Noua moda pe piata auto: masinile de oras
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Segmentul cu cea mai mare crestere pe piata auto este cel al masinilor de oras. Vanzarile de modele mini au inregistrat cresteri semnificative in primele luni ale anului 2007, in Europa.
Vanzarile de modele din segmentul mini au crescut cu 58% in perioada care a trecut din acest an. Principalele marci auto care au sustinut oferta pe piata automobilelor mini, in prima parte a acestui an, sunt Mini si Smart. Portofoliul masinilor de oras va fi imbunatatit in perioada urmatoare de Fiat si Renault.
Specificul orasului european traditional si cresterea numarului de masini este una dintre cauzele principale care a determinat orientarea spre clasa modelelor mini. Constient sau nu, locuitorul orasului european se indreapta catre masini cu dimensiuni mai mici, in vederea fluidizarii traficului, reducerii costurilor destinate consumului si intretinerii masinilor.
In aceste conditii, vanzarile modelelor Mini One, Mini Cooper D si Mini Cooper S au inregistrat un succes semnificativ. De asemenea, si modelul Smart fortwo a beneficiat de noul trend al pietei.
Pentru a doua jumatate a anului sunt asteptate doua intrari in forta pe acest segment al pietei: Fiat 500 si Renault Twingo.Cele doua modele vor avea un cuvant greu de spus in configuratia pietei europene. Toate aceste tendinte inregistrate la nivel european au fost consemnate si pe piata auto interna. Avand in vedere trendul pietei ne putem astepta in viitorul apropiat la o incercare de revigorare a succesului modelului Beetle din partea VW, principalul jucator european, sau la o prezenta mai incisiva din partea primului producator auto mondial, Toyota.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Unde este economia?
Unde este economia spatiilor de parcare?
Masinile poluaza mai mult prin FABRICAREA lor decat folosinta lor.
Dar desigur ca taxele sunt cam aceleasi.
Eu prefer o masina mare sau chiar MONSTRU dar cu un consum adecvat. Asta inseamna technologia hibrida si biocombustibilul. Pe al doilea il folosesc din plin si pana imi pica in mana un hibrid practic mai e ceva timp.
Masinutele astea mici sunt ca o moda de oras precum barbati care umbla cu mini catelusi in brate. S-au feminizat saraci.