După ce şi-a reînoit gama cu modele ca Mazda6 şi Mazda3, constructorul coreean nu se va opri şi va continua seria noutăţilor cu viitoarea generaţie Mazda2, aşteptată să debuteze în toamnă, la Salonul Auto de la Paris, alături de un alt produs important: MX-5.
Deşi niponii au ţinut ascuns foarte bine noul lor model sub-compact, o sesiune recentă de teste internaţionale a dus la dezvăluirea primelor imagini de la bordul lui Mazda2. Exteriorul a fost intens camuflat pentru ca liniile să nu fie observate de jurnaliştii auto, însă interiorul a fost lăsat neatins. Nu e de mirare că au şi apărut primele imagini cu interiorul.
Cum era de aşteptat, şi acesta preia designul simplificat al fraţilor mai mari, cu o singură gură de ventilaţie. Ideea unui ecran multimedia central, capabil să administreze mai multe funcţii ale maşinii va fi preluată şi de Mazda2, renunţând astfel la un amalgam de butoane.
Mai multe inserţii cromate şi un volan îmbrăcat în piele vor spori impresia de calitate.
Imaginile surprind şi spaţiul oferit celor de pe locurile din spate. Cu o lungime mai mare cu 160 mm şi un ampatament care totalizează 2570 de mm, cu 80 de mm mai mult decât moelul actual, noul Mazda 2 promite să fie ceva mai încăpător.
via drive.com.au
De cand este Mazda constructor coreean ? rectificati
cred ca per total va fi foarte reusita,mai ales in compania motorului 1.5 Skyactiv-D
Intr-un segment dominat de Ford Fiesta, Renault Clio, Peugeot 208, VW Polo si Opel Corsa, clar Mazda 2 nu va avea o misiune deloc usoara. Sper doar sa le faca fata. Fiabilitatea modelelor din trecut ar face ca un insucces al acestei masini sa fie un mare pacat pentru japonezi.
Ma astept la o ergonomie mai buna, finisaje mai bune si o senzatie generala mai placuta si primitoare. Cred ca aici a fost slabiciunea actualei generatii. Este o masina foarte buna, dar parca ceva te face sa fugi de ea... poate designul atipic cu acel schimbator in bord, poate designul general mai feminin. Imi doresc sa se vada mai mult si calitatea generala si sa se simta in ea a lucru bine facut, asa cum se intampla mai ales la Fiesta si Polo. Sa lase impresia unei masini de clasa compacta, dar la dimensiuni mai mici. Aici este cheia succesului concurentilor directi, nu te simti in ei ca in niste masini de clasa mica de acum 10 ani.