Noua Skoda Fabia Combi, alternativa tinerelor familii

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 22.04.2008
Automarket a testat noua generatie Skoda Fabia Combi echipata cu un motor diesel de 1.4 litri care ofera 80 de cai.

Noua Skoda Fabia Combi a fost dezvaluita in premiera in luna septembrie a anului trecut. In primavara acestui an break-ul ceh a ajuns si in Romania, unde va incerca sa satisfaca cerintele unui public din ce in ce mai pretentios atunci cand vine vorba de modele de familie.

Aspectul proaspat al micului hatchback a fost preluat si de varianta Combi care promoveaza un look cuminte, specific unei masini de familie, fara prea mari pretentii de sportivitate.

La interior, Fabia se straduieste sa ofere pasagerilor sai tot confortul specific unui model cu un asemenea public tinta. Monoton ca design dar mai ergonomic decat vechea generatie, interiorul noii Fabia Combi este presarat cu numeroase elemente de siguranta si sisteme care usureaza sarcinile soferului.

La capitolul siguranta noua Skoda Fabia sta destul de bine. Cele patru airbaguri, doua frontale si doua laterale, se vor asigura de protectia pasagerilor in cazul unui impact. Pana atunci insa nu va sfiiti sa folositi frana pentru a va obisnui cu ABS-ul, care, desi se simte destul de devreme, nu poate compensa reactia destul de lenta a intregului sistem.

Cititi mai multe despre motorizare si comportamentul pe sosea in sectiunea drive-test.

Comentarii (7)

  • cozappz
    plastic
    Atat timp cat plasticul din care e bordul si celelalte materiale arata ca fabricate in China, nu-si merita banii. Masina ieftina, de calitate scazuta si mai scumpa decat loganu. BTW, am deja 2 skode: Octavia si Octavia Tour asa ca stiu ce inseamna Skoda ;)
    0 0
  • al dreaq ai tu 2 octavia si te-ai gandit sale critici aici btw esti un mincinos!
    0 0
  • skoda
    fabia are materiale foarte proaste la interior (ma refer la faptul ca sunt tari), dar cred ca sunt rezistente in timp. dar la banii astia atat se poate, trebuie sa reduca si ei de undeva ca sa poata ramane competitivi. si skoda octavia tour are materiale in interior si calitate de fabricatie mult mai proaste ca skoda octavia I (a se citi 1), asa ca unii pe aici au dreptate, ca sa faci ieftin trebuie sa faci unele concesii
    0 0
  • cozappz
    OT vs Fabia (noua sau veche)
    @unu: Diferenta intre OT si Fabia este ca mecanica este exceptionala la OT pentru pretul ei. La Fabia, mai caraie cutia.@admin: Cand implementati un sistem de raportare al posturilor ofensatoare?? Ca de citit toate comentariile nu sunteti in stare (din diferite motive).@doru: Daca taceai, filozof ramaneai! Asa, ai inlaturat orice dubiu.
    0 0
  • TACTU ALA VITREG
    skoda e de kkt
    vreau sa va spun k si un prieten de-al mea si-a luat acest model si a dat tampitu 16 mii de euro si nici macar nu e full option.scaunele sunt naspa,zici ca stai pe asfalt,bordu la fel...
    1 0
  • la pretul pe care il are e chiar super
    Cred ca e cea mai buna masina raport pret/calitate
    nu-i real ca intr-o masinuta la pretul de vreo 11000 eur sa ai tot ceea ce are un Lexus LS 600h spre exemplu la peste 100 mii eur
    Eu am un prieten care are o Fabia veche si a facut cu ea peste 200 de mii si cu toate ca e o masina rigida dupa 2 ani nu se aude nimic sa "scirtie" prin ea.
    asa ca masinuta isi merita pe deplin banii
    0 0
  • nimik
    numai vb ca io am luat cu 20000 de mii de euro sckoda fulll cu pachet de RS si sunt fff multumit de ea
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru