Constructorul american a prezentat oficial noul Gyesera, o berlină electrică de performanță. Noul model este, de fapt, o evoluție a lui Karma GSe-6, un alt model electric lansat în 2021. În ciuda unui design familiar, aproape toate panourile ale caroseriei sunt complet noi. Excepție fac doar aripile laterale din spate, care sunt preluate de la GSe-6.
Caroseria lui Gyesera este confecționată din aluminiu în combinație cu fibră de carbon, iar șasiul este făcut integral din aluminiu. Partea din față a noului model este desenată simplu, cu un vârf ascuțit și cu un spoiler frontal pentru o notă mai sportivă. Farurile au un aspect compact și integrează o semnătură luminoasă LED.
Profilul noului Gyesera este foarte asemănător cu cel văzut prima dată la Fisker Karma, datorită plafonului amplasat foarte jos, dar și a lungimii caroseriei. De altfel, noul model măsoară 5.07 metri în lungime, 2 metri în lățime și 1.33 de metri în înălțime. Ampatamentul lui Karma Gyesera măsoară 3.15 metri.
Partea din spate are un design la fel de simplu, însă și aici avem un difuzor aerodinamic pentru mai multă forță de apăsare în viraje.
Habitaclul noului model îmbină un design clasic al unui bord cu tehnologia contemporană, reprezentată de instrumentarul digital și de ecranul central mare pentru sistemul multimedia.
Noua Karma Gyesera promite un propulsor de 590 de cai putere și un cuplu de 940 de Nm. Cu acest propulsor, care trimite puterea către roțile din spate, Gyesera va putea accelera de la 0 la 96 de km/h în 4.2 secunde și promite să atingă o viteză maximă de circa 220 de km/h. Bateria are o capacitate de 120 de kWh și oferă o autonomie de aproximativ 400 de kilometri.
Producția noii Karma Gyesera va începe la finalul acestui an. Modelul va fi produs în circa 2000 de exemplare pe parcursul următorilor 5 ani. Prețul acestui model ar urma să fie cuprins între 175.000 de dolari și 225.000 de dolari.
via Karma Automotive
Comentarii (1)