Noua Skoda Fabia RS costă 18.818 euro în România

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 31.05.2010
Versiunea RS a noului Skoda Fabia facelift pleacă de la 18.818 euro cu TVA pe piaţa din România. Modelul ceh vine cu 180 de cai putere şi cutie automată DSG.

Esential

180 de cai putere ascund sub capotă versiunile RS ale modelelor Fabia RS şi Fabia RS Combi.

Lansat în primăvara acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, faceliftul actualului Skoda Fabia a ajuns rapid şi la noi în ţară. Nu acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu versiunea de performanţă RS a modelului subcompact, care a mai avut nevoie de câteva săptămâni pentru a poposi în România.

Site-ul principalului importator român oferă însă de astăzi o surpriză pentru publicul care aştepta cu nerăbdare extensia sportivă a gamei Fabia. Versiunea RS este disponibilă atât în varianta hatchback cât şi în cea Combi.

Pentru a se putea bucura de motorul 1.4 TSI pe benzină, capabil să ofere 180 de cai putere, dar şi de transmisia automată DSG, publicul din România va fi nevoit să plătească 15.814 euro f[ră TVA. După un calcul simplu, ajungem la un preţ de pornire de 18.818 euro cu TVA.

Familiştii care îşi doresc un break subcompact, cu ceva mai multă putere sub capotă, vor putea alege varianta Fabia RS Combi, echipată cu acelaşi motor de 180 de cai putere şi cutie DSG.

Preţul de pornire este fixat la 16.718 euro fără TVA, adică 19.894 de euro cu TVA.

 

Comentarii (47)

  • acuma...sincer astia-s culmea...faza cu audy ala de 17500 treaca mearga...dar asta ...n-o mai inteleg...oricum designul acestei masini e...ORIBIL!!!!!!!! ADICA ,DOAR CA ARE 180 CP?PAI TREBUIA SA-L FACA DE 300CP SI AUNGEAU LA UN 40000E...
    24 17
  • juliankkk
    kombi rs
    INTRADEVAR INPORTATORUL NE A FACUT O MARE SURPRIZA...PROASTA!!!!!!!DUPA CE CA ESTE O MASINA URATA(MAI ALES VARIANTA KOMBI),AU FACUT O SI RS.VREA SA FIE CONCURENT LU A6RS?:)))
    18 14
  • johny BOY
    mie imi place. mai ales varianta combi
    10 16
  • AUTOMARKET
    FRATILOR DE LA AUTOMARKET,FACETI CEVA CU RECLAMA AIA LA RENAULT FLUENCE CARE TOT APARE PE ECRAN DE NU POT SA CITESC O STIRE IN LINISTE
    P.S. PROMIT SOLEMN CA NU O SA MAI CUMPAR NICIODATA RENAULT!
    49 3
  • cat intuneric!
    unii nu toti ca sa nu avem discutii
    frate daca nu iti place de ce mai comentezi
    ontopic: Masina este grozava. eu unu as lua asa ceva.
    14 20
  • juliankkk
    PENTRU CRETU...
    CU TOT RESPECTUL...LA VARSTA TA AI CONDUCE ORICE,ASTA DUPA CE O SA AI PERMIS BINEINTELES
    P.S.NU TE SUPARA,AM FOST DOAR IRONIC
    17 7
  • Da cam ciudat combi dar varianta hatch mie imi place.Oricum ce are sub capota si transmisie este opera de arta.
    8 16
  • Pacat de design
    De banii astia nu era rau daca mai lucrau un pic si la designul exterior. Varianta combi e un esec estetic din punctul meu de vedere, dar gusturile nu se discuta, poate sunt oameni carora le place desi nu am vazut pe sosele prea multe exemplare.
    Doar pentru ca are 180 cai nu mi se pare asa o mare grozavie incat sa dai aproape 19.000E pe ea. Sunt alte variante mai aspectoase si mai ieftine pe piata.
    Daaaar, orice fel de concurenta e binevenita pe piata fie masina sport fie de duzina :)

