Constructorul ceh a anunțat o motorizare nouă pentru Superb Hatch, modelul de clasă medie al mărcii. Astfel, noua generație Skoda Superb este acum disponibilă și cu un propulsor hibrid cu încărcare la priză. Acest propulsor este alcătuit din motorul pe benzină 1.5 TSI care funcționează împreună cu un motor electric. În total, agregatul livrează 204 cai putere și este cuplat la o cutie automată DSG cu 6 trepte.
Noul propulsor este alimentat de o baterie cu o capacitate de 25.7 kWh, montată sub bancheta din spate. Motorul electric este integrat în transmisie și este separat de motorul termic de către ambreiaj. De unul singur, motorul electric este capabil să livreze 115.5 cai putere și 330 Nm. De asemenea, motorul electric funcționează și pe post de demaror și înlocuiește tradiționalul alternator.
În această configurație, noua Skoda Superb iV, așa cum este cunoscută noua versiune, oferă o autonomie de 120 de kilometri în regim WLTP, în modul de rulare electric. Bateria poate fi încărcată la o stație rapidă cu până la 50 kW, ceea ce înseamnă că repriza de la 10% la 80% durează 26 de minute. Bineînțeles, bateria poate fi reîncărcată și în mers cu ajutorul sistemului de frânare regenerativă.
Deocamdată, Skoda nu a anunțat prețurile noului Superb PHEV, însă comenzile vor fi deschise în următoarele săptămâni.
via Skoda
Noutatea absoluta consta in introducerea unei versiuni PHEV pentru varianta Hatch, dupa cum se specifica si in comunicatul de presa: "The fourth-generation Superb Hatch will soon be available with a plug-in hybrid powertrain".
Chiar era asa de greu de facut aceasta diferenta?