Noua moda pe piata auto: masinile de oras
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Segmentul cu cea mai mare crestere pe piata auto este cel al masinilor de oras. Vanzarile de modele mini au inregistrat cresteri semnificative in primele luni ale anului 2007, in Europa.
Vanzarile de modele din segmentul mini au crescut cu 58% in perioada care a trecut din acest an. Principalele marci auto care au sustinut oferta pe piata automobilelor mini, in prima parte a acestui an, sunt Mini si Smart. Portofoliul masinilor de oras va fi imbunatatit in perioada urmatoare de Fiat si Renault.
Specificul orasului european traditional si cresterea numarului de masini este una dintre cauzele principale care a determinat orientarea spre clasa modelelor mini. Constient sau nu, locuitorul orasului european se indreapta catre masini cu dimensiuni mai mici, in vederea fluidizarii traficului, reducerii costurilor destinate consumului si intretinerii masinilor.
In aceste conditii, vanzarile modelelor Mini One, Mini Cooper D si Mini Cooper S au inregistrat un succes semnificativ. De asemenea, si modelul Smart fortwo a beneficiat de noul trend al pietei.
Pentru a doua jumatate a anului sunt asteptate doua intrari in forta pe acest segment al pietei: Fiat 500 si Renault Twingo.Cele doua modele vor avea un cuvant greu de spus in configuratia pietei europene. Toate aceste tendinte inregistrate la nivel european au fost consemnate si pe piata auto interna. Avand in vedere trendul pietei ne putem astepta in viitorul apropiat la o incercare de revigorare a succesului modelului Beetle din partea VW, principalul jucator european, sau la o prezenta mai incisiva din partea primului producator auto mondial, Toyota.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Unde este economia?
Unde este economia spatiilor de parcare?
Masinile poluaza mai mult prin FABRICAREA lor decat folosinta lor.
Dar desigur ca taxele sunt cam aceleasi.
Eu prefer o masina mare sau chiar MONSTRU dar cu un consum adecvat. Asta inseamna technologia hibrida si biocombustibilul. Pe al doilea il folosesc din plin si pana imi pica in mana un hibrid practic mai e ceva timp.
Masinutele astea mici sunt ca o moda de oras precum barbati care umbla cu mini catelusi in brate. S-au feminizat saraci.