Noua Skoda Kodiaq RS: versiune de performanță cu motor de 265 CP

de Tiberiu Safta
Miercuri, 30.10.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere.

A doua generație Skoda Kodiaq a fost lansată în urmă cu un an. Noul SUV al mărcii cehe tocmai a primit acum și mult așteptata versiune de performanță RS, cea mai puternică versiune din gamă. Asta pentru că sub capota noului Kodiaq RS se regăsește un motor care dezvoltă 265 de cai putere.

ACCENTE NEGRE ȘI GRILĂ ILUMINATĂ

Dar înainte să vorbim despre motor, să începem cu noutățile aduse la exterior. Noul Kodiaq RS primește numeroase accente și ornamente vopsite în negru lucios. Acestea sunt prezente la grilă, capacele oglinzilor, geamuri, barele de pe plafon și chiar montantul D. În partea din față avem o bară nouă, cu un design mai sportiv, iar grila include acum și o bandă iluminată orizontală.

Versiunea de performanță a lui Kodiaq primește jante de 20 de inch cu design exclusiv și vopsite în negru. Imediat în spatele lor putem vedea și noile etriere vopsite acum în roșu. Apropo de frâne, discurile sunt ventilate atât în față cât și în spate. Siglele și inscripțiile Skoda sunt, de asemenea, finisate în negru, iar paleta de culori cuprinde 8 nuanțe diferite, inclusiv culoarea Bronx Gold Metallic.

Noutățile la exterior sunt completate de faruri LED Matrix direcționale și stopuri LED cu semnalizatoare animate oferite în standard.

Pentru interior, vei putea alege între două niveluri de echipare: RS Lounge și RS Suite. În cazul lui RS Lounge primești scaune sport cu tetiere integrate, îmbrăcate în piele artificială neagră Suedia și care conține cusături contrastante roșii. Ambele scaune din față sunt reglabile electric și au funcție de memorie, iar capitonajul plafonului este finisat în negru.

Pachetul opțional RS Suite aduce scaune sport îmbrăcate în piele artificială și perforată, care include cusături roșii. Bordul, consola centrală și panourile portierelor au suprafețe îmbrăcate în piele neagră artificială. Mai mult, scaunele față sunt ventilate, iar aici mai primești și iluminare ambientală.

Alte noutăți la interior sunt: volan sport multifuncțional cu 3 spițe, instrumentar digital de 10 inch, ecran multimedia de 10 inch și un sistem audio Canton. Dacă bifezi pachetul opțional Technology Package, vei primi un ecran central mai mare, de 13 inch.

MAI PUTERNIC CU 20 CP

Sub capota noii Skoda Kodiaq RS este un motor pe benzină de 2.0 litri, care dezvoltă 265 de cai putere și un cuplu de 400 Nm.

Față de vechea generație Kodiaq RS, noul model este mai puternic cu 20 de cai putere. Motorul este cuplat la o cutie DSG automată cu 7 trepte și avem tracțiune integrală. Noul Kodiaq RS fuge de la 0 la 100 km/h în 6.3 secunde și atinge o viteză maximă de 231 km/h.

În standard, noul Kodiaq RS mai primește direcție progresivă, sistem KESSY cu deschidere și închidere automată de la distanță, Driving Mode Select și sistemul adaptiv DCC Plus Dynamic Chassis Control. Șoferul are la dispoziție 6 moduri de rulare diferite: Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual și Snow.

Noua Skoda Kodiaq RS este disponibilă în versiuni cu 5 locuri sau cu 7 locuri. Deocamdată, prețurile pentru noua versiune de performanță nu au fost anunțate.

via Skoda

Comentarii (8)

  • Având în vedere că un „amărât” de Sportline TDI cu 193 de cai începe de la 50k, ăsta probabil sare de 60, mai bifezi 2-3 chestii și e 65k.
    Hello XC90
    1 1
  • Markus
    Mi se pare ca arata bine cu rosul asta inchis spre visiniu ca mai estompeaza din stopurile alea unite intr-un mod grosolan.
    Fata arata mult mai bine ca modelul precedent, farurile, semnatura led si grila se integreaza perfect pentru a da un aer cat mai sportiv pentru un suv.
    2 0
  • tc1900
    stopurile si mai ales farurile sunt ugly rau
    0 0
  • @sneaker
    N-ai tu comment-uri cate premii "The Engine of the Year" a obtinut acest 2.0 TSI.
    0 0
  • @vicky nu am dubii că motorul e fain, dar la bani de XC90?
    0 0
  • "Ceea ce achitati la Maranello este doar costul motorului, toate celelalte componente care intregesc acel automobil va sunt oferite cadou." - Enzo Ferrari
    La Wolfsburg de ce sa nu se procedeze similar?
    0 0
  • să dai 40k pe motorul ăla și să primeești un Golf GTI cadou, da, o Skoda mai greu :))
    0 0
  • Dar si Purosangue este mai scump, cel putin in valori absolute decat 812Superfast, chiar daca este mai putin puternic.
    Sigur, ambele sunt Ferrari, n-am cum sa gasesc un argument de pret in favoarea mea intr-o comparatie Ferrari - Maserati, sa zicem.

    E interesant de aflat care este pretul unui VW cu acest motor si in aceiasi clasa, cam care ar fi diferenta la achizitie intre VW si Skoda.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru