Esential
180 | de cai putere ascund sub capotă versiunile RS ale modelelor Fabia RS şi Fabia RS Combi. |
180 | de cai putere ascund sub capotă versiunile RS ale modelelor Fabia RS şi Fabia RS Combi. |
Lansat în primăvara acestui an, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, faceliftul actualului Skoda Fabia a ajuns rapid şi la noi în ţară. Nu acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu versiunea de performanţă RS a modelului subcompact, care a mai avut nevoie de câteva săptămâni pentru a poposi în România.
Site-ul principalului importator român oferă însă de astăzi o surpriză pentru publicul care aştepta cu nerăbdare extensia sportivă a gamei Fabia. Versiunea RS este disponibilă atât în varianta hatchback cât şi în cea Combi.
Pentru a se putea bucura de motorul 1.4 TSI pe benzină, capabil să ofere 180 de cai putere, dar şi de transmisia automată DSG, publicul din România va fi nevoit să plătească 15.814 euro f[ră TVA. După un calcul simplu, ajungem la un preţ de pornire de 18.818 euro cu TVA.
Familiştii care îşi doresc un break subcompact, cu ceva mai multă putere sub capotă, vor putea alege varianta Fabia RS Combi, echipată cu acelaşi motor de 180 de cai putere şi cutie DSG.
Preţul de pornire este fixat la 16.718 euro fără TVA, adică 19.894 de euro cu TVA.
P.S. PROMIT SOLEMN CA NU O SA MAI CUMPAR NICIODATA RENAULT!
frate daca nu iti place de ce mai comentezi
ontopic: Masina este grozava. eu unu as lua asa ceva.
P.S.NU TE SUPARA,AM FOST DOAR IRONIC
Doar pentru ca are 180 cai nu mi se pare asa o mare grozavie incat sa dai aproape 19.000E pe ea. Sunt alte variante mai aspectoase si mai ieftine pe piata.
Daaaar, orice fel de concurenta e binevenita pe piata fie masina sport fie de duzina :)
PS: Pentru cine inca nu s-a prins, reclamele se inchid facand click pe X-ul de langa ele :)
singurul loc unde s-ar putea intalni un sofer de Fabia constipat cu un sofer de Clio RS ar fi la semafor; in rest Fabia va fi acel obiect in continua micsorare din oglinda retovizoare a unui CLIO, un punctulet neinsemnat la final...
clio rs ar fi intr-adevar (si respect renault sport), dar parca interiorul e mult prea spartan; in rest alta oferta nu vad...
intr-adevar nu e cea mai frumoasa, insa fata de o fabia obisnuita, datorita stilizarii decente aduse de pack rs, arata fainut; ar fi culmea sa-i fi facut un pack aero ca sa semene cu un lambo
I rest my case.
Clio RS F1
PUTEAI SA FI MAI CU BUN SIMT INCERCAND DOAR SA INCHIZI FEREASTRA AIA
O fi performant Clio RS cum zici tu, dar Renault Sport nu prea inseamna un lucru important: fibilitate. Ca sa nu ma intind la discutii interminabile si din nou off topic, e cam rusinos sa patesti asa ceva cand conduci o masina cu pretentiile de a fi cea mai buna, adica un Renault Sport, pe circuit (adica acolo unde masina se simte cel mai "bine"): http://www.youtube.com/watch?v=b0muLmdpBEY
Cat despre motorele aspirate vs supraalimentate, intereseaza-te mai inati ce inseamna DSG si T(F)SI de la VAG ;)
bmw la 23 de mii nu exista, scrie clar fara tva. ai idee care este pretul final cu tva? daca nu ai idee.....numai visa.....tu esti din seria aia bmw full din 2005 la 6000 de euro pe mobile.de
Nu stiu ...sunt curios ce poate fabia
pai la bani aia imi iau 745 din 2003 cu tot ce vreau pe el............si are si vreo 350 de cai.
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/green.html
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_09/1_14.html
DSG - jos palaria !
Uitati-va la poze din interior Clio RS e un cotet in 2 culori :
- butoanele alea 3 para sunt de aragaz
- aer conditionat automat ( astia nu au auzit de climatronic)
- cutia de viteze parac e de la Logan.
si
Fabia RS : http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/03/SkodaFabiaRS-interior.jpg
masini bune dar fara stil:)
ce voia sa zica k rs
k il bate un audi din 90 la ... gol:)))
Nu iti place Fabia RS iti iei Scirocco 2.0 TSI cu 200 CP - 23.000 EURO. Si din punct de vedere al frumuseti daca si acum incepeti cu CLIO RS e mai frumos interior si exterior .. atunci nici la biciclete nu va pricepeti.
Cutia DSG este buna dar parca se cere cam mult pentru modelul asta. Totusi, in varianta RS, Fabia arata un pic mai bine ... Varianta anterioara Fabia RS avea un motor tdi de 130 cp, un cuplu foarte bun, acceleratii fulminante ... si totusi nu am vazut prea multe pe strazi. Se poate sa se intample acelasi lucru si cu noul RS, pretul sa fie cel care va decide, eu zic sa asteptam sa vedem ce se intampla cu vanzarile ...
Cu aproape aceeasi suma de bani, tot Clio RS care dispune de 203 cp ramane probabil cea mai buna alegere. Are un sasiu extraordinar si un motor aspirat care trage fantastic. Ar fi si varianta Corsa OPC, dar cred ca dintre acestea, Clio RS exceleaza la tinuta de drum. Prin '94, Clio Williams facea furori ... am vazut si acum exemplare in stare buna de functionare. In fond, aproape fiecare masina poate sa cedeze destul de repede sau sa tina o perioada lunga de timp. Depinde cum este exploatata si cum este intretinuta. Rodajul corespunzator are si el un rol important.
DSG+TSI....iarasi...cine a condus stie :)
Ca alternativa la Fabia VRS, tot in grupul VAG exista si Ibiza Cupra sau Polo Gti. Tot DSG+TSI...si mult mai interesante (dar putin mai scumpe).
Din cate stiu eu, ceilalti nu au versiuni de performanta break.
@yo TSI-ul are aproape 250 Nm, doar e turbo...
Cand va aud cu seria 7, etc ma prapadesc de ras. E clar ce conduci. Ai habar ce inseamna intretinerea la un seria 7? Sau ai de gand sa bagi ulei aral, umbli cu placutele pana urla marotorul in bord si scartaie si apoi o luna faci foamea ca sa cumperi cu 200 euro un set de placute. Stai ca nu am ajuns acolo sa te intreb ce faci cand iti cade un senzor. Bati toate dezmembrarile? Pai da clar, ai seria 7, dar il tii parcat in fata blocului =))
Acuma pe bune, nu am sa inteleg niciodata de ce si-ar lua cineva un seria 7 daca nu face un minim de 100 000 km pe an, chiar asa tare sa doara prostia in tara noastra minunata?
On topic - Urata ca saracia fabia. Mai frumos era primul model. De performante nu ma indoiesc. Dsg zice tot. Dar parca si eu as trage mai mult spre un Clio. Clio RS este cunoscut pt pedigree-ul care il are, si pentru motoarele sanatoase si fiabile.
De fapt stai, puteti luat oricand de banii astia un m3 e46 din 2002 cu un 150 000 km la bord =))
tin sa te anunt k esti depasit de subiect.
nu are treaba una cu cealalata. in cel mai rau caz pute-ai sa zici ceva de seria 1.
Tu ai auzit de MASINA DE PREZENTARE????
Nu stiu cum e la voi la Timisoara dar aici la Brasov fiecare showroom are cate una, chiar si varianta sport.
Toate cele bune
Dar masina noua cu performantele asteia nu prea poti sa iti iei, asa e? Hai recunoaste. K second hand la banii astia poti sa iti iei multe, dar tot un second hand muncit de altul ramane :P
Inainte sa arunci cu critici in dreapta si-n stanga, mai bine mai analizezi putin treburile. ;) Bafta!
I-am explicat si eu asta lui Vortex intr-un post mai vechi dar ori nu a citit, ori nu a priceput.
De asemenea, nu stiu cum e la Timisoara dar aici la noi avem masini de prezentare si afara si inauntru. Showroom-ul Dacia are un Duster din aprilie, de cand s-au deschis portile si acum este inca acolo dar asta nu inseamna ca nu se vinde. De asemenea Skoda are mai multe expuse, cu pretul pe ele si totusi in fiecare luna vad oameni plecand cu masini noi de acolo deci...
va place spatele acelui RS verde de merge ca nebunu prin oras?