Noua motorizare pentru Bravo: 1.4 litri si 150 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat a anuntat un nou motor pentru Bravo. Este vorba despre propulsorul T-Jet de 1.4 litri care dezvolta 150 de cai putere si care va debuta probabil si pe versiunile Abarth ale modelelor Grande Punto si 500. Motorul se poate lauda cu un cuplu motor de 206 Nm, constant intre 2000 si 5000 de rpm, si cu o viteza maxima de 212 km/h.
Acceleratia de la 0 la 100km/h se face in doar 8.5 secunde. Pentru versiunea Sport a modelului, Fiat a pozitionat pe bord un buton "overboost" care creste cuplul motor pana la 230 Nm si imbunatateste acceleratia 0-100 km/h pana la 8.2 secunde.
In ceea ce priveste consumul, Bravo inregistreaza si aici rezultate bune: consumul mediu este 7.1 litri/100km. In mediul urban Bravo inghite 9.3 litri/100km in timp ce in extraurban modelul italian are nevoie de doar 5.3 litri/100km. Emisiile de CO2 pastreaza un nivel mediu de 167 g/km.
Pretul pentru aceasta versiune a fost fixat la 20.280 de euro. Cu aceasta ocazie Fiat a anuntat ca de la inceputul lunii aprilie pana la sfarsitul lunii iunie a inregistrat 55.000 de comenzi pentru Bravo, acesta devenind astfel cel mai bine vandut model din clasa C in Italia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Oricum nu e vorba numai de legi, majoritatea producatorilor se straduiesc sa se incadreze in limite inca inainte de termen, pe cand vin macaronarii astia si da-i sa sune cu CO2, ca doara pe cine-l intereseaza?? Mare e gradina...., si din pacate gardul are gauri:((
Insa problema tot ramane, si anume ca, asa cum ai demonstrat si tu, mai este mentalitatea asta ca lasa ca rezolvam problema cand ajungem la ea. Te rog sa ma intelegi, nu cu tine personal am problema. Ci cu astia care fac trend-urile negative si cei care ii urmeaza. Daca ati urmarit stirile aici la Automarket, ati vazut ca foarte multi producatori incearca sa limiteze emisiile, si sunt din ce in ce mai multi. Pacat ca inca nu toata lumea.
Iar italienii o sa se conformeze cand se pune Comisia pe ei, ca sunt smecheri de numai si isi fac de cap.