Constructorul american de mașini electrice a prezentat oficial noul Model 3 Performance facelift, cea mai puternică versiune a berlinei electrice. Față de versiunile obișnuite, noul Model 3 Performance primește noutăți la nivel vizual, precum și un propulsor mai puternic și performanțe superioare.
La exterior, noutățile constau într-un spoiler frontal nou, jante noi de 20 de inch, un difuzor aerodinamic nou în spate și aripi spate noi. Față de vechiul Model 3 Performance, noua versiune facelift are un drag aerodinamic redus cu 5% și un lift aerodinamic redus cu 36%.
Noutăți avem și în habitaclu, acolo unde avem scaune sport ventilate cu o siglă nouă brodată pe spătare, precum și ornamente noi din fibră de carbon. Noua versiune de performanță primește și noul mod de rulare Track Mode V3.
Noua Tesla Model 3 Performance facelift primește două motoare electrice care dezvoltă 460 de cai putere. Astfel, noua versiune de performanță accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3.1 secunde și atinge o viteză maximă de 262 de km/h. Tesla nu a oferit detalii despre capacitatea bateriei, însă noul model promite o autonomie de 528 de kilometri.
Mai mult, noua Tesla Model 3 Performance mai primește amortizoare adaptive, un sistem de frânare îmbunătățit, cu un control mai bun al temperaturilor și un șasiu setat pentru un comportament mai dinamic.
Noua Tesla Model 3 Performance este disponibilă și în România. Prețul de pornire este de 55.990 de euro.
via Tesla
Prefer un Renault sau un Peugeot sau un Hyundai. Alea ieste bune. La 55.000 euro masini lesinate de 200cp si mai putin utile
Sau Geely, ahem Geely cu sigla Volvo, sau Geely cu sigla Smart.
Sigur alea merita 50.000-60.000 euro
Pari foarte bine pregătit, stăpân pe situație.
Lămurește-mă, te rog:
510--------------2.9--------------------163
hp---------------sec---------------------mph
Peak Power-- 0-60 mph----------Top Speed
(tesla.com)
De ce în România este mai leşinată, doar 460 CP?
Performance, era la Tesla peste ceea ce este nevoie… nu au pierdut clienti din lipsa de performanța. În schimb vânzările se prăbușesc ca nu-s fiabile, arată toate (mai piston S) ca un cartof în diferite forme, interiorul nu este doar anost, este chiar plictisitor și nu arată minimalist… arată ieftin, angajații sunt concediați, fabrica promisă in Mexic rămâne o minciuna (in general valabil pentru cam tot ce Musk spune) și unii (focile) se animă la genul asta de modele, care in fapt este un tunning (in house).
e super masina la oferta. altii cer cel putin dublu pe mai putin.
Apreciez dinamica și mai puțin plecatul de pe loc, ma plictisesc repede de așa ceva.
Apreciez insonorizarea, felul în care se absorb denivelările, rigiditatea caroseriei, sunetul ansamblului motor/evacuare samd… chestii care la Tesla lipsesc.
Momentan mă gândesc la un Z4, mai ales ca va fi scos din producție, din păcate.
la insonorizare, suspensie etc cred ca depaseste cu mult benveurile mentionate.
Mi se pare corect, nu vrei sa te întâlnești cu prostul nebun pe șosea.
Tot in deliberari te afli? Aveam impresia ca poti mai mult atunci cand incercam sa abordam aspecte ceva mai serioase.
...Modestinno.