.... 2.5 benzina aspirat... Vârf de tehnologie ce mai... Bătaie de joc.
-motor benzina +motor electric pe fata (eCVT) si daca e 4x4 mai are un motor electric pe spate ,de 41 cai.
@ Rombat
Cum adica mergi electric si ai 41 cai ?Ala e alt motor electric.
Voi ce fumati ?