Constructorul ceh a dezvăluit cel mai mic model din gama sa. Noul model se numește Kylaq și este un SUV de dimensiuni mici destinat exclusiv pieței din India. Noul Kylaq poate fi considerat a fi fratele mai mic al lui Kamiq, iar acesta este chiar mai mic ca dimensiuni și decât Fabia.
Cât de mic este noul model? Ei bine, noua Skoda Kylaq are o lungime de 3995 milimetri, fiind cu 113 milimetri mai scurtă decât Fabia. În schimb, noul SUV pentru piața indiană are un ampatament de 2566 milimetri, mai lung cu 2 milimetri decât cel al Fabiei.
Noua Skoda Kylaq este desenată conform noului limbaj de design Modern Solid. Partea din față aduce o grilă mare cu faruri subțiri montate lângă aceasta. Tot aici mai avem și o priză de aer mare sculptată în bara din față, precum și un element de protecție care imită aluminiul. Aripile laterale conțin protecții negre, la fel și portierele, în părțile inferioare. Partea din spate aduce stopuri mici și o bară de protecție cu un scut integrat.
Interiorul noului model aduce un design familiar, cu un volan cu două spițe, un instrumentar digital de 8 inch și un ecran central de 10.1 inch.
Echipările superioare primesc o tavă de încărcare wireless pentru telefon, scaune reglabile electric în 6 direcții și ventilate, climă automată și o trapă electrică. Portbagajul lui Kylaq are o capacitate de 446 litri.Sub capota noii Skoda Kylaq regăsim un motor pe benzină de 1 litru și în 3 cilindri. Acesta livrează 115 cai putere și un cuplu de 178 Nm și este cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte. Opțional, este disponibilă și o cutie automată. Astfel, Skoda Kylaq accelerează de la 0 la 100 km/h în 10.5 secunde și atinge o viteză maximă de 188 km/h.
Noua Skoda Kylaq va fi lansată în India la începutul lui 2025. Prețul de pornire al noului model va fi echivalentul a 8700 euro.
via Skoda
Putem discuta dacă legislația e prea aspră sau prea blândă, dar realitatea e ca în India sunt legale vehicule care în Europa nu sunt.
Nu cunosc detalii despre legislația indiană. Dar, cine a fost acolo știe cum e traficul. Coliziunile sunt la ordinea zilei dar nu sunt produse la mare viteza, pentru ca nu ai unde sa conduci repede. Viteza medie pe autostradă, acolo unde exista autostrazi, e 50km/h, iar în orașele mari ajungi mai repede pe jos/bicicleta.
Apropo, in Germania dau Springuri entry la 80 euro/luna leasing pe 2 ani cu maxim 10kkm/an. Deci le dau aproape gratis doar sa scape de ele. Un succes fara doar si poate.
Cat despre Skoda asta adaptata la cerintele locului, le-ar lua europenii cu ochii inchisi daca ar venit la 12k.
Numărul de stele NCAP nu are treaba cu omologarea.
La 8700 euro nu ar mai fi nevoie de niciun program Rabla, s-ar cumpara mai ceva ca painea calda.