    PS: Pentru cine inca nu s-a prins, reclamele se inchid facand click pe X-ul de langa ele :)
    5 8
  • 18.800 ?!!!
    pentru ce sa-mi iau Fabia asta, cand pot sa-mi la un pret mai mic o masina net superioara, o masina legendara a diviziei SPORT Renault? Clio RS -o masina de referinta pe segment...
    singurul loc unde s-ar putea intalni un sofer de Fabia constipat cu un sofer de Clio RS ar fi la semafor; in rest Fabia va fi acel obiect in continua micsorare din oglinda retovizoare a unui CLIO, un punctulet neinsemnat la final...
    18 11
  • RS
    Pentru cei care zic ca e scumpa, mda, de banii astia mai bine cumperi un Logan 1.6 16v (care e vreo 10-11000), ii pui un chip sa-i cresti puterea, ii "bagi"ceva tuning si l-ai facut "racheta, frate"! Serios acum, nu inteleg ce nu intelegeti. Masina asta e pentru cei care vor o masina sportiva (si noua) cu bani putini. Nu inteleg ce nu intelegeti.
    18 21
  • Doua cuvinte:
    Clio RS
    15 10
  • n-ar strica daca ar fi cu vreo 1-2.000 mai ieftina(cu tva);depinde ce are in echiparea de baza; varianta combi imi place mai mult pt care un design mai "fluid"; nu stiu ce ai putea gasi mai iefin, NOU, care sa aiba 180 cai, cutie dsg (nu intotdeauna ai chef sa o "arzi"; cateodata mai vrei si sa mergi relaxat, sa nu misti un deget);
    clio rs ar fi intr-adevar (si respect renault sport), dar parca interiorul e mult prea spartan; in rest alta oferta nu vad...
    intr-adevar nu e cea mai frumoasa, insa fata de o fabia obisnuita, datorita stilizarii decente aduse de pack rs, arata fainut; ar fi culmea sa-i fi facut un pack aero ca sa semene cu un lambo
    9 6
  • Pentru toti criticii mareti
    Mai taceti ma , de abia aveti bani sa va platiti abonamentul la internet si va dati mari jurnalisti si critici auto. Inainte sa comentati ceva interesati-va si voi in legatura cu dotarile standard ale masinii, capabilitatiile motorului si mai ales ce e ala DSG.

    I rest my case.
    10 11
  • Trei cuvinte:
    Clio RS F1
    10 12
  • PT CRICK
    POT SPUNE CA AM 31 DE ANI SI AM CHIAR HABAR DE CALCULATOARE,DAR CAND APESI CLOSE DE MAI MULTE ORI SI NU SE INCHIDE FEREASTRA...
    PUTEAI SA FI MAI CU BUN SIMT INCERCAND DOAR SA INCHIZI FEREASTRA AIA
    4 3
  • @LauCalin
    ce aberezi mah cu Logan? CLIO RS costa 18.350 euro cu TVA ! face ceva cu jet sub presiune pe fabia asta... adevaratul spirit sportiv inseamna motor aspirat, cutie manuala in 6 trepte, directie chirurgicala completata de frane brembo impecabile, tinuta de drum BEST IN CLASS cu suspensie inteligenta, pozitie de condus ideala... asta e Clio RS
    17 6
  • @IO
    Se pare ca nu ti-ai dat seama de ce am vrut sa zic cu Logan. ca sa intelegi si tu, am zis-o mai mult ironic.
    O fi performant Clio RS cum zici tu, dar Renault Sport nu prea inseamna un lucru important: fibilitate. Ca sa nu ma intind la discutii interminabile si din nou off topic, e cam rusinos sa patesti asa ceva cand conduci o masina cu pretentiile de a fi cea mai buna, adica un Renault Sport, pe circuit (adica acolo unde masina se simte cel mai "bine"): http://www.youtube.com/watch?v=b0muLmdpBEY
    Cat despre motorele aspirate vs supraalimentate, intereseaza-te mai inati ce inseamna DSG si T(F)SI de la VAG ;)
    10 25
  • gata cu reclamele
    browser Firefox cu add-on-ul AdBlock Plus dp site-ul cu add-on-uri dp Firefox si gata cu reclamele. ;-)
    3 1
  • fabia
    masina arata ca o conserva si nici nu merita sa te mai interesezi de ea
    6 6
  • sal
    neverr pe 18 000 niciodataa mai pun 5000 si iau seria3 de la bmw eu sunt posesor de skoda fabina dar nici in halul asta frumoasa dar al dracului de scumpa
    2 10
  • asta cu skoda
    ba altu care vede reclame cu bmw pe strada si nu citeste tot

    bmw la 23 de mii nu exista, scrie clar fara tva. ai idee care este pretul final cu tva? daca nu ai idee.....numai visa.....tu esti din seria aia bmw full din 2005 la 6000 de euro pe mobile.de
    10 2
  • wtf???
    eu credeam ca asta mica se va bate de fapt cu suzuki swift mai ales ca ambele sunt f mici ca si carcasa. Greu de inteles de ce s-au agitat astia de la skoda, probabil sa intre si ei in randul lumii...
    5 4
  • sonki
    opel corsa opc 1.6 turbo 192 de cai e o adevarata bomba pe roti.E rivalul lui Clio RS.Ca design corsa e superba la fel si Clio.
    Nu stiu ...sunt curios ce poate fabia
    6 5
  • frate.........
    RS combi ajunge la 20k euro?????????????????
    pai la bani aia imi iau 745 din 2003 cu tot ce vreau pe el............si are si vreo 350 de cai.
    8 15
  • Slayer
    1,4TSI = Engine of the year 2009
    http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/green.html
    http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/1_14.html

    DSG - jos palaria !

    Uitati-va la poze din interior Clio RS e un cotet in 2 culori :
    - butoanele alea 3 para sunt de aragaz
    - aer conditionat automat ( astia nu au auzit de climatronic)
    - cutia de viteze parac e de la Logan.

