Ferrari are o nouă strategie pentru următorii 4 ani, în condițiile în care noua conducere a constructorului de la Maranello are misiunea dificilă de a continua munca depusă de fostul CEO Sergio Marchionne.
Louis Camilleri trebuie să câștige încrederea investitorilor și, pentru început, a temperat unele obiective îndrăznețe anunțate în trecut de Marchionne.
Poate cea mai importantă decizie este amânarea “cu câțiva ani” a lansării primului SUV Ferrari, ce ar urma să primească numele Purosangue. Fosta conducere Ferrari anunțase că SUV-ul va fi lansat în 2019.
Până în 2022, Ferrari și-a propus să lanseze 15 modele noi, printre care și modele cu propulsie hibridă. Obiectivul este “ambițios, dar realizabil”, potrivit spuselor lui Camilleri. Șeful Ferrari vrea ca jumătate din modelele sale să beneficieze de cel puțin o versiune hibridă până în 2022.
Între 2019 și 2022, prețul mediu de vânzare al mașinilor Ferrari este așteptat să crească “semnificativ”, conform reprezentanților căluțului cabrat.
Via Automotive News
2. Ferrari e capabila cu gama actuala sa vanda 10 000 unitati pe an
3. Ferrari va scoate mai multe modele, 15 noi + cele actuale, ceea ce inseamna ca fiecare va avea productii mai mici pt a nu depasi pragul de 10 000
4. Cu toate astea va lansa si un SUV de unde rezulta ca productia fiecarei versiuni va fi micsorata sa ii faca loc si aluia
doar mie mi se pare o fractura de logica? au anuntat cumva ca vor trece de 10 000 unitati anual? poate 15 000?
Interesant cum a evoluat mentalitatea proaspatului intreprinzator de-a lungul vremii, anii 80-seriozitate si munca (Gates, Jobs...) anii 90-ia banii si fugi (cei care isi vindeau afacerea de pe internet la 20 de ani cu cateva miliardei apoi se retrageu pe cate-o plaja nestiuti de nimeni), anii 2000-vinde-o si pe mata (afaceri speculative care au generat criza din 2007), +2010-prostitutie si hartie igienica parfumata (mirosul de rahat tot apa si sapunul il rezolva, asa ca viitoarea criza va mirosi tare rau)