    si
    Fabia RS : http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/03/SkodaFabiaRS-interior.jpg
    7 9
  • cosmin
    bine k nau pus un motor de 1.2:))))
    masini bune dar fara stil:)
    ce voia sa zica k rs
    k il bate un audi din 90 la ... gol:)))
    5 4
  • pff
    si urata si scumpa-n draci :))) au facut afacere
    6 7
  • @LauCalin
    ba tu habar n-ai cu ce se mananca Renault SPORT si comentezi de fiabilitate?! esti demn de mila... vuieste internetul de oameni frustrati de tepele de turbine VAG si tu contesti fiabilitatea demonstrata a unui CLIO RS normal aspirat?? esti o gluma pe site-ul asta
    15 10
  • Slayer
    VAG au masinii pentru toate gusturile:
    Nu iti place Fabia RS iti iei Scirocco 2.0 TSI cu 200 CP - 23.000 EURO. Si din punct de vedere al frumuseti daca si acum incepeti cu CLIO RS e mai frumos interior si exterior .. atunci nici la biciclete nu va pricepeti.
    4 9
  • lol
    pur si simplu un cotet
    3 5
  • @io
    Omule, eu mi-am spus o perere. Sincer sunt satul de multi cei de pe site-ul asta care se cred "destepti" si carora daca le demonstrezi ca vorbesc prostii se umfla in pene si incep sa jigneasca (deh, la politica, femei si masini toata lumea se pricepe), asa cum faci tu. Daca nu este de acord cu parerea mea sa... fii sanatos, ca oricum nu ma intereseaza :))
    8 15
  • sportivitate si pret
    Cam mare pretul pentru Fabia RS, chiar daca are 180 cp, puteau sa o incadreze mai bine pe piata ...
    Cutia DSG este buna dar parca se cere cam mult pentru modelul asta. Totusi, in varianta RS, Fabia arata un pic mai bine ... Varianta anterioara Fabia RS avea un motor tdi de 130 cp, un cuplu foarte bun, acceleratii fulminante ... si totusi nu am vazut prea multe pe strazi. Se poate sa se intample acelasi lucru si cu noul RS, pretul sa fie cel care va decide, eu zic sa asteptam sa vedem ce se intampla cu vanzarile ...
    Cu aproape aceeasi suma de bani, tot Clio RS care dispune de 203 cp ramane probabil cea mai buna alegere. Are un sasiu extraordinar si un motor aspirat care trage fantastic. Ar fi si varianta Corsa OPC, dar cred ca dintre acestea, Clio RS exceleaza la tinuta de drum. Prin '94, Clio Williams facea furori ... am vazut si acum exemplare in stare buna de functionare. In fond, aproape fiecare masina poate sa cedeze destul de repede sau sa tina o perioada lunga de timp. Depinde cum este exploatata si cum este intretinuta. Rodajul corespunzator are si el un rol important.
    6 2
  • motor mic
    la un motor de 1.4 chiar daca e el de 180cp,mai mult de 180nm nu are!si pe aia probabil de la 6000 de rpm!daca se urca 4 oameni in ea o sa aiba probleme cu plecatul de pe loc!
    4 6
  • :)
    Usor disperatilor.
    2 2
  • Cine a condus Clio Rs stie ce poate masinuta asta:)
    DSG+TSI....iarasi...cine a condus stie :)
    Ca alternativa la Fabia VRS, tot in grupul VAG exista si Ibiza Cupra sau Polo Gti. Tot DSG+TSI...si mult mai interesante (dar putin mai scumpe).
    Din cate stiu eu, ceilalti nu au versiuni de performanta break.
    @yo TSI-ul are aproape 250 Nm, doar e turbo...
    5 2
  • Octavian
    @Tzenu_bmw si uiote hop cum sare altul =))

    Cand va aud cu seria 7, etc ma prapadesc de ras. E clar ce conduci. Ai habar ce inseamna intretinerea la un seria 7? Sau ai de gand sa bagi ulei aral, umbli cu placutele pana urla marotorul in bord si scartaie si apoi o luna faci foamea ca sa cumperi cu 200 euro un set de placute. Stai ca nu am ajuns acolo sa te intreb ce faci cand iti cade un senzor. Bati toate dezmembrarile? Pai da clar, ai seria 7, dar il tii parcat in fata blocului =))

    Acuma pe bune, nu am sa inteleg niciodata de ce si-ar lua cineva un seria 7 daca nu face un minim de 100 000 km pe an, chiar asa tare sa doara prostia in tara noastra minunata?

    On topic - Urata ca saracia fabia. Mai frumos era primul model. De performante nu ma indoiesc. Dsg zice tot. Dar parca si eu as trage mai mult spre un Clio. Clio RS este cunoscut pt pedigree-ul care il are, si pentru motoarele sanatoase si fiabile.

    De fapt stai, puteti luat oricand de banii astia un m3 e46 din 2002 cu un 150 000 km la bord =))
    4 5
  • Vortex66
    @tzenu_bmw
    Bai mic si confuz .. :) Seria 7.. ca sa explic in termenii unui ca tine.. este intr-o clasa TOTAL diferita de Fabia RS. Compari musca cu cainele domnule :)
    2 6
  • Vortex66
    @io
    Cum am mai spus si in alta stire. Clio RS este praf. Timisoara, calea sagului, pe stoc la 14 000 de euro. Fugi si ia-l ca sta acolo de juma de an fara sa-l cumpere nimeni :)). Goodluck cu piesele, poate iti dau aia de la renault si un superglue sa le lipesti cand o sa pice :))
    4 13
  • erau unu mai sus care alegea seria 7 in detrimentu la Fabia RS.
    tin sa te anunt k esti depasit de subiect.
    nu are treaba una cu cealalata. in cel mai rau caz pute-ai sa zici ceva de seria 1.
    2 3
  • @Vortex66
    Tu ai auzit de MASINA DE PREZENTARE????
    Nu stiu cum e la voi la Timisoara dar aici la Brasov fiecare showroom are cate una, chiar si varianta sport.
    Toate cele bune
    5 1
  • @tzenu_bmw
    Dar masina noua cu performantele asteia nu prea poti sa iti iei, asa e? Hai recunoaste. K second hand la banii astia poti sa iti iei multe, dar tot un second hand muncit de altul ramane :P
    4 1
  • Vortex66
    @Rio
    Nu-i de prezentare ca nu sta inuntru; si are pretul mare scris pe parbriz.
    0 5
  • @Vortex
    Dar te-ai gandit de ce nu se vinde? Sau tu inca mai traiesti cu mitul masinii nemtesti. Iti spun cateva argumente: cati romani ar cumpara un Clio cu peste 150 CP? mai bine spus, cati au nevoie de unul? Masina aia nu e facuta pentru drumuri din Romania si nici pentru romani (asa cum probabil nu e nici Fabia asta). Cand m-am mutat din Timisoara podul de pe Calea Sagului intra in reparatii ca era praf. Iar ca el e cam tot orasul (de fapt toata tara). Ti-ai cumpara o masina sport in care sa bagi bani din 10000 in 10000 de km, mai ales in bucse si suspensii? Asta in cazul fericit in care nu faci praf ceva mai nasol, gen baia de ulei.
    Inainte sa arunci cu critici in dreapta si-n stanga, mai bine mai analizezi putin treburile. ;) Bafta!
    4 6
  • George
    @ yo
    Eu nu stiu ce cuplu are motorul 1.4 TSI de 180 cp, dar pun pariu ca e mai mare decat la varianta de 122 cp pe care am condus-o eu (Octavia, Golf VI), varianta ce prezinta o valoare a cuplului de 200 Nm disponibila de la 2000 de ture. Deci, nici vorba de probleme la plecatul de pe loc. Fa un test cu un motor turbo pe benzina (TCE la Renault, TSI la VAG, 1.4, 1.6 Turbo la Opel etc), dupa care putem discuta...
    2 1
  • @LauCalin
    I-am explicat si eu asta lui Vortex intr-un post mai vechi dar ori nu a citit, ori nu a priceput.
    De asemenea, nu stiu cum e la Timisoara dar aici la noi avem masini de prezentare si afara si inauntru. Showroom-ul Dacia are un Duster din aprilie, de cand s-au deschis portile si acum este inca acolo dar asta nu inseamna ca nu se vinde. De asemenea Skoda are mai multe expuse, cu pretul pe ele si totusi in fiecare luna vad oameni plecand cu masini noi de acolo deci...
    1 1
  • Octavian
    Stiinta merge inainte, romanu' ramane...prost dar atotsiutor!
    Oare cat timp va mai trece pana ce romanul nostru va descoperi cutia automata tip DSG in locul clasicului facalet? Sunt curios ce va mai face peste 7-8 sau maxim 10 ani, atunci cand niciun producator auto nu va mai produce masini cu transmisie manuala?! Probabil ca ii va lua mai mult timp decat le-a luat oamenilor din comuna primitiva sa descopere focul! :)) Designul nu e cel mai reusit, dar nici urata nu poti sa spui ca este! Daca va referiti la varianta break....uitati-va mai bine ce "frumos" arata Loganul MCV :))
    2 1
  • bucuresteniilor
    domniilor si mai putin domnisoarelor "zmei" din bucuresti, am o intrebare:

    va place spatele acelui RS verde de merge ca nebunu prin oras?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru